abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87024457
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:00 schreef Jappe90 het volgende:
Is er een goede site waar samples van geurtjes worden aangeboden?

Op FragranceX zag ik er een aantal staan, maar is er nog meer keuze? iemand ervaringen?
Celeste parfums en skins kun je samples bestellen, vooral celeste heeft veel 'exclusieve'/niche merken.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_87168071
Nav dit topic in juni eens wat bestelt bij FragranceX, maar niets ontvangen. Vorige week of zo eens een informerend mailtje gestuurd. Kreeg ik dit terug:

Thank you for your email and recent purchase from FragranceX.com. I do apologize that you have not received your order yet.

Some packages can be held by customs for inspections and they are not always timely in notifying the recipient.

Your package was sent by International airmail through the United States Postal Service and they do not provide a tracking service at this time.

Packages not received by our customers are always returned to us, but we must allow time for them to travel. We do appreciate your patience as this is out of our control.

We look forward to serving you again soon.

Ondanks het laatste verzoek denk ik dat ik er geen gebruik meer van zal maken...
anonieme razernist
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:12:54 #278
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_87168443
Hm, wat slecht. Ik heb een vermoeden dat ze bij FragranceX van surface shipping gebruik maken. Tot nu toe heb ik alles wel mooi binnen gekregen, maar hoor idd van dit soort horrorverhalen.

Wat heb jij besteld?
Confidence through competence
pi_87170166
Je leert het beter vroeg dan laat: maak geen gebruik van Fragrancex want daar is het echt goedkoop is duurkoop!
the pleasure - the privilege is mine
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:17:52 #280
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_87170767
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Oh is dat de tagline van Bleu?

Ik vond het idd wel unexpected dat het zoveel op Allure Homme Sport (Cologne) leek. :P :P
Wel een lekker geurtje, zit te twijfelen of ik een fles haal, maar heb Allure Sport ook al.
pi_87172052
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, wat slecht. Ik heb een vermoeden dat ze bij FragranceX van surface shipping gebruik maken. Tot nu toe heb ik alles wel mooi binnen gekregen, maar hoor idd van dit soort horrorverhalen.

Wat heb jij besteld?
Fuck, nog duurder dan ik me herinnerde, en in twee slokken is het op :(.
Terre D'hermes by Hermes 1.7 oz Eau De Toilette Spray for Men
TERRTS17
1
Eur43.77

Dior Homme by Christian Dior 1 oz Eau De Toilette Spray for Men
DH1TM
1
Eur34.88

Subtotal:
Eur78.64

Shipping:
Eur0.00

Tax:
Eur0.00

Total:
Eur78.64
anonieme razernist
pi_87173861
Zo te zien ben je de sigaar 8)7

Heeft iemand deze al geprobeerd?
pi_87201681
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:29:51 #284
55709 Stereotomy
pi_87203541
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:40 schreef El_Borracho het volgende:
Zo te zien ben je de sigaar 8)7

Heeft iemand deze al geprobeerd?
[ afbeelding ]
Ja, tijdje geleden verkocht. Een vanille-woody. Beetje balsam/medicinaal ruikend.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:30:36 #285
55709 Stereotomy
pi_87203568
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:31 schreef El_Borracho het volgende:
Bleu de Chanel staat al op 2 :') Marketing *O*
Ja, de geur wordt echt goed gepushed ja...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:50:34 #286
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_87238634
"Een geur gemaakt voor de man van de 21e eeuw, die weet wat hij wil en zijn hart volgt." Echt niet te geloven, zo'n middelmatig nietszeggend geurtje uit duizenden. Het ruikt niet erg bijzonder of lekker maar ook niet slecht ofzo , echt zo'n geurtje wat door testpanelen gemiddeld als lekker werd beoordeeld zodat ze zo'n hoog mogelijke verkoop hebben.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:52:36 #287
55709 Stereotomy
pi_87238699
Wist je dat vaak het concept van een geur al vaststaat, en daarna pas de geur erbij gemaakt wordt?

Zo wilde Dior ooit 'Fahrenheit' lanceren. Eén van de gegadigden was wat uiteindelijk Bulgari eau parfumée au Thé Vert werd, van parfumeur Jean-Claude Ellena. Thé Vert lijkt in de verste verte niet op wat uiteindelijk Fahrenheit is geworden....

Image is vaak in de mainstream parfumerie belangrijker dan de geur. Daarom hou ik van nichegeuren, die wat conceptueler van aard zijn.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 16:34:06 #288
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_87250759
Ik lees vaak over niché maar kan iemand mij uitleggen wat niché betekend? En er misschien voorbeelden van geven? :P
pi_87251000
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nichemarkt

In parfum: meer onafhankelijke parfumhuizen die zich richten op zeer specifieke geuren waar geen grote markt voor is.

http://www.luckyscent.com/ op deze site vind je nichegeuren
  woensdag 6 oktober 2010 @ 17:56:28 #290
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_87253992
Oh bedankt! Even een vraag dan, je kan daar sorteren op style, maar ik ken de style van mijn favoriete geurtjes niet, kan jij, of iemand anders, misschien helpen?

Het gaat dan om Hypnose van Lancôme en om D&G Light Blue. Want ik wil wel in die stijlen blijven zoeken.
pi_87254154
Hypnose is Oriental Fougere de andere Citrus Aromatic (volgens Fragrantica)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:05:57 #292
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_87254273
Die site is wel handig trouwens. :o Daar ga ik zeker een keer wat bestellen. :) Maar als ik sommige prijzen zie... jezus :P Naja dan laat ik eerst wel aan sample sturen voordat ik eraan begin. :|
pi_87254624
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:31 schreef El_Borracho het volgende:
Bleu de Chanel staat al op 2 :') Marketing *O*
Handig zo'n lijstje, weet je precies wat je Niet moet kopen als je Niet wil ruiken als de massa. ^O^
Al heb ik wel 2 flesjes Chanel Allure Homme Sport staan voor in de zomer :o
pi_87798348
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
Image is vaak in de mainstream parfumerie belangrijker dan de geur. Daarom hou ik van nichegeuren, die wat conceptueler van aard zijn.
Het heeft niet echt iets te maken met deze quote, maar jij hebt me een tijd terug Dior Homme aangeraden. Heb je nog andere tips, want de Dior is bijna op. Ik kan misschien weer eens Givenchy Pour Homme nemen. Die viel wel in de smaak. Maar iets nieuws is ook wel eens leuk. :)

Oh; en het moet niet lijken op Déclaration van Cartier, want die heb ik ook nog. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2010 16:44:23 ]
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:52:30 #295
55709 Stereotomy
pi_87798788
Ha, fijn dat de Dior Homme blijkbaar dus is bevallen? Neem aan dat ie op is omdat je hem vaak droeg? :P

Zoek je iets in dezelfde hoek? Dus de zoete, 'eetbare' geuren? Dan kan ik je (net als de vorige keer trouwens) L'Instant pour Homme van Guerlain aanraden.

Een uitstekende Herfst/Wintergeur is Yves Saint Laurent Rive Gauche pour Homme. Deze ruikt alsof je je net geschoren hebt met een zeer dure scheerschuim, erg mannelijk.

pi_87798910
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, fijn dat de Dior Homme blijkbaar dus is bevallen? Neem aan dat ie op is omdat je hem vaak droeg? :P
Ja, klopt. Was een goede tip, tnx. :)

quote:
Zoek je iets in dezelfde hoek? Dus de zoete, 'eetbare' geuren? Dan kan ik je (net als de vorige keer trouwens) L'Instant pour Homme van Guerlain aanraden.

[ afbeelding ]

Een uitstekende Herfst/Wintergeur is Yves Saint Laurent Rive Gauche pour Homme. Deze ruikt alsof je je net geschoren hebt met een zeer dure scheerschuim, erg mannelijk.

[ afbeelding ]
Dank je! Ik zal er eens aan gaan snuffelen. :)
pi_87814522
Meningen over:

?
pi_87819981
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Meningen over:

[ afbeelding ]

?
http://www.basenotes.net/ID26130452.html
http://www.fragrantica.co(...)de-l-Homme-5521.html

Perfect voor de winter(herfst en lente, niet 'zomers' genoeg voor de zomer)maanden en voor avondjes uit. ^O^

1 van de 3 luchtjes die ik eigenlijk standaard draag:
-YSL la nuit: koudere maanden en bij uitgaan
-Green Irish Tweed: willekeurig, past eigenlijk altijd, dagelijks gebruik
-Allure homme sport: warmere maanden

[ Bericht 11% gewijzigd door SjoerdZwoerd op 22-10-2010 07:13:43 ]
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 02:45:58 #299
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_87858786
Hey ik heb even een vraag, welk van onderstaande geurtjes kan je dragen tijdens het uitgaan, en dan bedoel wat past het beste, want ik weet ook wel dat ik alles kan dragen wat ik wil. :P

YSL Kouros
Bleu the Chanel
Gaultier 'Le Male'
D&G Light Blue.

Meestal heb ik Light Blue, maar ik heb niet echt verstand van geurtjes en wat bij het uitgaan wenselijk is, alhoewel dit altijd persoonlijk is natuurlijk. :P
pi_87859639
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 02:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hey ik heb even een vraag, welk van onderstaande geurtjes kan je dragen tijdens het uitgaan, en dan bedoel wat past het beste, want ik weet ook wel dat ik alles kan dragen wat ik wil. :P

YSL Kouros
Bleu the Chanel
Gaultier 'Le Male'
D&G Light Blue.

Meestal heb ik Light Blue, maar ik heb niet echt verstand van geurtjes en wat bij het uitgaan wenselijk is, alhoewel dit altijd persoonlijk is natuurlijk. :P
Kouros vind ik niet lekker(vies zelfs), oldschool, maar als je er van houdt kan ie eigenlijk altijd wel gedragen worden, zeker in de winter.
Le Male vind ik ook niet lekker(vies zelfs) maar is zeker geschikt voor uitgaan(al is het niet erg origineel, het is een van de standaard luchtjes) ook eigenlijk te zoet voor de zomer, opletten dat je er niet teveel van opspuit ;)
Bleu the Chanel, lekker, kan dagelijks gedragen worden, deze is dan weer wel zeer geschikt voor de warmere maanden.
Light Blue, lekker fris basic zomersgeurtje.

Je ultieme uitgaansluchtje zit er niet tussen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door SjoerdZwoerd op 23-10-2010 07:41:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')