Ik zit even te googlen en je moet sowieso vaseline gebruiken en maar een halve tot hele cm erin doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef summer29 het volgende:
Nog even over krolse kat....
Ik heb wattenstaafje gekocht (die was op) en ik wilde t proberen maar ze werkt ongelooflijk tegen en weet eigenlijk ook niet waar in moet stoppen.. Graag tip aub, morgen komt Solidas helpen maar we moeten t weten waar we in moet stoppen. Ik hoop dat het werkt. Of is de beste laten gaan?
Dan zou ik eerder dat met die staartwortel proberen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jawel.... het enige soelaas dat je rest is de sham-dekking. Met een wattestaafje met vaseline een halve tot een hele centimeter penetreren.
Of haar strak tegen je aan houden en haar staartwortel omlaag duwen.
Van beide methodes komt ze klaar en dan heb je er even een paar uurtjes geen last van. Dat dien je, geloof ik, 3 mal daags te doen gedurende een dag of 2/3 en dan zou de krolsheid over moeten zijn. Met een beetje pech heeft ze dit iedere 3 weken. ( ik kreeg deze tip serieus van een fokster)
Waarom niet steriliseren? Krolsheid zonder dekking is ook niet perse zo goed voor het poezekind. Tenzij je wel een nestje wil plannen als ze iets ouder is.
Doe maar gewoon niet... niet gaan zitten prutsen als je niet zeker weet wat je doet..quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef summer29 het volgende:
Nog even over krolse kat....
Ik heb wattenstaafje gekocht (die was op) en ik wilde t proberen maar ze werkt ongelooflijk tegen en weet eigenlijk ook niet waar in moet stoppen.. Graag tip aub, morgen komt Solidas helpen maar we moeten t weten waar we in moet stoppen. Ik hoop dat het werkt. Of is de beste laten gaan?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit even te googlen en je moet sowieso vaseline gebruiken en maar een halve tot hele cm erin doen.
Maar ik vind het echt zielig en schijnbaar kunnen er ook baarmoederproblemen ontstaan.
Uiteraard kwam ik in mijn zoektocht nog een Fok!quote tegen:
[..]
Dan zou ik eerder dat met die staartwortel proberen.
Bedankt voor jullie tips. Gaan jullie maar verder gezellig kletsen en zal niet storen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:42 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Doe maar gewoon niet... niet gaan zitten prutsen als je niet zeker weet wat je doet..
dat vraag ik me ook hele tijd af!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef MissMSX het volgende:
Hoe merk je eigenlijk of die poes klaarkomt?
* ronnie_bravo gaat deze niet inkoppenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef MissMSX het volgende:
Hoe merk je eigenlijk of die poes klaarkomt?
Waar is Atreidez als je'em nodig hebt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef summer29 het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook hele tijd af!!!
Geen idee!! Maar ze ligt nu rustig te slapen. Dus ik laat haar nu lekker met rust. Want zodra ik opsta of ik haar even wilt aaien dan begint het "drama" weer!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar is Atreidez als je'em nodig hebt?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Beter idee? Dit is overigens een oude OP van topic 85....
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef nectarientje het volgende:
Zo thuis. Echt, 3 treinen en alle 3 een leuke vertraging waardoor ik net de overstap op de volgende vertraagde trein misteWay to go NS!
Wilde nog even opruimen maar dat zal morgen worden (sorry Miss, kan je nu al vertellen dat het iets later gaat worden)
Ik was ff bezig met raamventilator inbouwen, douchen, opruimen, wasgoed omvouwen, eten maken en nu zit ik weer ff hier tot mijn eten klaar is.quote:
Jij kluskoning!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik was ff bezig met raamventilator inbouwen, douchen, opruimen, wasgoed omvouwen, eten maken en nu zit ik weer ff hier tot mijn eten klaar is.
Summer haar laptop heeft het begeven of zo, ik kan er pas morgen naar kijken.
Waar de anderen zijn, ik denk dat ze stiekum die saunameet aan het houden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |