Dit idd. Hopelijk gebeurt het dan ook snel voordat er grote schade aan het land is toegebracht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:36 schreef Sander het volgende:
Dan krijgen we binnen no-time weer nieuwe verkiezingen.
we hebben een prachtig voorbeeld gehad met de LPFquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:36 schreef Sander het volgende:
Dan krijgen we binnen no-time weer nieuwe verkiezingen.
Weg met artikel 1 Grondwet, joods-christelijke cultuur is superieur en moslims mag je de belachelijkste belastingen en hoogste straffen opleggen; weg met de koningin en de Eerste Kamer, die voorkómen alleen maar dat het superieure PVV-beleid doorgevoerd kan worden; Nederland uit EU, waarmee de internationale handelsrelaties er drastisch op achteruitgaan; snelle krimp van de staatskas door én de belastingen te verlagen én kostenposten als de AOW en de hypotheekrenteaftrek onverminderd te laten doorlopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:34 schreef tesssssssss het volgende:
Wat zou er in Nederland veranderen als de PVV ( op wat voor manier dan ook) in de regering komt?
Iets wat ik me af vroeg gisteren, staat los van mijn eigen stemgedrag.
Nog een PVV-maatregel: als iemand een dier mishaldelt wordt hij/zij persoonlijk afgetuigd door Zijne Excellentie Graus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:08 schreef KlappernootatWork het volgende:
dan krijgen we DIT als minister:
[ afbeelding ]
en als je je zwangere vrouw schopt dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:11 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Nog een PVV-maatregel: als iemand een dier mishaldelt wordt hij/zij persoonlijk afgetuigd door Zijne Excellentie Graus.
Gaat Duitsland weer op veldtocht?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
optie 3 is een herhaling van de jaren 30-45
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |