Oe! Daar wil ik binnenkort ook nog een keertje naartoe! Wat heb je gekocht?quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Sow wil iemand misschien een paar nekspieren adopteren?
Geen idee wat ik gedaan heb, maar mn spiertjes waren gisteren absoluut niet happy. Vandaag gelukkig geen nekpijn meer, maar nu doet ongeveer al t andere in mn rug pijn omdat ik gisteren zo spastisch heb gelegen
Straks maar ff een flinke strandwandeling maken om de boel los te gooien.
Ik wil binnenkort een keertje gaan bussen voor wat stofjes en om even te snuffelen. Bus je mee?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:30 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb nog twee wijnrekjes nodig van de IKEA
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op zondag 17 januari 2010 11:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort een keertje gaan bussen voor wat stofjes en om even te snuffelen. Bus je mee?
Ik wil je best een keer taxi-en met de auto hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 11:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort een keertje gaan bussen voor wat stofjes en om even te snuffelen. Bus je mee?
lief maar aangezien Miss ook wil, gaan we lekker bussen. Maken we er een uitje vanquote:Op zondag 17 januari 2010 12:31 schreef RATMEN het volgende:
Ik wil je best een keer taxi-en met de auto hoor.
Goedemorgen en nu ontbijtje op bed gaan maken.
Ow maar jullie mogen ook altijd alle twee met de auto mee hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 13:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
lief maar aangezien Miss ook wil, gaan we lekker bussen. Maken we er een uitje van(en ik kom natuurlijk elke dag in Delft dus heel spannend is het niet!
Ik ben al even wakker hoor! Of is het niet voor mij
Even denken ... nee.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:44 schreef SolidasRock het volgende:
Over taxi gesproken, kan je me morgen ophalen in Alphen a/d Rijn en me afzetten in scheveningen?
Wel sportief dat je nog even deed alsof je nadachtquote:
quote:
Tis en blijft jammer van de premiere die gewoon onder de maat was. De voorstellingen erna waren beter. Nu nog anderhalve week en dan premiere van de volgende voorstelling, dus focus is al weer eldersquote:Op zondag 17 januari 2010 14:18 schreef nectarientje het volgende:
Wat is nu achteraf je gevoel over je laatste voorstelling Ratmen?
Ehm, nee, want ik ben morgen gewoon aan het werk.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]En als nectarientje meegaat heen en terug?
Een IKEA datequote:Op zondag 17 januari 2010 14:29 schreef zeemonster het volgende:
Ikea is leuk![]()
Gaat er een bus heen , helemaal vanaf hier? Of valt die afstand wel mee?
Welke wijk woon je?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:29 schreef zeemonster het volgende:
Ikea is leuk![]()
Ik vroeg mij dat af omdat missmsx in de buurt woont bij mij.. meer een algemene vraag dus welke bussen of trams vanuit Den Haag bij de ikea Delft komen.quote:
Ik ga altijd vanaf station Delftquote:Op zondag 17 januari 2010 14:29 schreef zeemonster het volgende:
Ikea is leuk![]()
Oke en welke wijk of welke deel of wat wil je wel verklappenquote:Op zondag 17 januari 2010 14:36 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik vroeg mij dat af omdat missmsx in de buurt woont bij mij.. meer een algemene vraag dus welke bussen of trams vanuit Den Haag bij de ikea Delft komen.
Ik zou zelf met de auto gaan , maar dat komt puur en alleen omdat ik in het bezit ben van een auto (nou ja een blik-blik) , anders had ik ook gebust..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |