Beter laat dan nooit om hier een opmerking te maken.quote:
Vind je het gek? Bij meiden wordt het enorm aangemoedigd om dat te doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vrouwen zijn in dat soort zaken volgens mij sowieso wat makkelijker.
Jij voelt je aangesproken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:54 schreef Frappelsien het volgende:
Arme schat.. het is natuurlijk erg verwarrend allemaal
Vrouwelijke seksualiteit werkt ook anders dan bij mannen. Mannen vallen echt op het uiterlijk van vrouwen, bij vrouwen is dat veel diffuser. En polymorfer, ze kunnen eigenlijk vrij gemakkelijk seks hebben met iemand van het eigen geslacht en daar opgewonden van raken, zeker in vergelijking met mannen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:03 schreef Chai het volgende:
Vind je het gek? Bij meiden wordt het enorm aangemoedigd om dat te doen.
Bij jongens niet.
What a load of crap...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Vrouwelijke seksualiteit werkt ook anders dan bij mannen. Mannen vallen echt op het uiterlijk van vrouwen, bij vrouwen is dat veel diffuser. En polymorfer, ze kunnen eigenlijk vrij gemakkelijk seks hebben met iemand van het eigen geslacht en daar opgewonden van raken, zeker in vergelijking met mannen.
Juistquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:52 schreef Dartanion het volgende:
[..]
What a load of crap...
Het zijn gewoon sletten die aandacht willen.
Alleen door jongens of ook door meiden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind je het gek? Bij meiden wordt het enorm aangemoedigd om dat te doen.
Bij jongens niet.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:43 schreef amvrosios het volgende:
altijd wat met die kut wijvensjongejonge
Gisteren zoveel gedronken, ik weet niet precies meer waar het over ging.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:51 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb het gevoel dat we in herhaling vallen.
hoort allemaal bij de mysterie der vrouwen goosquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zie het steeds vaker, ook hier op fok. Meiden van een jaar of 18 die in hun fobo hebben staan dat ze bi zijn. Waarschijnlijk omdat ze erachter zijn gekomen dat ze bepaalde meisjes wel aantrekkelijk vinden en/ of omdat ze ooit met een meisje hebben gezoend en dan denken och, nu ben ik vast bi.
Volgens mij is het gewoon de grootste bullshit en aandachttrekkerij. Deze klacht is trouwens overeenkomstig van toepassing op indieboys.
Klacht: zie tt.
Alsin gozerquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
Bi-meisjes
Tegenwoordig zijn alle meiden Bi toch?
Kan het je ook niet kwalijk nemen. Blijf nu gewoon posten zodat dat ding zo snel mogelijk uit mn AT is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gisteren zoveel gedronken, ik weet niet precies meer waar het over ging.
Teruglezen doe ik niet aan.
Ik wel geprobeerd bij zo'n meisje, maar ze schrok niet weg, maar fluisterde dat ze eigenlijk alleen op jongens valt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Pixie, heb jij trouwens wel 's geprobeerd aan te pappen met zo'n show-bimeisje? Gewoon voor lol of uit pure lust. En zo ja, hoe reageerde ze daarop? Of schrikken dat soort meisjes zich helemaal rot op het moment dat je laat merken dat het menens is?
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:27 schreef jeroen25 het volgende:
Terugfluisteren: "Dan zal ik maar voor ons beiden genieten."
Er is een heel circuit nep-hyvesprofielen met allemaal een lekker wijf als profielfoto die dan bi zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:34 schreef Angelonfire23 het volgende:
ik krijg trouwens laatste tijd vaak van die reacties onder me fotos op hyves van meisjes die helemaal bi zijn..(ze zijn lid van de bi hyve hyves ofzo) volgens mij groeit de populatie bi meisjes echt snel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |