Ja maar... jij campt toch alleen?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zal m'n capture card er wel eens een keer aanslingeren.
UMP45 met silencer is trouwens echt baas als je een beetje defensief speelt. Omlopen naar de spawn van de tegenstander en vervolgens allemaal sneaky neermaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ga ik vanavond proberen. Ik ben verslaafd aan mijn vector met rapid fire en stopping power.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zal m'n capture card er wel eens een keer aanslingeren.
UMP45 met silencer is trouwens echt baas als je een beetje defensief speelt. Omlopen naar de spawn van de tegenstander en vervolgens allemaal sneaky neermaaien.
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:27 schreef Wells.p het volgende:
moet nu nog 40 bullet penetratie kills en dan heb ik M16 uitgespeeld
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar... jij campt toch alleen?Waarom heb ik al 2400 kills gemaakt met die AA-12 shotgun denk je? JuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben fan van de M4. Die gebruik ik nu tot ik de M16 kan gebruiken.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben lekker mijn SCAR aan het vrijspelen. Wat een bazenwapen blijft dat tochDaarna doe ik de M4A1 wel en wat SMG's totdat ik mijn lieve ACR weer terug heb
Ik had daar gisteren 3x achter elkaar een double kill mee gemaakt in scrapyard (domination) door ze blind af te vuren richting de andere kant van de map.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef Rossdale het volgende:
Ook mis ik de javelin, damn wat heb ik geweldig foute kills gemaakt met dat wapen. 4 keer dezelfde tegenstander in 1 match. Volgens mij werd die gast helemaal paranoia op het moment dat hij weer zo'n ding de lucht in hoorde gaan
Bij het begin van elke match afvuren richting de spawn van de vijanden. Bijna altijd wel een killquote:Op maandag 18 januari 2010 14:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik had daar gisteren 3x achter elkaar een double kill mee gemaakt in scrapyard (domination) door ze blind af te vuren richting de andere kant van de map.![]()
M4 sproeit ook wel aardig op zich vind ik, maar ik vind hem ook prettig op de lange afstand. Lekker allround. En dan afhankelijk van de map een stinger, thumper of shotgun erbijquote:Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik hou niet zo van burst wapens, ik moet lekker kunnen sproeien met mijn kogels. Om die reden zijn de SCAR en ACR perfect voor mij
Ook mis ik de javelin, damn wat heb ik geweldig foute kills gemaakt met dat wapen. 4 keer dezelfde tegenstander in 1 match. Volgens mij werd die gast helemaal paranoia op het moment dat hij weer zo'n ding de lucht in hoorde gaan
Doe ik idd ook bijna elke match, en bij domination natuurlijk afvuren op de 1e vlag van hun.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij het begin van elke match afvuren richting de spawn van de vijanden. Bijna altijd wel een kill
quote:
Heb je nu toch al? of was dat iemand anders? ik wil die mario nog ff, is 10 killstreak zonder killstreak rewards aan.quote:
Nou dat is inderdaad niet echt pwnyquote:Op maandag 18 januari 2010 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb hem nu al inderdaad. Je moet Prestige gaan en dan 10 kills maken met een silencer. Niet bepaald moeilijk
Ah, nog nooit doorgehadquote:Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Rossdale het volgende:
Die heb je aan wanneer je primary weapon een sniper is
Die gasten met hun akimbo shotgun nemen daarom ook meestal een sniper mee voor de outfit
Met een sniper ren je volgens mij ook het snelste. (volgens het mobility balkje iig)quote:Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Rossdale het volgende:
Die heb je aan wanneer je primary weapon een sniper is
Die gasten met hun akimbo shotgun nemen daarom ook meestal een sniper mee voor de outfit
Ik! Die CD, gaat best lastig uit het hoesje, ik denk dat hij na 100x of zo gewoon is gebroken dat plastic in het midden en 1 scheurtje liep door naar de cd. Ik heb die scheuren geductaped, en toen deed hij het weer.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie van jullie stuurde een berichtje waarin stond dat diegene z'n CD met Duct tape had gemaakt? Wtf
Maar als je naar je shotgun switch of small machine gun, heeft dat natuurlijk geen effect meerquote:Op maandag 18 januari 2010 16:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Met een sniper ren je volgens mij ook het snelste. (volgens het mobility balkje iig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |