Zolang hij eenzijdig wordt geďnformeerd door een SLYmbal die zijn mobiele telefoonnummer onder zijn quick redial button heeft zitten zal dat ook niet snel veranderen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:24 schreef Disana het volgende:
Flexibel en gelikt? Dan heb ik wat gemist
Bram weet van alle ideeën die destijds zijn geopperd, hij was er zelf bij en heeft er niets mee gedaan.
Ik krijg ook niet de indruk dat Johan erg dol op Fok is.
Dan jureren we wat minder streng. Dan rekenen we kut met een d en kat met dt gewoon goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Cc natuurlijk![]()
Oeh leuk, zouden we een spelletje van kunnen maken![]()
Lingo ofzo, en speciaal voor de nolifers ook 4-letter Lingo
I'm in!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:39 schreef Leandra het volgende:
En Cc natuurlijk![]()
Oeh leuk, zouden we een spelletje van kunnen maken![]()
Lingo ofzo, en speciaal voor de nolifers ook 4-letter Lingo
Okee, dat opent dan in ieder geval perspectieven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mwa, dat Sly zélf actie onderneemt en iets met Johan wil doen, wil niet zeggen dat Johan iets tegen Fok heeft. Die kan en wil heus wel met beide werkenHeeft hij zelf gezegd.
Gelukkig dan maar. Ik heb de indruk dat Sly erg zijn best doet om JV in zijn achterste te kruipen.quote:Trouwens, hij wordt niet eenzijdig geďnformeerd hoor.![]()
Zo deed mijn zoon een keer erg bijdehand tegen iemand die een grapje over het dorp dacht te maken:quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan jureren we wat minder streng. Dan rekenen we kut met een d en kat met dt gewoon goed.
Johan had het toch niet zo op fora, tot hij Sly leerde kennen, daar was een klik en toen was zijn anti-fora houding ook gelijk minder.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mwa, dat Sly zélf actie onderneemt en iets met Johan wil doen, wil niet zeggen dat Johan iets tegen Fok heeft. Die kan en wil heus wel met beide werkenHeeft hij zelf gezegd.
Trouwens, hij wordt niet eenzijdig geďnformeerd hoor.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo deed mijn zoon een keer erg bijdehand tegen iemand die een grapje over het dorp dacht te maken:
Ouwe die grappig wil zijn: "Oh, kom je daar vandaan? Daar schrijven ze kat met een U hč"
Zoonlief had direct antwoord: "Nee, dat noemen we poes"
Nou, ik heb hem ook geprobeerd de voordelen ervan in te laten zien en wel meer mensen denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Johan had het toch niet zo op fora, tot hij Sly leerde kennen, daar was een klik en toen was zijn anti-fora houding ook gelijk minder.
Maar dat wil nog niet zeggen dat Johan FOK! als potentieel doel ziet.
Laat je daten door Lies.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Mag ik een datingprogramma?
Of iets anders liefs?
Oeh Oeh Oeh!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Laat je daten door Lies.
Iets met kinderuurtje met Lies?
Of een programma : schrijf het maar aan Liesje.![]()
Zet je dan 3 vrijgezelle mannen naast je op de bank en ga je dan 3 vrijgezelle vrouwen bellen?? Of kunnen de vrijgezelle vrouwen bellen om te reageren op de mannen op de bank?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh Oeh Oeh!
Schrijf het maar aan Liesje, en dat ik dan die mensen onstream ga bellen enzo!
mmv Eline en Didoquote:
Ja zoiets als Lieve Mona, Lieve Lolita, Lieve Imca (Marina),quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh Oeh Oeh!
Schrijf het maar aan Liesje, en dat ik dan die mensen onstream ga bellen enzo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |