abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:46:44 #229
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_76852149
Nog een uurtje ofzo, en ik ben hier pleite!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:58:49 #230
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_76852644
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 78% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 12:45:44 ]
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:59:18 #231
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_76852670
nog 30 minuten en dan heb ik het weer gehad.
Morgen fotos maken voor paspoort / rijbewijs en naar de kapper
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:06:19 #232
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_76852942
nog 30 25 minuten en dan heb ik het weer gehad.
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
pi_76853063
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daarom wil ik zon vriesding.. Dan kan je vlees in de aanbieding kopen
Scheelt een hoop wat ik afgelopen week zon beetje gekocht heb :

- Verse worst, 1 kg voor ¤3 bij c1000
- Shoarma, 800g voor ¤2 bij c1000
- Kipfilet, geloof 4 euro per kilo toen bij AH, ligt er al even in... nu nog 7 stuks maar ga morgen wat spiesjes maken
- Speklapjes ala minute Tandoori, 5 voor ¤2 bij AH
- Hutspot 1 kg voor 60ct, bij AH, ofwel 4 grote borden in porties, in de vries
- Andijvie 400g bij Emté, ¤1
- etc etc

Haal veel in de aanbieding, en zon beetje elke winkel die we hier hebben C1000, AH, Emté, soms de Jumbo in Grave... Ligt er maar net aan waar wat goedkoop is
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 15:10:27 #234
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76853107
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:09 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Scheelt een hoop wat ik afgelopen week zon beetje gekocht heb :

- Verse worst, 1 kg voor ¤3 bij c1000
- Shoarma, 800g voor ¤2 bij c1000
- Kipfilet, geloof 4 euro per kilo toen bij AH, ligt er al even in... nu nog 7 stuks maar ga morgen wat spiesjes maken
- Speklapjes ala minute Tandoori, 5 voor ¤2 bij AH
- Hutspot 1 kg voor 60ct, bij AH, ofwel 4 grote borden in porties, in de vries
- Andijvie 400g bij Emté, ¤1
- etc etc

Haal veel in de aanbieding, en zon beetje elke winkel die we hier hebben C1000, AH, Emté, soms de Jumbo in Grave... Ligt er maar net aan waar wat goedkoop is
Als je tijd hebt naar kranenburg rijden. Aldi/Lidl/Penny naast elkaar!
pi_76853250
Maar dan compenseren de benzinekosten weer alle aanbiedingen En zoveel krijg ik toch niet meer mee op de motor nu...;)
pi_76853255
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:59 schreef royjn het volgende:
nog 30 minuten en dan heb ik het weer gehad.
Morgen fotos maken voor paspoort / rijbewijs en naar de kapper
ik zou het in omgekeerde volgorde doen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 15:14:08 #237
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76853276
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar dan compenseren de benzinekosten weer alle aanbiedingen En zoveel krijg ik toch niet meer mee op de motor nu...;)
O ja, met de motor is het lastig en ik vergat even dat je in het dorp woonde.
pi_76853431
Hatert heb je opzich ook Aldi en Lidl redelijk dicht bij elkaar
Ja doei.
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 15:18:34 #239
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76853467
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Hatert heb je opzich ook Aldi en Lidl redelijk dicht bij elkaar
De Nederlandse Aldi en Lidl
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:25:13 #240
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_76853740
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

ik zou het in omgekeerde volgorde doen
Normaal zou ik dat ook doen maar zit morgen krap in de planning.
Maarja ik ben naar huis
WEEKEND
pi_76853898
Kranenburg is idd ook niet zo ver van hier.. Misschien maar eens een keer kijken

Ahhh de konijntjes kunnen weer bij het gras
pi_76853967
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:14 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

O ja, met de motor is het lastig en ik vergat even dat je in het dorp woonde.
Dorp tsja... Maar ik heb hier wel een Aldi, AH, Emté, Super de Boer, Supercoop/Coop ( maar die zijn te duur ) Spar, Jan Linders zitten. Dan nog een Jumbo C1000 en Lidl in Grave, dat is hier ook maar 7 km vandaan

Is allemaal wel te doen met de fiets danwel motor

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocktailprikker op 15-01-2010 15:40:26 ]
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:35:41 #243
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_76854197
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 12:45:44 ]
pi_76854239
Wij zijn ook trots op the Big JL
pi_76854242
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:30 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Dorp tsja... Maar ik heb hier wel een Aldi, AH, Super de Boer, Supercoop/Coop ( maar die zijn te duur ) Spar, Jan Linders zitten. Dan nog een Jumbo C1000 en Lidl in Grave, dat is hier ook maar 7 km vandaan

Is allemaal wel te doen met de fiets danwel motor
neem een kofferrekje met koffers, uiteraard.. zijn vast wel subtiele rekjes te vinden die niet al te veel opvallen als je het niet mooi vindt, maar wel verdomde handig als je geen auto hebt
Ja doei.
pi_76854262
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:35 schreef IrishBastard het volgende:
Keuze is wel heel groot Verbaast me wel eigenlijk
En toch wil ik later nog steeds niet in Wijchen wonen
pi_76854342
Heb een prima bagagerol, alleen daar moet je dan natuurlijk geen brood en chips bij de flessen stoppen 50L inhoud... past een compleet motorpak met gemak in Dus die paar boodschappen ook wel als het nodig is.

Tot nu toe red ik het prima met mijn rugzak, en anders kan ik dus die bagagerol en de tanktas nog gebruiken. Kom ik dan nóg ruimte tekort, dan heb ik nog uhm, een uhhh armtasje
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:37 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

En toch wil ik later nog steeds niet in Wijchen wonen
Ik woon er ook niet vrijwillig Maar eigenlijk moet ik stoppen met klagen en zeggen dat het het opzich prima vertoefen is.
pi_76854575
ja ik weet eigenlijk niet wat ik er tegen heb maar iets zegt me nee niet wijchen.. zelfde als beuningen
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 16:02:01 #249
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76855428
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja ik weet eigenlijk niet wat ik er tegen heb maar iets zegt me nee niet wijchen.. zelfde als beuningen
Dan liever Wijchen dan Beuningen maar alle twee liever niet.
pi_76855478
Had ik ook altijd, schaamde me er bijna voor Maar op een gegeven moment leer je waarderen dat je uberhaupt nog een dak boven je hoofd hebt, en of er nou Wijchen Oss of Nijmegen op je adres staat maakt dan niet meer zo uit

Huisje waar ik nu heen ga was in eerst instantie ook absoluut niet op de plek waar ik het wilde, maar ergens moet je je wensen laten varen....

Als ik later groot ben zien we wel verder
pi_76855486
Jup dat wel ja

Hehe er zijn hier twee eksters aan het vechten met wat kraaien.. Of iig ze proberen iedere keer in dezelfde boom te zitten maar dat vinden ze allebei niet echt tof.. En dan komt er gewoon tussendoor een konijntje aangehuppeld
pi_76855509
pi_76855524
Ik zou later ook echt niet in Druten willen wonen voor op te groeien vond ik het opzich wel best.. Maar dr later wonen.. echt niet

Ik ga eerder voor Lent en Oosterhout denk ik
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 16:11:39 #254
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76855839
Nijmegen - Oost, Oss - West of Den Bosch - Centrum
pi_76855995
Nijmegen of Lent =) Lent is best prima eigenlijk

Net bij mijn stagebegeleider van vorig jaar geweest. daar meer duidelijkheid gekregen over mijn onderzoek wat ik vanaf februari ga doen voor afstuderen.
En hun zoontje van 1,5 jaar is zoooo schattig! Hij kon mn naam zeggen Haha jeej.
Ik ben een meisje =)
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 16:19:58 #256
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76856211
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:15 schreef Dupje het volgende:
Nijmegen of Lent =) Lent is best prima eigenlijk

Net bij mijn stagebegeleider van vorig jaar geweest. daar meer duidelijkheid gekregen over mijn onderzoek wat ik vanaf februari ga doen voor afstuderen.
En hun zoontje van 1,5 jaar is zoooo schattig! Hij kon mn naam zeggen Haha jeej.
Ik kan ook je naam zeggen! Wat win ik nu?
pi_76857881
Ooh, we moesten op school deze test maken: http://vergouwenoverduin.nl/Testen_Kolbtest.html
En mijn uitslag was

En mijn mentor meteen: Ooh mensen kijk eens. Mensen die zo een resultaat hebben zijn mensen die eigenlijk niet op de universiteit thuishoren. Zij zouden veel beter naar het HBO kunnen gaan. En dan komt ie ook naar mij toe: 'He slp, dat vind ik echt.' Zó irritant, want mijn mentor zegt bij elk gesprek dat ik beter naar het hbo/havo kan gaan en elke keer zeg ik dat ik dat niet wil. Ik dacht dat hij het onderhand wel door had. En hoezo zou zo'n test bepalen of je geschikt bent voor universiteit of niet
pi_76857966
Dus eigenlijk zet hij je voor lul voor de rest van de klas? hoe brutaal en onprofessioneel..
pi_76858059
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus eigenlijk zet hij je voor lul voor de rest van de klas? hoe brutaal en onprofessioneel..
Ja echt he, dat vond ik ook. Maar volgens hem 'kan de waarheid hard zijn, maar moet het wel verteld worden.'
pi_76858066
Zullen we het eens zo spelen SLP.. een aantal mensen van hier die uni/hbo doen of het niveau aankunnen, dus havo ofzo gehad hebben.. (dus feitelijk bijna iedereen hier volgens mij) vullen die test ook in.. en laten we eens kijken wat eruit komt.
pi_76858087
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:03 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja echt he, dat vond ik ook. Maar volgens hem 'kan de waarheid hard zijn, maar moet het wel verteld worden.'
Waar de hele klas bij is? Ik zou zoiets echt niet pikken.. zeker niet als hij dit meerdere malen doet..
pi_76858126
Ow en hoeveel mensen van vwo gaan tegnwoordig niet gewoon naar HBO.. uit mijn klas van 30 man zouden er maar 11 naar de uni gaan. de rest allemaal HBO
pi_76858176
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zullen we het eens zo spelen SLP.. een aantal mensen van hier die uni/hbo doen of het niveau aankunnen, dus havo ofzo gehad hebben.. (dus feitelijk bijna iedereen hier volgens mij) vullen die test ook in.. en laten we eens kijken wat eruit komt.
Ja is goed, ben wel benieuwd wat er uitkomt
quote:

[..]

Waar de hele klas bij is? Ik zou zoiets echt niet pikken.. zeker niet als hij dit meerdere malen doet..
Njaa ik heb het al es gezegd dat ik het onderhand wel weet dat hij vind dat ik een onverstandige keuze heb gemaakt door te blijven zitten en dat hij dus wel mag kappen met die opmerkingen. Maar hij zegt dan 'ja maar ik wil niet dat je straks spijt krijgt dus ik laat voor jou alle opties open blablabla'.

Ik kan zelf wel beslissen wat ik wil hoor
pi_76858252
Over het algemeen praat ik meer dan ik luister.

als ik die niet aan zou klikken zou ik liegen
pi_76858405
Ik ben van alles wat

Daar heb je toch geen fuck aan zo
pi_76858449
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben van alles wat

[ afbeelding ]
Ja, dat had dus bijna iedereen in mijn klas Dat zijn mensen die zichzelf elke leerstijl aan kunnen leren en deze mensen zijn uitermate geschikt voor de universiteit
pi_76858541
Ik zit nu al 4 jaar op de uni en ik weet zelf niet eens of ik er wel geschikt voor ben..

Alhoewel.. ik wel altijd het meeste haal met niet heel veel inspanning door het hele jaar heen..
Maar dat ik het aankan betekend toch niet automatisch dat je er ook geschikt voor bent?
pi_76858674
Misschien fout, maar mijn eten was weer heerlijk Gebakken aardappelschijfjes, bonen en kipburgertje, met appelmoes
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:20:39 #269
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76858722
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:08 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

laat antwoord

Maar uhm matig. Toen ik vorige week dinsdag gevallen ben, heb ik me woensdag, donderdag, ziek moeten melden en ben vrijdag een halve dag gaan werken.En dan deze week ging weer 2 x de bus kapot, dus veel uren relatief gezien gemaakt. En nu kan ik weer niet werken omdat ik strontziek ben En over mijn contract moet ik nog steeds dat gevecht af maken
Lekker dan . Flink gezeik dus. Nog actief aan het rondkijken voor iets anders?
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:58 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Stad uit is nooit een probleem En stad in valt ook reuze mee Je draait er notabene direct vóór de brug op
Mja, dat zei ik ook al. Als je nou vanuit Arnhem komt, okay, da's bout. Maar nu heb je hooguit een minuut of tien vertraging...
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:46 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

En Dj Unkie... ik heb deze maand misschien wel 50 euro bespaard door bepaalde dingen in de aanbieding te kopen. Best wat toch
Da's wel de moeite waard, ja! Ik zit te twijfelen of ik nog eens een los vriezertje ga kopen voor boven op m'n koelkast. Zo'n minimodelletje. Kun je inderdaad veel meer invriezen, dat scheelt een hoop knaken. Nu is m'n vriezer al vol met één bakje eten en drie kipfilets . Dat maakt voordelig inkopen wel lastig.

Tip voor je trouwens, CP: laad niet al je voorraadkasten helemaal vol omdat het nu goedkoop is. Alles wat je koopt moet je ook verhuizen over een tijdje. Een vooral je vriezer kun je vaak niet tot het laatst aan laten staan in de hoop dat alles goed blijft. Heb vaker meegemaakt dat alles ontdooid was bij aankomst omdat de verhuizing toch langer duurde dan gepland. Dat zou zonde zijn .
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nijmegen - Oost, Oss - West of Den Bosch - Centrum
Nijmegen-Oost . Echt fucking geniaal, helaas ook strontduur . Bottendaal wordt ook weer steeds leuker om te wonen .

DB-centrum is aardig maar heeft het nadeel dat het parkeertechnisch echt een ramp is. Knetterduur, veel plekken tot 0.00u betalen dus drempelverhogend voor je bezoek. Vriend van me woont er nu, echt midden in het centrum. Geen vergunning voor hemzelf, dat duurt al jaren. En als we op bezoek komen vind ik het geen probleem dat ik erheen moet rijden, maar vervolgens betaal je óf 2,30 per uur, of hij moet langs komen fietsen met een 'bezoekerskaartje' zodat je tegen gereduceerd tarief kan parkeren. Vervolgens kun je dan nog tien minuten naar hem toe lopen. Dat zuigt.
Nijmegen-centrum is ook zo qua parkeren hoor. Eén bezoekersvergunning en that's it...probleem dus op een verjaardag . Maar daarom zou ik ook daar niet willen wonen.
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Als je tijd hebt naar kranenburg rijden. Aldi/Lidl/Penny naast elkaar!
Dat moet ik binnenkort inderdaad ook eens doen, gewoon eens kijken wat het is en of ik voldoende voordeel kan scoren .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_76858732

de mijne maargoed... heb niet het idee dat ik nu naar 'mezelf' kijk ofzo, met zo'n overlapping

[ Bericht 22% gewijzigd door motorbloempje op 15-01-2010 17:28:27 ]
Ja doei.
pi_76858946
quote:

Dit komt er bij mij uit
pi_76858971
Nou CP, universiteit voor jou
Ja doei.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:32:11 #273
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76859062
Het valt me op dat jullie allemaal zo breed scoren! Dat duidt op een lage mate van differentiatie tussen de leerstijlen, net alsof je geen echte voorkeur hebt.
Zerg schreef:
pi_76859116
Het is gewoon een rare test.. Alle vragen lijken op elkaar.. ik had echt 10 keer zoiets van heb ik dit niet al eerder gelezen?
pi_76859126
dat is het idee bij die testen, om te kijken of je hetzelfde invult bij dezelfde vraag, anders geformuleerd
Ja doei.
pi_76859159
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:20 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Lekker dan . Flink gezeik dus. Nog actief aan het rondkijken voor iets anders?
[..]
Nouja ik heb op dit moment zoveel aan me kop... Zou wel echt veel verder moeten kijken maar er lijkt wle haast niks te doen, behalve callcenteren
quote:
Mja, dat zei ik ook al. Als je nou vanuit Arnhem komt, okay, da's bout. Maar nu heb je hooguit een minuut of tien vertraging...
[..]
Bij Ovatonde van de A325 af als het daar al vast staat, en dan binnendoor via Lent, desnoods via de dijk... Draai je er voor de brug op en klaar Schiet meestal best op.
quote:
Da's wel de moeite waard, ja! Ik zit te twijfelen of ik nog eens een los vriezertje ga kopen voor boven op m'n koelkast. Zo'n minimodelletje. Kun je inderdaad veel meer invriezen, dat scheelt een hoop knaken. Nu is m'n vriezer al vol met één bakje eten en drie kipfilets . Dat maakt voordelig inkopen wel lastig.
Dat is wel bagger ja... 2e hands vriezer hoeft niet zo heel duur te zijn en voor jezelf kan je er best wat in kwijt!
quote:
Tip voor je trouwens, CP: laad niet al je voorraadkasten helemaal vol omdat het nu goedkoop is. Alles wat je koopt moet je ook verhuizen over een tijdje. Een vooral je vriezer kun je vaak niet tot het laatst aan laten staan in de hoop dat alles goed blijft. Heb vaker meegemaakt dat alles ontdooid was bij aankomst omdat de verhuizing toch langer duurde dan gepland. Dat zou zonde zijn .
[..]
Ik moet 600 meter verder zijn dan waar ik nu ben... Ik plak de deur dicht en rol hem in een busje, rijd naar men nieuwe woning en zet hem daar direct aan de stroom. Zo'n vaart zal dat ontdooien wel niet lopen hoor
quote:
pi_76859171
whehe, hendig
Ja doei.
pi_76859202
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
Nou CP, universiteit voor jou
Nou HBO kan ik zo instromen, Uni moet ik een toelatingsexamen doen denk ik zo Ben slechts een havist hé
pi_76859229
laat je gewoon dat schema zien, en binnen ben je
Ja doei.
pi_76859314
dat voor de brug erop draaien mag niet in de spits.. En ja ik heb ze dr wel eens zien staan bekeuren..
In ieder geval niet vanuit de dijk
pi_76859412
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
dat voor de brug erop draaien mag niet in de spits.. En ja ik heb ze dr wel eens zien staan bekeuren..
Ik bedoel niet aan de hoe zeg ik dat, de lentsekant. Als ik er kwam met de auto/bus en het stond weer eens zo vast, ging ik bij afslag Lent er af, en dan over het viaduct, en dan door die wijken, zo richting de dijk aan de Bemmelse kant, en dan alsnog bij Lent daar omhoog de brug op En dat was sneller dan 2 km stilstaan.
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 17:46:33 #282
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76859484

Gewoon concreet!
pi_76859552
quote:
Ik bedoel eigenlijk zo
pi_76859701
Ja en dat mag dus niet.. Als je namelijk van de andere kant komt zie je dat daar een bord staat dat het tussen 16.00 en 19.00 verboten ist
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:02:22 #285
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76860108
quote:
Je mag toch dat stuk parallel wel rijden? Zeg maar als je onder dat bruggetje bij het station door komt, dan niet de A325 op, maar nog rechts, stukje parallel rijden en dan de laatste afslag de waalbrug op?
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
dat is het idee bij die testen, om te kijken of je hetzelfde invult bij dezelfde vraag, anders geformuleerd
Da's niet per definitie waar. Dan zou het enkel gaan om interne validiteit. De opbouw van de vraag en dan een mogelijk verschil in antwoord kan juist duiden op een andere scorecategorie.
Zerg schreef:
pi_76860123
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja en dat mag dus niet.. Als je namelijk van de andere kant komt zie je dat daar een bord staat dat het tussen 16.00 en 19.00 verboten ist
Serieus En wat als je nou écht gewoon van die dijk af komt, dan kan het toch niet de bedoeling zijn dat je ergens achteraan een file moet aansluiten Als jij met ib naar Nijmegen wilt moet je daar toch gewoon op kunnen draaien
pi_76860158
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Je mag toch dat stuk parallel wel rijden? Zeg maar als je onder dat bruggetje bij het station door komt, dan niet de A325 op, maar nog rechts, stukje parallel rijden en dan de laatste afslag de waalbrug op?
[..]
dát mocht geloof ik niet
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:05:24 #288
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76860245
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Helemaal, of alleen voor sluipverkeer? Anders zeg ik gewoon dat ik naar IB ga
Zerg schreef:
pi_76860393
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef Mikkie het volgende:

[..]

[..]
Nee, daar heb ik ook al eens een bekeuring voor gehad. Als je dan eerst nog een stukje verder rijdt richting bemmel, draait en dan de brug op rijdt mag het weer wel
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:11:00 #290
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_76860462
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:28 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit komt er bij mij uit
grappig de mijne :

vrijdag 15 januari 2010 @ 18:13:35 #291
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76860568
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]

Dat is wel bagger ja... 2e hands vriezer hoeft niet zo heel duur te zijn en voor jezelf kan je er best wat in kwijt!
Klopt ja. Ik zat zelf al te kijken voor eventueel zo'n koel/vriescombi. Een beetje fatsoenlijk ding op MP kost 100 euro, dat heb ik zo terugverdiend...
quote:
[..]

Ik moet 600 meter verder zijn dan waar ik nu ben... Ik plak de deur dicht en rol hem in een busje, rijd naar men nieuwe woning en zet hem daar direct aan de stroom. Zo'n vaart zal dat ontdooien wel niet lopen hoor
Ah, ik wist niet dat het zo dichtbij was. Dan is er weinig aan de hand .
Zerg schreef:
pi_76860620
ok, mijn testuitslag wijkt wel echt veel van die van jullie af
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:14:55 #293
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76860625
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, daar heb ik ook al eens een bekeuring voor gehad. Als je dan eerst nog een stukje verder rijdt richting bemmel, draait en dan de brug op rijdt mag het weer wel
En wie zegt dat je niet net daar uit een zijstraatje komt omdat je bij familie op bezoek was? Dat kan de politie niet aan je blauwe ogen zien...

Wel zuur though, hoe hoog is zo'n bon?
Zerg schreef:
pi_76860640
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat dus, die route gaf ik aan
pi_76860660
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:14 schreef Mikkie het volgende:

[..]

En wie zegt dat je niet net daar uit een zijstraatje komt omdat je bij familie op bezoek was? Dat kan de politie niet aan je blauwe ogen zien...

90 euro kan ik je vertellen
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 18:15:57 #296
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76860673
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:14 schreef SLP_ het volgende:
ok, mijn testuitslag wijkt wel echt veel van die van jullie af
Ach de rest zijn zwevers zo te zien! Wij zijn tenminste concreet!
pi_76860747
ho, vergeet ik bijna men pilletje
pi_76860757
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:14 schreef Mikkie het volgende:

[..]

90 inderdaad. En nee, ook geen zijstraatje, je mag gewoonweg niet vanuit oosterhoutse richting indraaien. Door wat zure Lentse zuurpruimen die huiliend gingen klagen over sluipverkeer Je woont aan een A325, wat denk je zelf, drollen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_76860942
Als je em nou krijgt van de politie, is het kut. Maar als er 2 van die graftakken van Bureau Toezicht op je af komen lopen....

was zonde geld voor die 10 meter
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 18:25:10 #300
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76861004
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
ho, vergeet ik bijna men pilletje
Ritalin?
pi_76861172
zal ik em maar doen ?
pi_76861427
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:06 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja is goed, ben wel benieuwd wat er uitkomt
[..]

Njaa ik heb het al es gezegd dat ik het onderhand wel weet dat hij vind dat ik een onverstandige keuze heb gemaakt door te blijven zitten en dat hij dus wel mag kappen met die opmerkingen. Maar hij zegt dan 'ja maar ik wil niet dat je straks spijt krijgt dus ik laat voor jou alle opties open blablabla'.

Ik kan zelf wel beslissen wat ik wil hoor
Goed bezig, gewoon lekker je eigen plan trekken en lak hebben aan wat voor docent dan ook. Als hij zo'n genius was dan was ie ook geen docent, held .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_76861449
kut, post door slot.

Lees ik een keer wat bij .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_76864172
die piet
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')