Is dat wel zo? Ik dacht dat je primary weapon wel invloed heeft op je 'totaalgewicht' maar dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:40 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Maar als je naar je shotgun switch of small machine gun, heeft dat natuurlijk geen effect meer
Het ligt volgens mij aan de mobiliteit van je wapen. Bijv als je switch naar je pistooltje ren je sneller, of met carepakage.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Ik dacht dat je primary weapon wel invloed heeft op je 'totaalgewicht' maar dat kan aan mij liggen.
Weet ik, jammer dat je geen tactical knife op je carepakage hebt.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef LuckyLuQ het volgende:
Je moet gewoon met een care package marker rondlopen
Net een filmpje gezien van een gamewinning kill, die percies het zelfde was als jij beschrijft. Heb hem al weggeklikt anders kon je de killcam zien.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:51 schreef Platina het volgende:
Gisteren een tegnstander afgemaakt door de directe impact van een granaat tegen hem te gooien. Kreeg de Think Fast! titel en een granaatemblem. Had graag die killcam willen zien! Ik van een afstandje op hem schieten met mijn P90 en toen hij schuilde blind die granaat tegen zijn harses gegooid
Nicequote:Op maandag 18 januari 2010 17:10 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Weet ik, jammer dat je geen tactical knife op je carepakage hebt.
WOOT!!
Zo begin ik ook elke keer als ik bij Scrapyard op die plek begin.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:10 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Weet ik, jammer dat je geen tactical knife op je carepakage hebt.
WOOT!!
Link?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Van het IW-forum: er zou een nieuwe hack rondgaan (op de Xbox 360) die het level van alle mensen die het tegenkomt in een lobby terugzet naar 1 en bovendien al je unlocks ongedaan maakt. Oftewel, als je ongemerkt in zo'n potje terechtkomt kan je helemaal overnieuw beginnen. Leuk
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=251282quote:
Ah ok, goed om te wetenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=251282
Het gebeurt dus niet direct op het moment dat je de lobby betreedt, maar wanneer je een paar mensen van prestige 10 tegenkomt en killt. -899999453 XP![]()
Ik had het met een stun grenade! weet even niet meer hoe die challenge heette, maar was er wel blij mee. Twee dagen later geprestiged dus kan hem weer opnieuw halenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:51 schreef Platina het volgende:
Gisteren een tegnstander afgemaakt door de directe impact van een granaat tegen hem te gooien. Kreeg de Think Fast! titel en een granaatemblem. Had graag die killcam willen zien! Ik van een afstandje op hem schieten met mijn P90 en toen hij schuilde blind die granaat tegen zijn harses gegooid
Bizar, hopelijk wordt dit snel verhopen en krijgen deze mensen permbans plus een ziektequote:Op maandag 18 januari 2010 23:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=251282
Het gebeurt dus niet direct op het moment dat je de lobby betreedt, maar wanneer je een paar mensen van prestige 10 tegenkomt en killt (waarvoor je dus -899999453 XP krijgt).
Dus dat kan wél! Ik dacht dat ik dat met een flashbang had, en snapte er al niets van! haha kicke.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik had het met een stun grenade! weet even niet meer hoe die challenge heette, maar was er wel blij mee. Twee dagen later geprestiged dus kan hem weer opnieuw halen
Ik ben er ook bij vanavond; niet om 18u, maar kan weer. Gisteren nog gezellig? Heb ik helaas gemist omdat ik bezoek had, en dan staat het zo lullig om te gaan MW2-en...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:08 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Dus dat kan wél! Ik dacht dat ik dat met een flashbang had, en snapte er al niets van! haha kicke.
Ik ben vanavond tussen 18u en 22u online. Potje iemand?
haha dat doet me denken aan dat filmpje op games.fok van die gameverslaafde die monopoly gaat spelenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:45 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij vanavond; niet om 18u, maar kan weer. Gisteren nog gezellig? Heb ik helaas gemist omdat ik bezoek had, en dan staat het zo lullig om te gaan MW2-en...
Maar ik heb die noobs keihard geowned met Catan, dus dat was wel mijn payback
Linkje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:46 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
haha dat doet me denken aan dat filmpje op games.fok van die gameverslaafde die monopoly gaat spelen
ja maar... ja maar.... my little pwnyquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:33 schreef Muchachooo het volgende:
Nooo rossdale je bent gezwicht.![]()
en je ging geen prestige doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |