LOL dat ziet er grappig uit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:45 schreef Bortecinem het volgende:
Deze dans wordt ALTIJD bij ons op bruiloften gedanst.
Ze zien er ook niet echt Turks uit, vandaar. En er staat trakya, dus volgens mij zijn het gewoon gypsys.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet, het klinkt niet echt Turks he.
Maar er stond yozgat, sarkiya dus ik was helemaal blij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze zien er ook niet echt Turks uit, vandaar. En er staat trakya, dus volgens mij zijn het gewoon gypsys.
Jij mag ook niet op mijn partijtje komenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kazen zijn dan ook niet welkom.
Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun etme.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
Maar goed. Ik ben weg. Doei iedereen.
Mooi.quote:
Hehe, wat leuk. Ik heb overigens weleens een Turkse bruiloft meegemaakt. Erg gezellig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:45 schreef Bortecinem het volgende:
Deze dans wordt ALTIJD bij ons op bruiloften gedanst.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun etme.
Başka bir yar başka bir dosta meylediyorsun etme.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
Wij kennen ook een dans met mes (en schild). Enigste dans in Turkije waarbij geen muziek aan te pas komt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hehe, wat leuk. Ik heb overigens weleens een Turkse bruiloft meegemaakt. Erg gezellig.![]()
Wij hebben een soort ''messendans'' wat gebruikelijk is bij bruiloften.![]()
Doei.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Van wie zou ie dat toch hebben?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Van wie zou ie dat toch hebben?
Aha, maar dit heeft denk ik meer te maken met de Turkse ''vechtkunst'', of niet? Bij ons wordt het enkel gedaan voordat de taart wordt gesneden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wij kennen ook een dans met mes (en schild). Enigste dans in Turkije waarbij geen muziek aan te pas komt.![]()
Zou best eens kunnen. Weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aha, maar dit heeft denk ik meer te maken met de Turkse ''vechtkunst'', of niet? Bij ons wordt het enkel gedaan voordat de taart wordt gesneden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |