Klopt. Veel in Istanbul ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef AryaMehr het volgende:
He, ik las laatst dat er ook Afro-Turken zijn?
2 miljoen? Wow, aardig veel nog.quote:
De Turken zijn knap bijgelovig, weet Lale: ‘Gisteren werd ik op straat aangesproken door een moeder. Haar kindje kwijlde nogal en ze vroeg of ik het een kus wilde geven, dan zou het ophouden. Ze zeggen hier dat het geluk brengt als je drie Arabieren tegenkomt. Dus doe ik altijd een wens als ik er drie tegen het lijf loop.’quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:22 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)en_niet_naar_vroeger
Hier een artikel over Afro-Turken.
Klopt. Ook in Izmir en Antalya.quote:
Waarom een Range Rover met een NL kenteken in de clip?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:23 schreef TheMagnificent het volgende:
MaNga gaat dit jaar trouwens Turkije vertegenwoordigen op het Songfestival.
Vraagje aan Arya: in het begin van dit nummer hoor je een vrouw iets zeggen. Is dat Perzisch?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef AryaMehr het volgende:
He, ik las laatst dat er ook Afro-Turken zijn?
Veel van hen zijn ook gemixt met Turken he. Dat zou denk ik ook de donkere huidskleur van veel Adanali Turken verklaren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
De Turken zijn knap bijgelovig, weet Lale: ‘Gisteren werd ik op straat aangesproken door een moeder. Haar kindje kwijlde nogal en ze vroeg of ik het een kus wilde geven, dan zou het ophouden. Ze zeggen hier dat het geluk brengt als je drie Arabieren tegenkomt. Dus doe ik altijd een wens als ik er drie tegen het lijf loop.’
hehe
Nee, dat is geen Perzisch.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:23 schreef TheMagnificent het volgende:
MaNga gaat dit jaar trouwens Turkije vertegenwoordigen op het Songfestival.
Vraagje aan Arya: in het begin van dit nummer hoor je een vrouw iets zeggen. Is dat Perzisch?
Clip schijnt deels in NL opgenomen te zijn. Je ziet ook een Nederlandse bruiloft.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom een Range Rover met een NL kenteken in de clip?
Mensen uit Izmir zijn al gewend aan de Afro-Turken. Ze maken een deel uit van de Izmirliler. Izmirliler mogen Koerden niet zo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:29 schreef IHVK het volgende:
Men zegt toch juist dat Izmir heel racistisch is.
Het klinkt meer als een Oeraalse taal. Hongaars/Fins?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah, ik vond de klanken wel wat weghebben van het Perzisch.
Ah zo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mensen uit Izmir zijn al gewend aan de Afro-Turken. Ze maken een deel uit van de Izmirliler. Izmirliler mogen Koerden niet zo.
Hahaha.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah zo.
En Koerden mogen blijkbaar Afro-Turken niet zo, zo is de cirkel weer rond.
O ja, dat zou natuurlijk ook kunnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het klinkt meer als een Oeraalse taal. Hongaars/Fins?
Ik lees net dat de clip is opgenomen in Budapest, dus is het Hongaars denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, dat zou natuurlijk ook kunnen.
Horon is een Griekse dans.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:32 schreef TheMagnificent het volgende:
En onze Lazaarse vrienden niet vergeten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |