Windows 7quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:12 schreef IHVK het volgende:
mtorrent stond aan, punt is dat je dat niet ziet, bij windows 7 omdat je op het pijltje moet klikken.
Het is wel een grote faal ja, dat geef ik toe.
Oh ja, dat is wel irritant bij sommige programma´s die normaalgesproken alleen in de system tray werken en op je normale balk onvindbaar zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:12 schreef IHVK het volgende:
mtorrent stond aan, punt is dat je dat niet ziet, bij windows 7 omdat je op het pijltje moet klikken.
Het is wel een grote faal ja, dat geef ik toe.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Windows 7![]()
Ik vind die nieuwe taakbalk echt relaxed, ook die shortcut naar je desktop rechtsonder
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel irritant bij sommige programma´s die normaalgesproken alleen in de system tray werken en op je normale balk onvindbaar zijn.
Mazdak S? Nee, ik ken wel Mazdak als een historisch figuur. Aziz Nesin is een beroemde Turkse schrijver.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:40 schreef IHVK het volgende:
Mazdak S was een serieuze vraag..![]()
Maar die gast die jij noemt ken ik niet, wat doet hij?
Oh, ik dacht je een gewoon iemand bedoelde.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mazdak S? Nee, ik ken wel Mazdak als een historisch figuur. Aziz Nesin is een beroemde Turkse schrijver.
Het blijkt dat we een aantal boeken van hem in huis hebben, mijn moeder las zijn boeken destijds in Iran. Ik heb ze nog niet gelezen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht je een gewoon iemand bedoelde.![]()
Nee ik ken hem niet. Lees jij hem?
Oh, dan al? Ik verwacht niet dat alles er opeens zoals op jouw plaatje uit gaat zien, helaasquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:42 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Over 2 maanden is het lente!
Hm er staat bij zijn wiki in het begin al dat hij atheïstisch was, waarschijnlijk heeft hij daar zelf dan ook nadruk op gelegd. Kan dit kloppen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het blijkt dat we een aantal boeken van hem in huis hebben, mijn moeder las zijn boeken destijds in Iran. Ik heb ze nog niet gelezen.
Ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm er staat bij zijn wiki in het begin al dat hij atheïstisch was, waarschijnlijk heeft hij daar zelf dan ook nadruk op gelegd. Kan dit kloppen?
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van henna?
M'n moeder gebruikt gewoon henna, maar ik zie net iets over verschillende.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:54 schreef Rookert het volgende:
Ayça toch?
Vraag het de kapper of je moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |