Scheelt een hoopquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daarom wil ik zon vriesding.. Dan kan je vlees in de aanbieding kopen
Als je tijd hebt naar kranenburg rijden. Aldi/Lidl/Penny naast elkaar!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Scheelt een hoopwat ik afgelopen week zon beetje gekocht heb
:
- Verse worst, 1 kg voor ¤3 bij c1000
- Shoarma, 800g voor ¤2 bij c1000
- Kipfilet, geloof 4 euro per kilo toen bij AH, ligt er al even in... nu nog 7 stuks maar ga morgen wat spiesjes maken
- Speklapjes ala minute Tandoori, 5 voor ¤2 bij AH
- Hutspot 1 kg voor 60ct, bij AH, ofwel 4 grote borden in porties, in de vries
- Andijvie 400g bij Emté, ¤1
- etc etc![]()
Haal veel in de aanbieding, en zon beetje elke winkel die we hier hebbenC1000, AH, Emté, soms de Jumbo in Grave... Ligt er maar net aan waar wat goedkoop is
ik zou het in omgekeerde volgorde doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:59 schreef royjn het volgende:
nog 30 minuten en dan heb ik het weer gehad.
Morgen fotos maken voor paspoort / rijbewijs en naar de kapper
O ja, met de motor is het lastig en ik vergat even dat je in het dorp woonde.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar dan compenseren de benzinekosten weer alle aanbiedingenEn zoveel krijg ik toch niet meer mee op de motor nu...;)
De Nederlandse Aldi en Lidlquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Hatert heb je opzich ook Aldi en Lidl redelijk dicht bij elkaar
Normaal zou ik dat ook doen maar zit morgen krap in de planning.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou het in omgekeerde volgorde doen
Dorp tsja... Maar ik heb hier wel een Aldi, AH, Emté, Super de Boer, Supercoop/Coop ( maar die zijn te duurquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, met de motor is het lastig en ik vergat even dat je in het dorp woonde.
neem een kofferrekjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dorp tsja... Maar ik heb hier wel een Aldi, AH, Super de Boer, Supercoop/Coop ( maar die zijn te duur) Spar, Jan Linders zitten. Dan nog een Jumbo C1000 en Lidl in Grave, dat is hier ook maar 7 km vandaan
![]()
Is allemaal wel te doen met de fiets danwel motor
En toch wil ik later nog steeds niet in Wijchen wonenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:35 schreef IrishBastard het volgende:
Keuze is wel heel grootVerbaast me wel eigenlijk
Ik woon er ook niet vrijwilligquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En toch wil ik later nog steeds niet in Wijchen wonen
Dan liever Wijchen dan Beuningen maar alle twee liever niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja ik weet eigenlijk niet wat ik er tegen hebmaar iets zegt me nee niet wijchen.. zelfde als beuningen
Ik kan ook je naam zeggen! Wat win ik nu?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:15 schreef Dupje het volgende:
Nijmegen of Lent =) Lent is best prima eigenlijk![]()
Net bij mijn stagebegeleider van vorig jaar geweest. daar meer duidelijkheid gekregen over mijn onderzoek wat ik vanaf februari ga doen voor afstuderen.
En hun zoontje van 1,5 jaar is zoooo schattig! Hij kon mn naam zeggenHaha jeej.
Ja echt he, dat vond ik ook. Maar volgens hem 'kan de waarheid hard zijn, maar moet het wel verteld worden.'quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus eigenlijk zet hij je voor lul voor de rest van de klas? hoe brutaal en onprofessioneel..
Waar de hele klas bij is? Ik zou zoiets echt niet pikken.. zeker niet als hij dit meerdere malen doet..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:03 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja echt he, dat vond ik ook. Maar volgens hem 'kan de waarheid hard zijn, maar moet het wel verteld worden.'
Ja is goed, ben wel benieuwd wat er uitkomtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zullen we het eens zo spelen SLP.. een aantal mensen van hier die uni/hbo doen of het niveau aankunnen, dus havo ofzo gehad hebben.. (dus feitelijk bijna iedereen hier volgens mij) vullen die test ook in.. en laten we eens kijken wat eruit komt.
Njaa ik heb het al es gezegd dat ik het onderhand wel weet dat hij vind dat ik een onverstandige keuze heb gemaakt door te blijven zitten en dat hij dus wel mag kappen met die opmerkingen. Maar hij zegt dan 'ja maar ik wil niet dat je straks spijt krijgt dus ik laat voor jou alle opties open blablabla'.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waar de hele klas bij is? Ik zou zoiets echt niet pikken.. zeker niet als hij dit meerdere malen doet..
Ja, dat had dus bijna iedereen in mijn klasquote:
Lekker danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
laat antwoord
Maar uhm matig. Toen ik vorige week dinsdag gevallen ben, heb ik me woensdag, donderdag, ziek moeten melden en ben vrijdag een halve dag gaan werken.En dan deze week ging weer 2 x de bus kapot, dus veel uren relatief gezien gemaakt. En nu kan ik weer niet werken omdat ik strontziek benEn over mijn contract moet ik nog steeds dat gevecht af maken
Mja, dat zei ik ook al. Als je nou vanuit Arnhem komt, okay, da's bout. Maar nu heb je hooguit een minuut of tien vertraging...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Stad uit is nooit een probleemEn stad in valt ook reuze mee
Je draait er notabene direct vóór de brug op
![]()
Da's wel de moeite waard, ja! Ik zit te twijfelen of ik nog eens een los vriezertje ga kopen voor boven op m'n koelkast. Zo'n minimodelletje. Kun je inderdaad veel meer invriezen, dat scheelt een hoop knaken. Nu is m'n vriezer al vol met één bakje eten en drie kipfiletsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En Dj Unkie... ik heb deze maand misschien wel 50 euro bespaard door bepaalde dingen in de aanbieding te kopen. Best wat toch
Nijmegen-Oostquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nijmegen - Oost, Oss - West of Den Bosch - Centrum
Dat moet ik binnenkort inderdaad ook eens doen, gewoon eens kijken wat het is en of ik voldoende voordeel kan scorenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je tijd hebt naar kranenburg rijden. Aldi/Lidl/Penny naast elkaar!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zullen we het eens zo spelen SLP.. een aantal mensen van hier die uni/hbo doen of het niveau aankunnen, dus havo ofzo gehad hebben.. (dus feitelijk bijna iedereen hier volgens mij) vullen die test ook in.. en laten we eens kijken wat eruit komt.
Nouja ik heb op dit moment zoveel aan me kop... Zou wel echt veel verder moeten kijken maar er lijkt wle haast niks te doen, behalve callcenterenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lekker dan. Flink gezeik dus. Nog actief aan het rondkijken voor iets anders?
[..]
Bij Ovatonde van de A325 af als het daar al vast staat, en dan binnendoor via Lent, desnoods via de dijk... Draai je er voor de brug op en klaarquote:Mja, dat zei ik ook al. Als je nou vanuit Arnhem komt, okay, da's bout. Maar nu heb je hooguit een minuut of tien vertraging...
[..]
Dat is wel bagger ja... 2e hands vriezer hoeft niet zo heel duur te zijn en voor jezelf kan je er best wat in kwijt!quote:Da's wel de moeite waard, ja! Ik zit te twijfelen of ik nog eens een los vriezertje ga kopen voor boven op m'n koelkast. Zo'n minimodelletje. Kun je inderdaad veel meer invriezen, dat scheelt een hoop knaken. Nu is m'n vriezer al vol met één bakje eten en drie kipfilets. Dat maakt voordelig inkopen wel lastig.
Ik moet 600 meter verder zijn dan waar ik nu ben...quote:Tip voor je trouwens, CP: laad niet al je voorraadkasten helemaal vol omdat het nu goedkoop is. Alles wat je koopt moet je ook verhuizen over een tijdje. Een vooral je vriezer kun je vaak niet tot het laatst aan laten staan in de hoop dat alles goed blijft. Heb vaker meegemaakt dat alles ontdooid was bij aankomst omdat de verhuizing toch langer duurde dan gepland. Dat zou zonde zijn.
[..]
quote:
Nou HBO kan ik zo instromen, Uni moet ik een toelatingsexamen doen denk ik zoquote:
Ik bedoel niet aan de hoe zeg ik dat, de lentsekant. Als ik er kwam met de auto/bus en het stond weer eens zo vast, ging ik bij afslag Lent er af, en dan over het viaduct, en dan door die wijken, zo richting de dijk aan de Bemmelse kant, en dan alsnog bij Lent daar omhoog de brug opquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
dat voor de brug erop draaien mag niet in de spits.. En ja ik heb ze dr wel eens zien staan bekeuren..
In ieder geval niet vanuit de dijk
Ik bedoel eigenlijk zoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
dat voor de brug erop draaien mag niet in de spits.. En ja ik heb ze dr wel eens zien staan bekeuren..
Je mag toch dat stuk parallel wel rijden? Zeg maar als je onder dat bruggetje bij het station door komt, dan niet de A325 op, maar nog rechts, stukje parallel rijden en dan de laatste afslag de waalbrug op?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Da's niet per definitie waar. Dan zou het enkel gaan om interne validiteit. De opbouw van de vraag en dan een mogelijk verschil in antwoord kan juist duiden op een andere scorecategorie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
dat is het idee bij die testen, om te kijken of je hetzelfde invult bij dezelfde vraag, anders geformuleerd
Serieusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja en dat mag dus niet.. Als je namelijk van de andere kant komt zie je dat daar een bord staat dat het tussen 16.00 en 19.00 verboten ist
dát mocht geloof ik nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je mag toch dat stuk parallel wel rijden? Zeg maar als je onder dat bruggetje bij het station door komt, dan niet de A325 op, maar nog rechts, stukje parallel rijden en dan de laatste afslag de waalbrug op?
[..]
Helemaal, of alleen voor sluipverkeer? Anders zeg ik gewoon dat ik naar IB gaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja en dat mag dus niet.. Als je namelijk van de andere kant komt zie je dat daar een bord staat dat het tussen 16.00 en 19.00 verboten ist
Nee, daar heb ik ook al eens een bekeuring voor gehad. Als je dan eerst nog een stukje verder rijdt richting bemmel, draait en dan de brug op rijdt mag het weer welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je mag toch dat stuk parallel wel rijden? Zeg maar als je onder dat bruggetje bij het station door komt, dan niet de A325 op, maar nog rechts, stukje parallel rijden en dan de laatste afslag de waalbrug op?
[..]
grappig de mijne :quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit komt er bij mij uit
Klopt ja. Ik zat zelf al te kijken voor eventueel zo'n koel/vriescombi. Een beetje fatsoenlijk ding op MP kost 100 euro, dat heb ik zo terugverdiend...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat is wel bagger ja... 2e hands vriezer hoeft niet zo heel duur te zijn en voor jezelf kan je er best wat in kwijt!
Ah, ik wist niet dat het zo dichtbij was. Dan is er weinig aan de handquote:[..]
Ik moet 600 meter verder zijn dan waar ik nu ben...Ik plak de deur dicht en rol hem in een busje, rijd naar men nieuwe woning
en zet hem daar direct aan de stroom. Zo'n vaart zal dat ontdooien wel niet lopen hoor
![]()
En wie zegt dat je niet net daar uit een zijstraatje komt omdat je bij familie op bezoek was? Dat kan de politie niet aan je blauwe ogen zien...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik ook al eens een bekeuring voor gehad. Als je dan eerst nog een stukje verder rijdt richting bemmel, draait en dan de brug op rijdt mag het weer wel
Dat dus, die route gaf ik aanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik ook al eens een bekeuring voor gehad. Als je dan eerst nog een stukje verder rijdt richting bemmel, draait en dan de brug op rijdt mag het weer wel
90 euroquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En wie zegt dat je niet net daar uit een zijstraatje komt omdat je bij familie op bezoek was? Dat kan de politie niet aan je blauwe ogen zien...
Wel zuur though, hoe hoog is zo'n bon?
Ach de rest zijn zwevers zo te zien! Wij zijn tenminste concreet!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:14 schreef SLP_ het volgende:
ok, mijn testuitslag wijkt wel echt veel van die van jullie af
90 inderdaad. En nee, ook geen zijstraatje, je mag gewoonweg niet vanuit oosterhoutse richting indraaien. Door wat zure Lentse zuurpruimen die huiliend gingen klagen over sluipverkeerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En wie zegt dat je niet net daar uit een zijstraatje komt omdat je bij familie op bezoek was? Dat kan de politie niet aan je blauwe ogen zien...
Wel zuur though, hoe hoog is zo'n bon?
Ritalin?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
ho, vergeet ik bijna men pilletje
Goed bezig, gewoon lekker je eigen plan trekken en lak hebben aan wat voor docent dan ook. Als hij zo'n genius was dan was ie ook geen docent, heldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja is goed, ben wel benieuwd wat er uitkomt![]()
[..]
Njaa ik heb het al es gezegd dat ik het onderhand wel weet dat hij vind dat ik een onverstandige keuze heb gemaakt door te blijven zitten en dat hij dus wel mag kappen met die opmerkingen. Maar hij zegt dan 'ja maar ik wil niet dat je straks spijt krijgt dus ik laat voor jou alle opties open blablabla'.
Ik kan zelf wel beslissen wat ik wil hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |