Nou, ik heb het wel beperkt, maar nog geen definitieve keuze. Hangt ook een beetje af wat er eind mei op de markt is, aangezien ik dan pas ga kopen (vakantiegeld enzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:50 schreef error_404 het volgende:
Aangezien dit topic ook weer ineens gekickt wordt, zal ik maar de vraag stellen:
TS, na anderhalve maand al een keuze gemaakt?
Foto's zijn geresized van 3MB naar 300kBquote:Op woensdag 3 november 2010 14:44 schreef Mute_Me het volgende:
Niet mijn stijl maar ik ben blij dat je er tevreden mee bent. Ik zou alleen even je foto's wat verkleinen, dit is echt te traag
Het is een Accord hatchback.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:05 schreef Catch22- het volgende:
toffe vlotte auto zoeken en uitkomen bij een civic 1.8 sedan.
classic
Zou wel een goede keuze zijn, het valt ver onder je budget, het is zuinig de 1.8 GDI versie is redelijk(vlot). 125 pk nog wat, het is niet fantastisch maar een 2.0 liter is niet veel beter. Weinig onderhoudskosten, en jap dus betrouwbaar. Alleen moet je er wel voor zorgen dat je neit gaat skooprijden, want jap auto's komen uit japan, en in japan rijden ze links, als je dat in Nederland doet, dan ben je aan het skooprijden. Pas ook op voor geert wilders, want daar kunnen japanse auto's niet tegen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook een optie, had ik nog niet aan gedacht!
Waarbij je onbedoeld z'n punt onderstreeptquote:Op woensdag 3 november 2010 16:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is een Accord hatchback.
classic
En zijn punt is?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Waarbij je onbedoeld z'n punt onderstreept
De OP:quote:Op woensdag 3 november 2010 17:16 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat het contrast met de TT en de uiteindelijk aanschaf nogal groot is.
TT zegt: toffe auto gezocht. Ik vind hem tof, dus checkquote:Eisen:
tweedehands, budget 3000-4000 euro check
groot (middenklasser) check
redelijk vlot (minimaal 2.0l) 1.8 VTEC komt aardig mee met een 2.0, dus check
benzine check
goede wegligging (dus geen skoda octavia, om maar wat te noemen), mag best beetje stug zijn check
bij voorkeur een Jap (i.v.m. met goedkoop en toch degelijk) check
geen opties nodig, enkel cruise-control komt nog
uiterlijk is ondergeschikt aan grootte, snelheid en rijgedrag check, alhoewel ik hem toevallig ook nog mooi vind
niet meer dan 10 jaar oud, maar ook niet te nieuw i.v.m. budget check
Welnee, ik stel hier gewoon een normale vraag, maar een volwassen antwoord is blijkbaar te veel gevraagd, dan wordt het gelijk gebracht alsof het mij dwars zit. Kortom, je kunt geen antwoord geven en bent gewoon een beetje kinderachtig. Geeft niet hoor jochie, maar ga dan lekker in PUB of ONZ zitten.quote:
Vandaar dat je er uitvoerige de OP bij gaat halenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, ik stel hier gewoon een normale vraag, maar een volwassen antwoord is blijkbaar te veel gevraagd, dan wordt het gelijk gebracht alsof het mij dwars zit. Kortom, je kunt geen antwoord geven en bent gewoon een beetje kinderachtig. Geeft niet hoor jochie, maar ga dan lekker in PUB of ONZ zitten.
Ja, ik beargumenteer mijn stelling, dat heet een discussie. Maar misschien is dat iets te hoog voor je gegrepen.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vandaar dat je er uitvoerige de OP bij gaat halen
Ah, je bedoelt te zeggen dat jij hem een uitermate suffe bak vindt, maar dat ie tof is. Prima hoor, die mening mag je hebben.quote:Maar goed, zo'n Accord is natuurlijk een uitermate suffe bak. Dat jij die tof vind is uiteraard je goed recht.
Nee ik zeg dat het een uitermate suffe bak is, die jij (blijkbaar) tof vindtquote:Op woensdag 3 november 2010 17:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, ik beargumenteer mijn stelling, dat heet een discussie. Maar misschien is dat iets te hoog voor je gegrepen.
[..]
Ah, je bedoelt te zeggen dat jij hem een uitermate suffe bak vindt, maar dat ie tof is. Prima hoor, die mening mag je hebben.
Ja dat zeg ik, het is een toffe bak die jij suf vindt.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat het een uitermate suffe bak is, die jij (blijkbaar) tof vindt
Rijdt inderdaad net iets minder lekker dan de Accord, maar ook zeker niet slecht.quote:Overigens kudo's dat je niet voor die Primera hebt gekozen, dat is nog wel wat graadjes erger qua treurnis.
Helaas, je poging tot trollen heeft geen succes.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, het is een toffe bak die jij suf vindt.
Helaas, jezelf afspiegelen op mij heeft geen succes.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Helaas, je poging tot trollen heeft geen succes.
Neuh, je vermoeit me. Geef eerst nou maar eens fatsoenlijk antwoord, tot die tijd zoek je het maar uit met je stoere praatjes.quote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Neuh, je vermoeit me. Geef eerst nou maar eens fatsoenlijk antwoord, tot die tijd zoek je het maar uit met je stoere praatjes.
Hoe kan ik uitgekwaakt zijn als ik nooit begonnen ben met kwaken?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:05 schreef Anne het volgende:
Mooi, dus jullie zijn nu uitgekwaakt, kinders?
Kinders zijn nu eenmaal bijdehand.quote:
Tnx, zal wel lukkenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:24 schreef error_404 het volgende:
He, gefeli met je auto en zulks.
Niet mijn persoonlijke keuze, maar ziet er netjes uit. Veel plezier ermee.
True, het is ook gewoon geld weggooienquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:18 schreef vosss het volgende:
Om even in te haken op de discussie; een auto kopen doe je op gevoel en niet met je verstand.
Als je een auto moest kopen met je verstand dan zou je er nooit een kopen, want als er iets kapitaalvernietiging is, dan is het wel een auto kopen.
Wat voor auto rijd jij danquote:Dus als TS zn gevoel zegt dat dit een toffe auto voor hem/haar is dan is dat zo
Persoonlijk vind ik het een saaie trage kutbak en dat is dan mijn gevoel bij deze auto.
Wijze woorden!quote:Zolang TS er blij mee is is het toch goed
Een Lancia Delta Nuova HPE 2.0 16v HF Turboquote:
Tja, Lancia's vind ik per definitie weer lelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Een Lancia Nuova Delta HPE 2.0 16v HF Turbo
Ach, beide zitten sneller op de 100 dan de gemiddelde auto, dus ik vind de mijne op z'n minst vlot, en die van jou is snelquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:38 schreef vosss het volgende:
3,5 seconden sneller naar de 100 t.o.v jouw 10,5 seconden.
Ja dan is die van jou traag imo ja.
Niet dat de mijne nou zo snel is, maar toch
zeuren over details in een zin is zo anti-FOK,dat ik dit wel mag aankaarten harry.quote:
Ik heb zelf vroeger bij Lancia gewerkt en zelf ook van die dingen gehad...wat waren dat ongelofelijke kutauto's.....quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Een Lancia Delta Nuova HPE 2.0 16v HF Turbo
Daarmee rij je vast geen 40k per jaar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Een Lancia Delta Nuova HPE 2.0 16v HF Turbo
Ja dat had ik ook toen ik hem voor het eerst zag. Hij zit echt nog strak in de lak voor een auto die al 2 ton heeft gelopenquote:Op maandag 8 november 2010 18:57 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ben niet zo'n fan van de Accord maar vind deze er toch zeer netjes uit zien.
Gefeli ermee
Pas op voor wilders, die heeft het niet zo op japanners.quote:Op maandag 8 november 2010 19:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook toen ik hem voor het eerst zag. Hij zit echt nog strak in de lak voor een auto die al 2 ton heeft gelopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |