abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76818904
Nog even over krolse kat....

Ik heb wattenstaafje gekocht (die was op) en ik wilde t proberen maar ze werkt ongelooflijk tegen en weet eigenlijk ook niet waar in moet stoppen.. Graag tip aub, morgen komt Solidas helpen maar we moeten t weten waar we in moet stoppen. Ik hoop dat het werkt. Of is de beste laten gaan?
pi_76819187
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef summer29 het volgende:

Ik heb wattenstaafje gekocht (die was op) en ik wilde t proberen maar ze werkt ongelooflijk tegen en weet eigenlijk ook niet waar in moet stoppen.. Graag tip aub, morgen komt Solidas helpen maar we moeten t weten waar we in moet stoppen. Ik hoop dat het werkt. Of is de beste laten gaan?
Ik zit even te googlen en je moet sowieso vaseline gebruiken en maar een halve tot hele cm erin doen.
Maar ik vind het echt zielig en schijnbaar kunnen er ook baarmoederproblemen ontstaan.

Uiteraard kwam ik in mijn zoektocht nog een Fok!quote tegen :
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

jawel.... het enige soelaas dat je rest is de sham-dekking. Met een wattestaafje met vaseline een halve tot een hele centimeter penetreren.
Of haar strak tegen je aan houden en haar staartwortel omlaag duwen.
Van beide methodes komt ze klaar en dan heb je er even een paar uurtjes geen last van. Dat dien je, geloof ik, 3 mal daags te doen gedurende een dag of 2/3 en dan zou de krolsheid over moeten zijn. Met een beetje pech heeft ze dit iedere 3 weken. ( ik kreeg deze tip serieus van een fokster)

Waarom niet steriliseren? Krolsheid zonder dekking is ook niet perse zo goed voor het poezekind. Tenzij je wel een nestje wil plannen als ze iets ouder is.
Dan zou ik eerder dat met die staartwortel proberen.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_76819347
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef summer29 het volgende:

Doe maar gewoon niet... niet gaan zitten prutsen als je niet zeker weet wat je doet..
pi_76819435
Dat met de avatars gaat niet werken, omdat de helft ongeveer van jullie een afwijkende formaat avatar hebben. In de andere stedentopic zag het idd leuk uit maar zij hebben wel netjes 60x60.

Waar is de OP eigenlijk die a_a poosje geleden liet zien? Die wiki dinges?

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2010 19:47:40 ]
pi_76820105
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik zit even te googlen en je moet sowieso vaseline gebruiken en maar een halve tot hele cm erin doen.
Maar ik vind het echt zielig en schijnbaar kunnen er ook baarmoederproblemen ontstaan.

Uiteraard kwam ik in mijn zoektocht nog een Fok!quote tegen :
[..]

Dan zou ik eerder dat met die staartwortel proberen.
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:42 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Doe maar gewoon niet... niet gaan zitten prutsen als je niet zeker weet wat je doet..
Bedankt voor jullie tips. Gaan jullie maar verder gezellig kletsen en zal niet storen.
pi_76820364
Dat van die staartwortel is denk ik een stuk vriendelijker en makkelijker ook! Vanaf wanneer mag je eigenlijk een nestje?
pi_76820626
Hoe merk je eigenlijk of die poes klaarkomt?
50.000 O+
pi_76820867
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef MissMSX het volgende:
dat vraag ik me ook hele tijd af!!!
pi_76820883
Nou OP is voor de helft gevuld met niet werkende afbeeldingen, het lijkt wel bijna een baan om een fatsoenlijke OP te maken

Ik ga een raamventilator inbouwen, dag allemaal en Summer29

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2010 20:18:07 ]
pi_76821651
Hoi Den Haag

Weer online sinds een hele lange tijd, 3 jaar geleden ofzo
pi_76821930
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef MissMSX het volgende:
* ronnie_bravo gaat deze niet inkoppen
pi_76822049
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef summer29 het volgende:

[..]

dat vraag ik me ook hele tijd af!!!
Waar is Atreidez als je'em nodig hebt?
50.000 O+
pi_76823212
Hallo Den Haag!!!
pi_76825061
Stomme OP
Ik ben van pindavlees
pi_76825565
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:40 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Waar is Atreidez als je'em nodig hebt?
Geen idee!! Maar ze ligt nu rustig te slapen. Dus ik laat haar nu lekker met rust. Want zodra ik opsta of ik haar even wilt aaien dan begint het "drama" weer!!
pi_76826059
Zo thuis. Echt, 3 treinen en alle 3 een leuke vertraging waardoor ik net de overstap op de volgende vertraagde trein miste Way to go NS!

Wilde nog even opruimen maar dat zal morgen worden (sorry Miss, kan je nu al vertellen dat het iets later gaat worden )
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:25:18 #42
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_76827540
saunameeting? wat heb ik gemist?

zal jullie trouwens een aanval op je eigen ogen met een theelepeltje besparen dor niet te komen
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
pi_76829391
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef Flappekz het volgende:
Stomme OP
Beter idee? Dit is overigens een oude OP van topic 85....
pi_76829417
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Beter idee? Dit is overigens een oude OP van topic 85....
Met mij erin
Ik ben van pindavlees
pi_76829701
Nah, heb de OP weer aangepast, het maakt toch niet uit hoeveel tijd ik erin steek, niemand anders wilt de OP toch voortzetten...
pi_76830403
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef nectarientje het volgende:
Zo thuis. Echt, 3 treinen en alle 3 een leuke vertraging waardoor ik net de overstap op de volgende vertraagde trein miste Way to go NS!

Wilde nog even opruimen maar dat zal morgen worden (sorry Miss, kan je nu al vertellen dat het iets later gaat worden )
!!
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76832719
joooooeeeehoeeee waar is iedereen?
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76833082
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 00:20 schreef RATMEN het volgende:
joooooeeeehoeeee waar is iedereen?
Ik was ff bezig met raamventilator inbouwen, douchen, opruimen, wasgoed omvouwen, eten maken en nu zit ik weer ff hier tot mijn eten klaar is.

Summer haar laptop heeft het begeven of zo, ik kan er pas morgen naar kijken.

Waar de anderen zijn, ik denk dat ze stiekum die saunameet aan het houden zijn.
pi_76833416
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 00:29 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik was ff bezig met raamventilator inbouwen, douchen, opruimen, wasgoed omvouwen, eten maken en nu zit ik weer ff hier tot mijn eten klaar is.

Summer haar laptop heeft het begeven of zo, ik kan er pas morgen naar kijken.

Waar de anderen zijn, ik denk dat ze stiekum die saunameet aan het houden zijn.
Jij kluskoning!

.
pi_76833765
ik ga zo filmpje kijken en dan slapen

Wens je een fijne avond toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')