Celeste parfums en skins kun je samples bestellen, vooral celeste heeft veel 'exclusieve'/niche merken.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:00 schreef Jappe90 het volgende:
Is er een goede site waar samples van geurtjes worden aangeboden?
Op FragranceX zag ik er een aantal staan, maar is er nog meer keuze? iemand ervaringen?
Wel een lekker geurtje, zit te twijfelen of ik een fles haal, maar heb Allure Sport ook al.quote:Op maandag 6 september 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Oh is dat de tagline van Bleu?
Ik vond het idd wel unexpected dat het zoveel op Allure Homme Sport (Cologne) leek.![]()
Fuck, nog duurder dan ik me herinnerde, en in twee slokken is het opquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, wat slecht. Ik heb een vermoeden dat ze bij FragranceX van surface shipping gebruik maken. Tot nu toe heb ik alles wel mooi binnen gekregen, maar hoor idd van dit soort horrorverhalen.
Wat heb jij besteld?
Ja, tijdje geleden verkocht. Een vanille-woody. Beetje balsam/medicinaal ruikend.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:40 schreef El_Borracho het volgende:
Zo te zien ben je de sigaar![]()
Heeft iemand deze al geprobeerd?
[ afbeelding ]
Ja, de geur wordt echt goed gepushed ja...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:31 schreef El_Borracho het volgende:
Bleu de Chanel staat al op 2Marketing
Handig zo'n lijstje, weet je precies wat je Niet moet kopen als je Niet wil ruiken als de massa.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:31 schreef El_Borracho het volgende:
Bleu de Chanel staat al op 2Marketing
quote:Het heeft niet echt iets te maken met deze quote, maar jij hebt me een tijd terug Dior Homme aangeraden. Heb je nog andere tips, want de Dior is bijna op. Ik kan misschien weer eens Givenchy Pour Homme nemen. Die viel wel in de smaak. Maar iets nieuws is ook wel eens leuk.Op woensdag 6 oktober 2010 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
Image is vaak in de mainstream parfumerie belangrijker dan de geur. Daarom hou ik van nichegeuren, die wat conceptueler van aard zijn.
quote:Ja, klopt. Was een goede tip, tnx.Op donderdag 21 oktober 2010 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, fijn dat de Dior Homme blijkbaar dus is bevallen? Neem aan dat ie op is omdat je hem vaak droeg?![]()
quote:Dank je! Ik zal er eens aan gaan snuffelen.Zoek je iets in dezelfde hoek? Dus de zoete, 'eetbare' geuren? Dan kan ik je (net als de vorige keer trouwens) L'Instant pour Homme van Guerlain aanraden.
[ afbeelding ]
Een uitstekende Herfst/Wintergeur is Yves Saint Laurent Rive Gauche pour Homme. Deze ruikt alsof je je net geschoren hebt met een zeer dure scheerschuim, erg mannelijk.
[ afbeelding ]
quote:http://www.basenotes.net/ID26130452.html
quote:Kouros vind ik niet lekker(vies zelfs), oldschool, maar als je er van houdt kan ie eigenlijk altijd wel gedragen worden, zeker in de winter.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hey ik heb even een vraag, welk van onderstaande geurtjes kan je dragen tijdens het uitgaan, en dan bedoel wat past het beste, want ik weet ook wel dat ik alles kan dragen wat ik wil.
YSL Kouros
Bleu the Chanel
Gaultier 'Le Male'
D&G Light Blue.
Meestal heb ik Light Blue, maar ik heb niet echt verstand van geurtjes en wat bij het uitgaan wenselijk is, alhoewel dit altijd persoonlijk is natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |