abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:26:18 #151
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76856496
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:18 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]

RIJSWIJK - Gaby (40) en Gosse (43) Best uit Rijswijk en hun twee geadopteerde Haïtiaanse kinderen worden vermist. Sinds de aardbeving verwoestend heeft toegeslagen in Haïti is er geen levensteken meer van het viertal vernomen

zucht...
Dit zijn inderdaad de trieste verhalen...... ook in Amerika hoor je verhaal na verhaal na verhaal over adopties, hulpverleners, familieleden, etc.... er zaten meer dan 40.000 Amerikanen in Haiti ten tijde van de aardbeving, waarvan een groot deel hulpverleners, missionarissen, familieleden op bezoek..... maar ook adoptieouders die net als deze Nederlanders dus een kind kwamen halen, en vermist zijn. Of zelf wel in orde zijn, maar erachter komen dat het kindertehuis waar ze hun kind zouden halen...... is ingestort.

Hartverscheurend.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_76858426
Ik ben van plan om vanavond nog naar Haïti af te reizen om daar een handje uit de mouwen te gaan steken. Iemand zin om mee te gaan?
pi_76858725
Op http://www.ad.nl/ad/nl/20(...)u-Prince.dhtml#photo staan ook best heftige foto's
pi_76858925
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:20 schreef Irrem het volgende:
Op http://www.ad.nl/ad/nl/20(...)u-Prince.dhtml#photo staan ook best heftige foto's
Jezus, die lijken...
all your heroes are whores
pi_76859275
quote:
Ziet er niet echt best uit nee.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:06:06 #156
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_76860271
Jezus, wat een heftig nieuws. Nog nooit in mijn leven van 7.0 op Richter gehoord. Gelukkig slaat iedereen de handen samen, en helpen we Haïti een handje!
pi_76862651
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben van plan om vanavond nog naar Haïti af te reizen om daar een handje uit de mouwen te gaan steken. Iemand zin om mee te gaan?
Ik zou graag mee willen gaan.
Life is Music
pi_76862671
quote:
..
Life is Music
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:36:31 #159
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76863995
http://frontpage.fok.nl/poll/366613

Driekwart van de FOK-Nederlanders lijkt er geen moer om te geven. Nu is "geven" sowieso een uitdaging voor de Nederlander natuurlijk, maar hiervan sta ik toch - negatief - verbaasd.

-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:40:51 #160
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_76864139
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:36 schreef maartena het volgende:

Driekwart van de FOK-Nederlanders lijkt er geen moer om te geven. Nu is "geven" sowieso een uitdaging voor de Nederlander natuurlijk, maar hiervan sta ik toch - negatief - verbaasd.

Kan iets te maken hebben met een item laatst over het Giro555 geld voor de Tsunami overlevenden. Dat blijkt in verschillende gevallen in totaal verkeerde zakken terecht te zijn gekomen.

Anyway, er komt nog een nationale campagne van de samenwerkende hulporganisaties. Daar geeft Nederland vaak bijzonder gul aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 15-01-2010 20:19:41 ]
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:48:36 #161
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76864439
Dat zou kunnen.... maar er zijn in Nederland dan geen andere methoden om te doneren, bijvoorbeeld direct aan Artsen zonder Grenzen of het Rode Kruis?

Hen met een credit card kunnen in ieder geval aan het International Red Cross geven.

In de VS lopen ook twee telefooncampagnes, waar je door een SMS-je te sturen naar 90999 $10 kunt doneren, dat word dan bij je telefoonrekening gezet.

Alleen die campagne al heeft alweer $10 miljoen opgeleverd. Een andere SMS campagne heeft ook alweer $6 miljoen opgeleverd. Beiden zijn van reputabele organisaties.

Ik ben in ieder geval $60 armer, $10 middels de bovenstaande campagne, en mijn werk heeft formulieren waarmee je een bepaald bedrag kunt laten inhouden van je volgende salaris, belastingvrij, wat dan ook naar een doel voor Haiti gaat. Daar heb ik $50 mee gedoneerd, vanmorgen formulier ingeleverd.

Verder heb ik de garage nog een enorme zak kleren staan waar ik nog steeds voor moet uitzoeken wat ik er mee ga doen, en een flinke hoeveelheid net voor kerst ingekocht levensmiddelen die ik oorspronkelijk dit weekend naar de Foodbank wilde brengen, maar wellicht kan ik deze nu ergens kwijt voor Haiti, maar dat moet ik nog even uitzoeken.
-
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:51:25 #162
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76864543
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:36 schreef maartena het volgende:

er zitten dan natuurlijk ook heel veel stoere FOK!kertjes alhier natuurlijk. Nederlanders kunnen wel geven hoor, zie Serious Request Actie etc...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_76866045
was er niet een onderzoek geweest waaruit bleek dat het heel lang duurde voordat het geld op de goede plek kwam, dat ze veel geld op de bank hielden en 70% van het geld onderweg bleef hangen...

flikker toch op.

elk land heeft een heel mooi leger met super high end materiaal.
die rammen binnen no time een extra vliegveld uit de grond en kunnen goed helpen.
laat ze die maar sturen, die worden toch al betaald.
pi_76866876
quote:
WILLEMSTAD - Vier Nederlanders, onder wie een net geadopteerd Haïtiaans kindje, zijn vrijdag vanuit Haïti op Curaçao aangekomen. Zij konden mee met een toestel van de Curaçaose maatschappij Insel Air dat Nederlandse hulpverleners en hulpgoederen had gebracht.

Het gaat om een echtpaar met hun pas geadopteerde kind en een vrouw. Deze vrouw is lichtgewond en werd op het militaire gedeelte van het Curaçaose vliegveld Hato behandeld door mensen van het Rode Kruis.

Gezaghebber Lisa Dindial van Curaçao en de commandant Zeemacht Caribisch gebied Peter Lenselink begroetten de vier op het vliegveld.

Het toestel van Insel Air vliegt vrijdag nog een keer met hulpgoederen naar Haïti. Als Nederlanders uit Haïti weg willen, moeten ze op het vliegveld van Port-au-Prince klaarstaan om mee te gaan en het is moeilijk daar te komen. Het vliegtuig moet zo snel mogelijk weer weg om andere vliegtuigen de gelegenheid te geven te landen.
Zou het die familie uit Winkel zijn?

Bron
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_76866925
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Bron
Nu is het bericht weer verdwenen
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_76869465
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Bron
Nee, het gaat niet om hun. Er waren 4 gezinnen meen ik. Daarvan zijn er nog 2 zoek, waaronder die uit Winkel
pi_76869901
http://www.reuters.com/
quote:
BREAKING NEWS:
Haitian gov't says 40,000 buried, another 100,000 thought dead
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:47:57 #168
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76872339
De Amerikanen hebben het aantal troepen verdubbeld.... nu gaan er bijna 10.000 man naar Port-Au-Prince om orde op zaken te stellen en alles in goede banen te leiden.

Nederland stuurt overigens ook 80 mariniers vanaf Aruba, opgehaald door een fregat dat in Curaçao gemeerd ligt. Die 80 mariniers gaan ook helpen in de haven etc, om goederen te bewaken en in de buurt de orde te handhaven en goederen te verspreiden.
-
pi_76872446
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:47 schreef maartena het volgende:
De Amerikanen hebben het aantal troepen verdubbeld.... nu gaan er bijna 10.000 man naar Port-Au-Prince om orde op zaken te stellen en alles in goede banen te leiden.

Nederland stuurt overigens ook 80 mariniers vanaf Aruba, opgehaald door een fregat dat in Curaçao gemeerd ligt. Die 80 mariniers gaan ook helpen in de haven etc, om goederen te bewaken en in de buurt de orde te handhaven en goederen te verspreiden.
toch grappig dat je daarvan niks hoort in de media.
pas als er een militair een haitiaans meisje van 17 neukt krijgen we er iets van te horen
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:07:20 #170
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_76873310
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.reuters.com/
[..]

Het krijgt tsunami achtige proporties.
Elke keer stort ik rond mijn verjaardag geld op 555 voor een grote ramp
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:08:55 #171
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76873375
De USS Carl Vinson is gearriveerd. Standaard heeft deze 19 helikopters, maar heeft gedurende de vaart naar Haiti extra helikopters, extra goederen, en brandstof aan boord genomen.

Ook onderweg en komt vandaag of morgen aan: de USS Bataan, een "amphibious assault" schip dat naast een klein vliegdekschip met voornamelijk helikopters ook landingsboten kan lanceren die op elk strand kunnen landen, wat voor gebieden zonder haven handig is.

Verder komt dit weekend de USS comfort, het hospitaalschip, alsmede twee "dock ships", die speciaal bedoeld zijn voor landingen met landingsschepen, hoovercrafts, etc..... ook handig zonder havens. Tevens komen er bevoorradingschepen, en andere schepen die de missie ondersteunen aan.

Het woord van de bevelhebber van de regionale strijdkrachten is dat er tegen Maandag er 10.000 Amerikaanse troepen in Haiti moeten zijn.

Ik sta er eigenlijk versteld van hoe snel en hoe massaal de Amerikanen en uiteraard ook de rest van de internationale gemeenschap uitrukten.
-
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:10:41 #172
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_76873458
Die beelden van de lijken op straat

Onbeschrijvelijk. 10.000 of 100.000. het is een getal. maar als je die beelden ziet
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:12:01 #173
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76873515
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef truebastard het volgende:
toch grappig dat je daarvan niks hoort in de media.
pas als er een militair een haitiaans meisje van 17 neukt krijgen we er iets van te horen
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8462221.stm
http://www.latimes.com/ne(...)an16,0,4508316.story

De Britse en Amerikaanse media rapporteren er gewoon over....
-
pi_76873703
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:08 schreef maartena het volgende:

Ik sta er eigenlijk versteld van hoe snel en hoe massaal de Amerikanen en uiteraard ook de rest van de internationale gemeenschap uitrukten.
Stond ik ook al van te kijken. Alleen maar mooi, natuurlijk.
all your heroes are whores
pi_76874503
ik heb via twit vernomen dat er as we speak gegraven word bij het hotel van de fam pet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')