Dit idd. Hopelijk gebeurt het dan ook snel voordat er grote schade aan het land is toegebracht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:36 schreef Sander het volgende:
Dan krijgen we binnen no-time weer nieuwe verkiezingen.
we hebben een prachtig voorbeeld gehad met de LPFquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:36 schreef Sander het volgende:
Dan krijgen we binnen no-time weer nieuwe verkiezingen.
Weg met artikel 1 Grondwet, joods-christelijke cultuur is superieur en moslims mag je de belachelijkste belastingen en hoogste straffen opleggen; weg met de koningin en de Eerste Kamer, die voorkómen alleen maar dat het superieure PVV-beleid doorgevoerd kan worden; Nederland uit EU, waarmee de internationale handelsrelaties er drastisch op achteruitgaan; snelle krimp van de staatskas door én de belastingen te verlagen én kostenposten als de AOW en de hypotheekrenteaftrek onverminderd te laten doorlopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:34 schreef tesssssssss het volgende:
Wat zou er in Nederland veranderen als de PVV ( op wat voor manier dan ook) in de regering komt?
Iets wat ik me af vroeg gisteren, staat los van mijn eigen stemgedrag.
Nog een PVV-maatregel: als iemand een dier mishaldelt wordt hij/zij persoonlijk afgetuigd door Zijne Excellentie Graus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:08 schreef KlappernootatWork het volgende:
dan krijgen we DIT als minister:
[ afbeelding ]
en als je je zwangere vrouw schopt dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:11 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Nog een PVV-maatregel: als iemand een dier mishaldelt wordt hij/zij persoonlijk afgetuigd door Zijne Excellentie Graus.
Gaat Duitsland weer op veldtocht?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
optie 3 is een herhaling van de jaren 30-45
quote:
da's een aardig staaltje zelfkastijdingquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch zal mijn (protest)stem naar de clowns van de PVV gaan.
En wat bereik je met dat protest? Dat de andere partijen ook de debiele toer op gaan waarschijnlijk, dat blijkt immers stemmen te trekken. Het enige wat zo'n proteststem teweegbrengt is nóg verder verlies van kwaliteit in de reeds bedroevende Nederlandse politiek.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dergelijke proteststemmen (althans, de gevolgen van dergelijke proteststemmen) kosten de samenleving bakken met geld.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Stem dan blanco. dan telt je stem wel mee, maar gaat hij naar geen enkele partij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat jij altijd wel in het geweer kwam tegen privacyaantasting? PVV heeft vrolijk voorgestemd als het gaat om b.v. bibliotheekgegevens uitwisselen, DNA onderzoek en uitbreiding databank, uitbreiding antiterrorismewetgeving, slimme meters, paspoorten en vingerafdrukopslag, opslag telecomgegevens, enz.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |