Heb hier geen enkele last van de crisis. Iedereen betaalt netjes, ook niet later, en verder zie ik ook dit jaar weer groei-potentieel. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor iets anders. En studeren.
Het solliciteren gaat wat minder (uh, niet eigenlijk). De lul die die crisis uitgeproken heeft mogen ze ook afmaken.
dat heb ik dus hier ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb hier geen enkele last van de crisis. Iedereen betaalt netjes, ook niet later, en verder zie ik ook dit jaar weer groei-potentieel. Gelukkig maar.
Die gleuven blijven open?quote:
Ik vroeg je wat? Of de vakantiebeurs wat was.quote:
En wanneer vroeg je datquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat? Of de vakantiebeurs wat was.
Ja, de sukkels.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:24 schreef Pheno het volgende:
Er was geen crisis. Ja, die is er gekomen na dat het uitgesproken was. Iedereen de hand op de knip, budgetten omlaag en dan "zie je wel" gaan roepen.
altijdquote:
dat jij geen tijd hebt om hier te posten kunnen wij niks aan doenquote:
Bij je eerste morguh post.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wanneer vroeg je dat
Uh, er stonden veel stands met nog meer folders. Was leuk om een keer te zien, maar heb niet het idee dat er iets bij stond wat online niet te vinden is.
mooi scrabblewoord, 3x woordwaardequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
geen lekkere dikke 300kiloplus Antilliaanse promo-negerinnen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, dat komt mooi uit... nu de twee groeimarkten nog combineren.
Je kunt de mensen achter de websites ontmoeten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wanneer vroeg je dat
Uh, er stonden veel stands met nog meer folders. Was leuk om een keer te zien, maar heb niet het idee dat er iets bij stond wat online niet te vinden is.
Hier maar 23.. dan heb ik bijna een verwarming nodig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is hier buiten in het zonnetje 15 graden
de verwarming staat hier binnen ook aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier maar 23.. dan heb ik bijna een verwarming nodig.
Een soort van meet bedoel je?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je kunt de mensen achter de websites ontmoeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |