in dit geval welquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:18 schreef Horloge het volgende:
Het is overigens "chique" en niet "sjiek". Het is toch geen Limburg?
Nog een tweet, van Mei Li Vos:quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef dmk het volgende:
Borisham
opmerkelijk: voormalig spindoctor van Balkenende en nu staatsecretaris Defensie Jack de Vries zit verdekt bij debat in journalistenbankjes.. less than a minute ago from mobile web
Beetje offtopic, maar stel je eens voor die man komt met 30+ mensen in de kamer en heeft over topics als deze geen duidelijke uitgesproken onderbouwde mening.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:17 schreef The_Streets het volgende:
Overigens was Wilders weer lekker inhoudsloos.
Ik vind dat ze veel te weinig verdienenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef StephanL het volgende:
Dit zijn wel de debatten waar ik het rechtvaardig vind dat ze zo veel verdienen de kamerleden.
Pechtold weet op welke momenten hij klappen kan uitdelen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef JoaC het volgende:
Rutte stelde net de juiste vragen, toch is Pechtold sterker door minder te spreken, maar tegelijkertijd scherper (en harder dan ooit)
Held jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef Citizen.Erased het volgende:Rutte met een geweldige counter.
kijk onlinequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijft Nederland 2 het debat vannacht uitzenden? Ik wil eigenlijk zo met m'n laptop in bed gaan leggen en daar heb ik geen digitale TV.
Huldequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Hamer: U staat niet eens te luisteren. U staart naar het plafond.
Rutte: Dat doe ik vaker als u praat.
Geweldig!quote:
Voor zijn kiezers hoeft hij alleen maar een beetje tegen de PvdA te trappen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef Apoca het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar stel je eens voor die man komt met 30+ mensen in de kamer en heeft over topics als deze geen duidelijke uitgesproken onderbouwde mening.
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijft Nederland 2 het debat vannacht uitzenden? Ik wil eigenlijk zo met m'n laptop in bed gaan leggen en daar heb ik geen digitale TV.
CTRL+U in Windows Media Player en dan deze link copy/pasten:quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Omdat CDA de boel niet zal laten ploffen en het dus aan de PvdA is. En ieder weldenkend mens snapt niet dat de PvdA dat niet doet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:12 schreef Torrio het volgende:
Ik snap niet dat de CDA er niet zo van langs krijgt als de PvdA hier..![]()
PvdA is slecht bezig, maar de CDA slaat in elk debat de plank mis.
Kuttopic, slotjequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef Iblis het volgende:
Het is soms net FOK! Loopt het inhoudelijk niet meer, ga je even zeuren dat de ander een spelfout maakt naar het plafond kijkt.
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat lijkt me inderdaad krankzinnig. Aangezien hij de lijnen uit zal blijven zetten is het niet eens ondenkbaar ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef Apoca het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar stel je eens voor die man komt met 30+ mensen in de kamer en heeft over topics als deze geen duidelijke uitgesproken onderbouwde mening.
2 keer verkiezingen dit jaar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:22 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad krankzinnig. Aangezien hij de lijnen uit zal blijven zetten is het niet eens ondenkbaar ook.
Ze pijpt blijkbaar net zo langzaam en dat schijnen mannen dan weer geil te vindenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:21 schreef Cerbie het volgende:
Hoe heeft iemand met zo'n spreektempo het ooit tot die positie kunnen schoppen
Daar heb je wel meer dan een papieren zak bij nodigquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze pijpt blijkbaar net zo langzaam en dat schijnen mannen dan weer geil te vinden
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar heb je wel meer dan een papieren zak bij nodig
niet als je een monster fetish hebt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar heb je wel meer dan een papieren zak bij nodig
Jeroen Dijsselbloem, PvdA.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:23 schreef tho_Omas het volgende:
Wie is die man achter Kant, met die ernstige blik?
Ja, erg sterk van een SGP'er zegquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef Horloge het volgende:
Van der Staaij is geweldig. "Het beeld" is een perceptie inderdaad.
Hij heeft de stukken goed doorgelezen en toont gewoon aan dat Hamer onzin uitkraamt.
Hij zet het goed neer inderdaad. Hij is de hele avond al sterk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef Horloge het volgende:
Van der Staaij is geweldig. "Het beeld" is een perceptie inderdaad.
Hij heeft de stukken goed doorgelezen en toont gewoon aan dat Hamer onzin uitkraamt.
Onzin Rutte gaf net al aan dat die oorlog nodig was. Hoe dan ook is een dictator en een gevaarlijke spin in het mo ten val gebracht. Dat zal de lijn van de VVD zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god wat een vertoning... van zowel Hamer als Rutte... die de jofele peer wil uithangen maar niet in de gaten heeft dat hij bij de inhoudelijke afwikkeling van dit rapport het ook flink voor de kiezen gaat krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |