Dat kapsel is tofquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:28 schreef livalo het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
En die ik net postte wil ik eigenlijk nog wel via internet bestellen, maar ik moet eerst weer even kleedgeld krijgen.
Nja, daarom haal ik zulke jurkjes liever in de winkel. Metname omdat 't strapless is. Maar ze hadden 'm dus nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:29 schreef Noortje. het volgende:
Iedereen loopt straks in dat eerste jurkje.
BETER gaat de grotere maat dicht bij mijn tietuh.
Ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:51 schreef RenRen- het volgende:
Is komttijd al gebanned?
Nouja strapless is zegmaar ongeveer het enige wat ik pas.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Nja, daarom haal ik zulke jurkjes liever in de winkel. Metname omdat 't strapless is. Maar ze hadden 'm dus niet.
Ze staan mooi als je dun bentquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:29 schreef livalo het volgende:
[..]
Jurkjes zitten ook heerlijk in de zomer, en ze staan gewoon mooi. Schiet het lijnen al op?
Wel de vaste, gelukkig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:57 schreef Pinkerton het volgende:
KomtTijd...
Het was er weer een:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer hebben strapless jurkjes meer ruimtequote:Op donderdag 14 januari 2010 16:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nouja strapless is zegmaar ongeveer het enige wat ik pas.Daar hebben ze meer ruimte jeweet. Je had vorig jaar steeds van die jurkjes met driehoekjes als je snapt wat ik bedoel. Da's pas kut.
Heb jij al baardgroei dan?quote:
Die heb ik nooit goed gepast. Maar strapless zit ook lang niet altijd even goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nouja strapless is zegmaar ongeveer het enige wat ik pas.Daar hebben ze meer ruimte jeweet. Je had vorig jaar steeds van die jurkjes met driehoekjes als je snapt wat ik bedoel. Da's pas kut.
die is oko leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:28 schreef livalo het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
En die ik net postte wil ik eigenlijk nog wel via internet bestellen, maar ik moet eerst weer even kleedgeld krijgen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ik veel, daar passen ze gewoon beter in.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben strapless jurkjes meer ruimte(oprechte vraag)
Passen je tieten er in? Dan ga ik het ook een keer proberenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, daar passen ze gewoon beter in.Met bandjes zit het gewoon ALTIJD lelijk bij mij, past nooit goed.
Oh, zelfs als je niet heel dun bent vind ik het wel mooi staan, ligt maar net aan 't soort jurkje! En ja, daar heb ik dus ook 'n beetje last van met strapless, maar ik heb 't denk ik nog lang niet zo erg als jijquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze staan mooi als je dun bent![]()
Ik wil zo'n strapless jurkje daar zo graag, maar daar krijg ik mn tieten nooit ingepropt. Dat zal me nooit lukken, helaas.
En het schiet voor geen meter op, vanmorgen was ik verdomme een kilo zwaarder dan normaalEn ik heb niet te veel gegeten, of te weinig.
Danku!quote:
4 kilo ? wtfquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Oh, zelfs als je niet heel dun bent vind ik het wel mooi staan, ligt maar net aan 't soort jurkje! En ja, daar heb ik dus ook 'n beetje last van met strapless, maar ik heb 't denk ik nog lang niet zo erg als jij.
Oh, dat is wel klote. Maar ligt het er bij jou niet ook aan rond welk tijd van de maand het is? Want bij mij kan 't 4 kilo verschillen.
M'n moeder ook niet, maar die heeft precies hetzelfde als ik. Maar dat zal dan wel familiar zijn ofzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:36 schreef RenRen- het volgende:
Naar huisss.
En livalo, ik word niet ongesteld, dus dat is het niet
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ken het probleem dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ja meestal wel. Niet altijd overigens.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Passen je tieten er in? Dan ga ik het ook een keer proberen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |