Het ging nu om die 2012 gasten. Maar ook die Hazesgast had ie kunnen voorkomen, je kan toch doorspreken wie er komen en wie nietquote:
Dan zit je een paar puntjes van hoogbegaafd af, dat valt iig in de categorie "zo intelligent"quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap scoort hooguit ergens in de 130 bij een IQ-test. Hij heeft simpelweg te weinig taalgevoel om hoger te kunnen scoren.
Nee! Want dan voorproduceer je het kapot! Dan ga je van een briefje lezen en is de spontaniteit weg!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ging nu om die 2012 gasten. Maar ook die Hazesgast had ie kunnen voorkomen, je kan toch doorspreken wie er komen en wie niet.
Ik zag er weer éénquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Een talkshow. Ja weet je, ik neem het allemaal niet zo serieus denk ik.
Het zal me eigenlijk jeuken. Sorry!
Idd en anders is die titel Tabula Raaassaaa! ook voor niets.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Want dan voorproduceer je het kapot! Dan ga je van een briefje lezen en is de spontaniteit weg!
Hij zei aan het eind van het programma ook nog tegen Palma dat dat 2012-gesprek een leuk gesprek had kunnen worden als hij zich wel voorbereid had. Een doodzonde wat mij betreft. Omdat meneer de presentator er vooraf geen moeite voor heeft gedaan krijgt de kijker iets voorgeschoteld wat beter had kunnen zijn. Minachting tegenover de kijker en zijn gasten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat mogen wij vinden, maar hij niet. Hij is de host, maak er wat leuks van.
Die titel vind ik eigenlijk nog het grappigst: hoeveel van de nowlivers wisten wat het betekende, en hoeveel hebben de moeite genomen het op te zoeken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Idd en anders is die titel Tabula Raaassaaa! ook voor niets.
WAT?!
Tabula raasaaa!!!!!!!!
130 is lang niet hoogbegaafd. Lang niet!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:53 schreef Minette het volgende:
[..]
Dan zit je een paar puntjes van hoogbegaafd af, dat valt iig in de categorie "zo intelligent"
Nee, dat begint bij 135quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
130 is lang niet hoogbegaafd. Lang niet!
En dan vraag jij waarom iedereen zulke hoge verwachtingen van Jaap heeft?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het ging nu om die 2012 gasten. Maar ook die Hazesgast had ie kunnen voorkomen, je kan toch doorspreken wie er komen en wie niet.
Jaap kon zich wel voorbereiden maar heeft er voor gekozen dat niet te doen. Misschien uit eigenwijsheid, misschien uit gemakzucht. Dat dat een slecht idee was, daar is-ie nu hopelijk achter gekomen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:57 schreef Maanvis het volgende:
Scruttie, het concept is nou juist dat er geen vooringestudeerde zooi komt. Jaap kon zich ook niet voorbereiden want hij wist niet wie er zouden komen!!!!
Niet daar waar ik getest ben. Ik geloof dat ze daar 130-139 hoogintelligent noemden, vanaf 140 begaafd en vanaf 150 hoogbegaafd.quote:
Volgens mij moet je met de ambities van Jaap, ook onvoorbereid, toch minsten 5 kritische vragen over zo'n onderwerp uit je mouw kunnen schudden, voor de rest kun je voortborduren op de antwoorden, maar dan moet je om te beginnen wel luisterenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap kon zich wel voorbereiden maar heeft er voor gekozen dat niet te doen. Misschien uit eigenwijsheid, misschien uit gemakzucht. Dat dat een slecht idee was, daar is-ie nu hopelijk achter gekomen.
Hoe kun je je nou voorbereiden als je niet weet wie er komen???quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap kon zich wel voorbereiden maar heeft er voor gekozen dat niet te doen. Misschien uit eigenwijsheid, misschien uit gemakzucht. Dat dat een slecht idee was, daar is-ie nu hopelijk achter gekomen.
Iedere dipshit kan zich voorbereiden, niet iedereen kan een diepgaand interview voeren. Als je op 'tv' komt verwacht ik idd wel enige voorbereiding. Maar dat ligt misschien aan mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan vraag jij waarom iedereen zulke hoge verwachtingen van Jaap heeft?
Ik verwachtte bijvoorbeeld niks en wat kreeg ik? Jack shit. Klaar!
Dat is het concept waarvoor Jaap in al zijn overmoed en/of gemakzucht heeft gekozen. Zijn keuze dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou voorbereiden als je niet weet wie er komen???
Jij snapt Tabula Rasa gewoon niet!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar dat ligt misschien aan mij.
WAT?!?! :Squote:Op donderdag 14 januari 2010 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij snapt Tabula Rasa gewoon niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |