Toffe bandquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:44 schreef Norrage het volgende:
oeoh even tvp. Nederlandse indie, of in ieder geval een genre wat in deze topics past, maar ik ga morgen (vandaag) naar El Pino jeej!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:49 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga zondag naar Vivian Girls, als het goed is. Ben geen groot fan maar vind dat ik maar even moet heen gaan
Jij mag toch ook langs komen! Kijk maar op Last.fm naar welke toffe gigs ik gaquote:
Ben het er wel mee eens, hoewel hij het einde van Britse gitaar-indie m.i. teveel aan teruglopende verkoopcijfers toekent. Ik zou zelf 2007 als laatste jaar van die periode van British indie kiezen. Met het verschuiven van het creatief zwaartepunt naar de VS (in het algemeen) in 2008 verdween die Britse 'indie', hoewel ikzelf toen vooral Britse muziek heb geluisterd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:28 schreef Aisumasen het volgende:
2009: 'The year British indie guitar music died': http://news.bbc.co.uk/new(...)0004800/10004881.stm
Voor mij geldt het ook wel. De kwaliteit van de bandjes die uit het tijdperk van de Kaiser Chiefs komen gaat achteruit, ik ben zelf ook een beetje op zoek naar wat ik nu leuk vindt. Ik download veel, maar weinig wat echt goed blijft hangen voor langere tijd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:20 schreef tim. het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens, hoewel hij het einde van Britse gitaar-indie m.i. teveel aan teruglopende verkoopcijfers toekent. Ik zou zelf 2007 als laatste jaar van die periode van British indie kiezen. Met het verschuiven van het creatief zwaartepunt naar de VS (in het algemeen) in 2008 verdween die Britse 'indie', hoewel ikzelf toen vooral Britse muziek heb geluisterd.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 02:14 schreef Toad het volgende:
Ik ga binnenkort naar Beach House. Ook leuk.
Is dit goed nieuws?quote:Lonelady, We Have Band, Fools Gold, Darwin Deez, Stornoway, Holly Miranda, Sunny Day in Glasgow, Emanuel and the Fear, And So I Watch You From Afar en Joe Worricker zijn bevestigd voor London Calling 2010 # 1. Doll & the Kicks, the Features, Esben and the Witch, Erland and the Carnival kondigden hun komst naar het tweedaagse festival in Paradiso al eerder aan. In de aanloop naar het festival zullen er nog meer bands aan de line up toegevoegd worden.
...Alleen jammer dat 3VOOR12/landelijk geen normale concerten recenseert. Als er al een recensie komt, komt ie van een vrijwilliger bij 3V12/Amsterdam, wiens mening net zo onvoorspelbaar is als de jouwe (kan ook goed iemand zijn van jouw leeftijd; sterker nog, jij had die recensent kunnen zijn).quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:49 schreef Aisumasen het volgende:
Met andere woorden: 3VOOR12 zal straks schrijven over een legendarisch optreden.
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...Alleen jammer dat 3VOOR12/landelijk geen normale concerten recenseert. Als er al een recensie komt, komt ie van een vrijwilliger bij 3V12/Amsterdam, wiens mening net zo onvoorspelbaar is als de jouwe (kan ook goed iemand zijn van jouw leeftijd; sterker nog, jij had die recensent kunnen zijn).
Het lijkt er op dat iemand zich hier persoonlijk voelt aangevallen door mijn wat cynisch bedoelde slotzinquote:Op maandag 22 februari 2010 17:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...Alleen jammer dat 3VOOR12/landelijk geen normale concerten recenseert. Als er al een recensie komt, komt ie van een vrijwilliger bij 3V12/Amsterdam, wiens mening net zo onvoorspelbaar is als de jouwe (kan ook goed iemand zijn van jouw leeftijd; sterker nog, jij had die recensent kunnen zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |