Die pompte laatst door de moskee speakers in Rize.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Ik weet alleen wat de titel betekent. Shikayet zeggen we in het Turks ook, betekent klacht. En Hijran deed me denken aan Hicr, wat reis betekent. Een elegie over migratie, of iets dergelijks. Juist?
Prachtig ook inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:05 schreef TheMagnificent het volgende:
En Ottomaanse hofmuziek vind ik ook mooi:
Ik heb het gelezen, ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die pompte laatst door de moskee speakers in Rize.![]()
Pff.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ze hadden Kondom van Tugba Ekinci moeten draaien.
Dat zou tot een burgeroorlog leiden, lan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ze hadden Kondom van Tugba Ekinci moeten draaien.
Zou het ook zijn. Volgens mij zou Tugba Ekinci dat niet overleven, trouwens.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:13 schreef IHVK het volgende:
Ik zou het ook wel respectloos vinden als dat zou gebeuren.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:15 schreef GenusButeo het volgende:
Een vertaling van het refrein:
"Ik zou zeggen, gebruik een condoom
Condoom, een condoom voor de wereld
Een condoom voor je hand, een condoom voor je rug, een condoom voor in je zak."
Ja, die is echt "quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:13 schreef Bortecinem het volgende:
Of dit liedje. En dan net het laatste couplet.
Günesteyim eriyor bal mumum
Sapir sapir dökük kanatlarim
Aksin bacaklarindan oluk oluk
Milyonlarca dogmayacak çocuklarim
![]()
Diepe lyrics hè.quote:
Hallo, zo praat je toch niet over de führer. Heb respect wil je.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:17 schreef IHVK het volgende:
Trouwens weet je wat ik grappig vind, Nederlanders die helemaal over de rooie gaan als je over de PVV begint.
(Dat ze die partij voor allerlei dingen uitmaken dus)
Ik heb dan meestal zoiets van hey, doe rustig man.![]()
Nooit meegemaakt. De Nederlanders die ik ken reageren alleen zo als het over de PVV gaat:quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:17 schreef IHVK het volgende:
Trouwens weet je wat ik grappig vind, Nederlanders die helemaal over de rooie gaan als je over de PVV begint.
(Dat ze die partij voor allerlei dingen uitmaken dus)
Ik heb dan meestal zoiets van hey, doe rustig man.![]()
Bijna twee miljoen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef AryaMehr het volgende:
He, ik las laatst dat er ook Afro-Turken zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |