Ja man, het duurt soms een eeuwigheid!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:32 schreef JAY-T het volgende:
Mijn pakket van FragranceX is nu al bijna 5 weken onderweg, hoop niet dat het bij de douane ligtKerstvakantie enzo zat er wel tussen, maar eerdere bestellingen heb ik altijd binnen een week of 2 binnen gehad..
Dior Homme wil ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:27 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dior Homme by Christian Dior
50ml voor 35 Euro, inclusief verzendkosten bij fragrencex.com, zojuist besteld
Voorlopig weer voldoende geurtjeskomende lente/zomer Creed's MI bestellen
Je kan niet alles hebben he!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:25 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Dior Homme wil ik ookmaar ik wil er wel geen 5 weken op wachten.
En Armani Code wil ik stiekem ook wel halen
Die wil ik ook, lekker grote fles en lekker geurtje.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Ck One for Men net besteld bij fragrencex.com
Eau De Toilette Spray (Tester) 195 ml voor ¤25.05
Draag amper geurtjes dus het was maar een gok, maar 'tester' is toch gewoon alleen het flesje?
Iemand nog?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Ck One for Men net besteld bij fragrencex.com
Eau De Toilette Spray (Tester) 195 ml voor ¤25.05
Draag amper geurtjes dus het was maar een gok, maar 'tester' is toch gewoon alleen het flesje?
EDIT: Leek me ook erg goedkoop trouwens omdat de 100ml variant (geen tester) ongeveer hetzelfde kost, dus: goede koop of niet?![]()
Dankquote:Op maandag 18 januari 2010 20:39 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Tester is gewoon het flesje ja, niets mis mee
Dan moet je bijbetalen. Pakketje komt wel aan, maar met een naheffing.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:36 schreef M-unit het volgende:
hoe lang duurt het bij jullie voordat jullie iets van fragrance x binnen hebben? ik heb de 18e december wat besteld, maar nog niet binnen.
http://www.fragrancex.com/orders/cart.htmlquote:Op vrijdag 22 januari 2010 04:33 schreef xaban06 het volgende:
Ik wilde wat bestellen via FragranceX, maar ik kan nergens een coupon code invoeren?
voor hoeveel euro had je besteld?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:05 schreef JAY-T het volgende:
Sh*t, mijn bestelling van FragranceX is er door de douane uitgehaald, 19% btw + inklaringskosten.. Had het wel verwacht omdat het zo lang duurde. Maja, bestel regelmatig van buiten Europa en ben nog nooit door de douane gepakt, eens moet de eerste keer zijn![]()
Ik heb de indruk dat dit nogal vaak het geval is. Hopelijk voor jou komt het nog aan.. Ik vertrouw het zaakje niet en bestel dan liever ergens anders met snellere levering.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:36 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Ik heb dus ook al een tijdje geleden iets besteld bij FragranceX en heb het nog steeds niet binnen.. Kan ik het beste gewoon wachten of het postkantoor bellen ofzo of er een pakketje voor me klaar ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |