quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel stukjes op youtube gezien
Hij heeft wel veel nieuw werk waaronder Teo en Tea experiment
netjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef ToT het volgende:
Hier en hier staan wat clipjes van muziek waar ik wel van hou.
Met name bij dat 2e linkje staan wel nummers die voor meerdere mensen wel redelijk te verteren zijn.
Daarom is ToT tof, hij heeft ook nog eens een hamsterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
En het is ook nog een man, niet eens zo'n labiel menstruerend chagerijnig onbetrouwbaar stuk vreten.
Die hij in het weekend insmeert met vaseline en in zijn hol stopt. Uhuh.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Daarom is ToT tof, hij heeft ook nog eens een hamster
Zie onder jouw postquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
Dirk, wat vind jij nu van mannen met zulk ongedierte?
Jij kijkt elke week popstarsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
Dirk, wat vind jij nu van mannen met zulk ongedierte?
Waar maak je dat uit op?quote:
Ik zeg toch ook niet dat ik dat ik geen watje bent, Ludo geeft af op ToT terwijl hij zelf een popstarfan isquote:
Niks mee te maken, mannen met een hamster moeten dood. Daar kan geen popstar tegen op. Oh, en de hamster moet ook dood, of er moeten drie hamsters op een stokje zitten met satesaus er over heen. Dan mag het.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik dat ik geen watje bent, Ludo geeft af op ToT terwijl hij zelf een popstarfan is
Okquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niks mee te maken, mannen met een hamster moeten dood. Daar kan geen popstar tegen op. Oh, en de hamster moet ook dood, of er moeten drie hamsters op een stokje zitten met satesaus er over heen. Dan mag het.
Ik geef af op 'mannen' met cavia's en hamsters in het algemeen Paul.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik dat ik geen watje bent, Ludo geeft af op ToT terwijl hij zelf een popstarfan is
Zo'n semi stoere uitspraak verwacht je van een 18jarige, niet van een volwassen persoonquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niks mee te maken, mannen met een hamster moeten dood. Daar kan geen popstar tegen op. Oh, en de hamster moet ook dood, of er moeten drie hamsters op een stokje zitten met satesaus er over heen. Dan mag het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |