Vanavond je vriendin maar bij haar kont pakken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:59 schreef Symphonic het volgende:
Er komt echt geen reet uit mijn handen vandaag...
Pfff ik voel me echt een soepkip.
ze komt morgen pas weerquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanavond je vriendin maar bij haar kont pakken.
Hahahaha en ik ga ook niet meer zeggen dat ik slaap ga inhalenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:09 schreef Pheno het volgende:
Dan wordt het vanavond je eigen kont beetpakken.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hahahaha en ik ga ook niet meer zeggen dat ik slaap ga inhalen
dat is wel verstandigquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je gaat weer achter MSN ja?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit er wel inquote:
En vervolgens je oor gekooktquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit er wel in
Gisteren heb ik de batterij van een volle telefoon leeggebeld.
en je telefoon rekening laten oplopenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit er wel in
Gisteren heb ik de batterij van een volle telefoon leeggebeld.
eerder tijdensquote:
Gisteren nog een interessant stukje op TV gezien over soepkippenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:59 schreef Symphonic het volgende:
Er komt echt geen reet uit mijn handen vandaag...
Pfff ik voel me echt een soepkip.
Ik heb ook al zitten verzinnen hoe we dat hier kunnen implementeren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)d-via-sms-bazin.html
ik bel ziggo - ziggo. netaal ik een vast bedrag per maand voorquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je telefoon rekening laten oplopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |