Blijkbaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
4 kilo ? wtf
houd je zoveel vocht vast?
Ja, jij kent het maar hebt er nog niet mee te makenquote:
Ik gebruik alleen de nagellak. Maar eigenlijk heb ik ook bijna altijd alleen maar nagellak en mascara opquote:
Je bent niet rood meer?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:40 schreef Noortje. het volgende:
Hahahahahahaah ik had er even niet aan gedacht dat tinten als beige/lichtgrijs me voor geen fuck staan.Toen ik rood haar was was dat niet zo lelijk maar MIJN GOD ik zie er niet uit.
Maar dat is een vrouweniets volgens mij. Ik ben toch elke keer weer benieuwd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:41 schreef Noortje. het volgende:
Je moet je ook niet wegen als je ongesteld bent/moet worden.
Sowieso weeg ik me eens in de twee/drie maanden.Ik houd niet zo van die confrontatie.
was dat maar zo bartquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, jij kent het maar hebt er nog niet mee te maken
BTW, is technojunk gebanned?Dé technojunk?
Ik ben toch ook een vrouw.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:42 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar dat is een vrouweniets volgens mij. Ik ben toch elke keer weer benieuwd.
Jezus. Wanneer heb je zoveel vocht verloren dan? Het lijkt me niet dat je 9 kilo op een warme dag uitzweetquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je houdt trouwens nog veel meer vocht vast dan 4 kilo, ik ben 9 kilo kwijt geraakt. Puur vochtverlies
Ik had 't over de haat naar de weegschaal toe.quote:
Nope, drie dagen op bed liggen en ongeveer alles eruit mieteren wat er in mijn lichaam zat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:42 schreef livalo het volgende:
[..]
Jezus. Wanneer heb je zoveel vocht verloren dan? Het lijkt me niet dat je 9 kilo op een warme dag uitzweet.
Wtfquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
was dat maar zo bart![]()
Ja de technojunk
Damn. Doe je goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nope, drie dagen op bed liggen en ongeveer alles eruit mieteren wat er in mijn lichaam zat.
En ik verlies ongeveer anderhalve kilo vocht per training, wat ik er daarna ook weer aandrink natuurlijk.
Bierrrrrrrr!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nope, drie dagen op bed liggen en ongeveer alles eruit mieteren wat er in mijn lichaam zat.
En ik verlies ongeveer anderhalve kilo vocht per training, wat ik er daarna ook weer aandrink natuurlijk.
Ik zal dan waarschijnlijk ook iets vaker en intensiever dan de gemiddelde NL'er trainenquote:
4 Juli weerquote:
Ah.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:43 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik had 't over de haat naar de weegschaal toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |