quote:Op zondag 17 januari 2010 20:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf zeg!, maar speelt dat niet vervelend (schuurt het niet op je armen?)
DUDUDUDUDDEDEDED DAHDHHDADAAAMMMMquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:41 schreef Sautor het volgende:
[..]
Is er een bass-buzzer?Ik heb die dingen altijd uitstaan, gruwelijk vervelend.
kan ik die ergens in nederland halen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef J0ttem het volgende:
Das een Modulus Flea Bass, zonder slagplaat en custom finish
Standaard model:
[ afbeelding ]
En die van hem heeft ook een iets andere pick-up zie ik.
Misschien zet je teveel kracht? Je moet niet verkrampt gaan spelen (zoals Kurt Cobain). Lekker losjes = uithoudingsvermogen + snelheidquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Bweh, waarom werkt mijn aanslaghand niet mee. Met plectrum krijg ik op een gegeven moment last van mijn duim (nog niet eens na een heel nummer)..
Combinatie van beide denk ik. Maar merkte gisteren dat als ik met mijn vingers speel het ook heb in mijn duim. Als ik minder kracht op het plectrum zet dan raak ik mijn plectrum kwijtquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Misschien zet je teveel kracht? Je moet niet verkrampt gaan spelen (zoals Kurt Cobain). Lekker losjes = uithoudingsvermogen + snelheid.
Waar 'draai' je mee, je pols of je elleboog?
Wat voor stickers wil je dan? Kleuren en maten, misschien kan ik het voor je plotten voor een leuk prijsje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
kan ik die ergens in nederland halen?
en trouwens waar kan ik van die stickers halen voor je bass om over je bass heen te plakken mijn bass vind ik zo saai he
Leuk is dat, vooral lopende baslijnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:45 schreef Rechterbal het volgende:
Mijn gitaarleraar heeft me eens een jazzlesje gegeven. Ik heb hem aangegeven dat ik hier verder les in wil.
Zo geil!
kan ik die ergens halen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef J0ttem het volgende:
Das een Modulus Flea Bass, zonder slagplaat en custom finish
Standaard model:
[ afbeelding ]
En die van hem heeft ook een iets andere pick-up zie ik.
Hmm geen idee tbh, ik heb wel wat rondgekeken op Marktplaats en Ebay maar het aanbod is niet bepaald spectaculairquote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:44 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
kan ik die ergens halen?
ik heb al een fleabass model 32 besteld =) maar deze wil ik ook graag bij me collectie.
Actief is ff wennen ja, maar t is best chill hoor, ff je sound veranderen en je hoeft niet eens naar je versterker te lopenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:58 schreef Circle.Of.Filth het volgende:'kheb in de pauze een SRX geprobeerd
![]()
viel niet tegen wel wennen aan de active eq
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef J0ttem het volgende:
Actief is ff wennen ja, maar t is best chill hoor, ff je sound veranderen en je hoeft niet eens naar je versterker te lopen
Dat blijft idd een enigma...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:15 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Vond 'm idd geval wel lekker spelen
![]()
Al was het natuurlijk wel weer brak afgesteld * ... zoals zo vaak in muziekwinkels![]()
Leren ze het dan nooit? een goed afgesteld instrument is zoveel makkelijker te verkopen![]()
Neequote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:19 schreef bas-beest het volgende:
zijn er mensen hier die net als mij wel eens op dit ding gespeeld hebben?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |