Tnx, zal wel lukkenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:24 schreef error_404 het volgende:
He, gefeli met je auto en zulks.
Niet mijn persoonlijke keuze, maar ziet er netjes uit. Veel plezier ermee.
True, het is ook gewoon geld weggooienquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:18 schreef vosss het volgende:
Om even in te haken op de discussie; een auto kopen doe je op gevoel en niet met je verstand.
Als je een auto moest kopen met je verstand dan zou je er nooit een kopen, want als er iets kapitaalvernietiging is, dan is het wel een auto kopen.
Wat voor auto rijd jij danquote:Dus als TS zn gevoel zegt dat dit een toffe auto voor hem/haar is dan is dat zo
Persoonlijk vind ik het een saaie trage kutbak en dat is dan mijn gevoel bij deze auto.
Wijze woorden!quote:Zolang TS er blij mee is is het toch goed
Een Lancia Delta Nuova HPE 2.0 16v HF Turboquote:
Tja, Lancia's vind ik per definitie weer lelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Een Lancia Nuova Delta HPE 2.0 16v HF Turbo
Ach, beide zitten sneller op de 100 dan de gemiddelde auto, dus ik vind de mijne op z'n minst vlot, en die van jou is snelquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:38 schreef vosss het volgende:
3,5 seconden sneller naar de 100 t.o.v jouw 10,5 seconden.
Ja dan is die van jou traag imo ja.
Niet dat de mijne nou zo snel is, maar toch
zeuren over details in een zin is zo anti-FOK,dat ik dit wel mag aankaarten harry.quote:
Ik heb zelf vroeger bij Lancia gewerkt en zelf ook van die dingen gehad...wat waren dat ongelofelijke kutauto's.....quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Een Lancia Delta Nuova HPE 2.0 16v HF Turbo
Daarmee rij je vast geen 40k per jaar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Een Lancia Delta Nuova HPE 2.0 16v HF Turbo
Ja dat had ik ook toen ik hem voor het eerst zag. Hij zit echt nog strak in de lak voor een auto die al 2 ton heeft gelopenquote:Op maandag 8 november 2010 18:57 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ben niet zo'n fan van de Accord maar vind deze er toch zeer netjes uit zien.
Gefeli ermee
Pas op voor wilders, die heeft het niet zo op japanners.quote:Op maandag 8 november 2010 19:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook toen ik hem voor het eerst zag. Hij zit echt nog strak in de lak voor een auto die al 2 ton heeft gelopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |