ik ga die docu nog wel kijkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
AryaMehr vroeg of iemand hier de schrijver Nesin kent en zo kwamen we uit bij het onderwerp "brand in Sivas". Dit is een documentaire daarover.
En ik van jou.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hou van je humor Ali, echt.![]()
Ik maak er ook gebruik van.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Turken.Turkse series.
Turken die Turkse series uploaden op Youtube.
Het was gewoon een wedstrijd waar ze aan meedeed. Drama=Turken, Turken=drama. Stel je niet aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef Slayage het volgende:
dat filmpje in de TT vind ik wel triest trouwens doet me denken aan geindoctrineerde noord koreaanse kinderen![]()
oh wacht het zijn geindoctrineerde turkse kinderen
En het communisme gaat niet samen met de islam..quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ga die docu nog wel kijken
aziz nesin = communist trouwens
Klopt, vandaar dat mijn moeder hem waarschijnlijk kende en boeken van hem bezat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ga die docu nog wel kijken
aziz nesin = communist trouwens
Is je moeder een communist?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, vandaar dat mijn moeder hem waarschijnlijk kende en boeken van hem bezat.
Ho ho ho, klopt niet helemaal he. Je hebt redelijk wat islamitisch-marxistische partijen in Iran, Afghanistan en Turkije.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En het communisme gaat niet samen met de islam..
Ja, dat staat gewoon vast.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
GenusButeo zegt net wel dat hij die Turkse filmpjes ook vaak ziet langskomen, terwijl hij geen Turkse series kijkt. Ik herinner me nu trouwens dat ik die filmpjes ook in de mediatheek zie langskomen, dus het moet wel gewoon aan de Turken liggen en niet aan mij.
Mijn moeder was een communist, marxistisch om preciezer te zijn. Ze zat dan ook - samen met mijn vader - bij een islamitisch-marxistisch militante verzetsbeweging, terwijl ze eigenlijk niet gelovig was.quote:
Ik ook.quote:
Dat is dan weer wel zo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ho ho ho, klopt niet helemaal he. Je hebt redelijk wat islamitisch-marxistische partijen in Iran, Afghanistan en Turkije.
Nee. Niet jaloers zijn op mijn beenhaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken omdat ik het over behaarde Turken had?
Ik heb het filmpje niet af kunnen kijken. Ik kan niet tegen dat soort drama geloof ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was gewoon een wedstrijd waar ze aan meedeed. Drama=Turken, Turken=drama. Stel je niet aan.
Wat is ze nu? Merk bij veel volwassenen uit Nederland met een andere afkomst dat ze wel veranderen. In mijn familie ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn moeder was een communist, marxistisch om preciezer te zijn. Ze zat dan ook - samen met mijn vader - bij een islamitisch-marxistisch militante verzetsbeweging, terwijl ze eigenlijk niet gelovig was.
Nee, wat moet ik daar mee..quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Niet jaloers zijn op mijn beenhaar.
Is ze een aanhanger van de idealogie of heeft ze er gebruik van gemaakt in haar verzet tegen de lokale overheid?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn moeder was een communist, marxistisch om preciezer te zijn. Ze zat dan ook - samen met mijn vader - bij een islamitisch-marxistisch militante verzetsbeweging, terwijl ze eigenlijk niet gelovig was.
Ja, mijn moeder is nu ook veranderd. Ze is door de jaren heen steeds milder geworden, net zoals veel anderen. Overigens is ze nog wel erg betrokken bij de politieke situatie in Iran.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is ze nu? Merk bij veel volwassenen uit Nederland met een andere afkomst dat ze wel veranderen. In mijn familie ook.
Maar ik volg alleen één serie.quote:
Plus je hoeft geen week te wachten op elke cliffhanger maar gewoon meteen door naar de volgendequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Maar ik volg alleen één serie.Weet je wat het is, als je het volgt op televisie dan raak je gewoon gefrustreerd door die reclameblokken van een kwartier óm het kwartier. Als je het gewoon op Youtube gaat kijken, win je anderhalf uur aan tijd!
Ze was een aanhanger van de ideologie, net zoals velen in die tijd. Ze was overigens in het begin niet marxistisch, maar sloot zich na de revolutie wel aan bij de marxisten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Is ze een aanhanger van de idealogie of heeft ze er gebruik van gemaakt in haar verzet tegen de lokale overheid?
Beschermt tegen de kou. Ik kan ze zelfs vlechten. Ik ben echt baas, man.quote:
Dat laatste is volgens mij wel logisch.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder is nu ook veranderd. Ze is door de jaren heen steeds milder geworden, net zoals veel anderen. Overigens is ze nog wel erg betrokken bij de politieke situatie in Iran.
Ik volg geen enkele serie! Dan ben ik helemaal geen:quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Maar ik volg alleen één serie.Weet je wat het is, als je het volgt op televisie dan raak je gewoon gefrustreerd door die reclameblokken van een kwartier óm het kwartier. Als je het gewoon op Youtube gaat kijken, win je anderhalf uur aan tijd!
Ik kan kleding kopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Beschermt tegen de kou. Ik kan ze zelfs vlechten. Ik ben echt baas, man.
Ja? Het klopt wel dat Turkije ook veel communisten kenden/kennen, maar dat is volgens mij nu wel iets minder geworden toch? Nu zijn de communisten in Turkije over het algemeen Koerden, of heb ik dat mis?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat laatste is volgens mij wel logisch.Had vroeger ook heel wat communisten in m'n familie.
Jij bent sowieso "quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik volg geen enkele serie! Dan ben ik helemaal geen:. Tijd = geld.
Gebruik idd youtube.
Misschien zijn ze gewoon veranderd?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn familie was van oorsprong ook extreem-links. Nu zijn ze allemaal rechts, fucking hypocrieten. Alleen mijn opa is nog links en heeft een schijthekel aan grijze wolvers.
De dictatuur van het proletariaat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze was een aanhanger van de ideologie, net zoals velen in die tijd. Ze was overigens in het begin niet marxistisch, maar sloot zich na de revolutie wel aan bij de marxisten.
Hehe, dat zie je inderdaad vaak. Mensen die door de jaren heen veranderen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn familie was van oorsprong ook extreem-links. Nu zijn ze allemaal rechts, fucking hypocrieten. Alleen mijn opa is nog links en heeft een schijthekel aan grijze wolvers.
Mijn familie is altijd rechts geweest. Ze zijn op z'n minst consistent gebleven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Burnquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij bent sowieso "" of je nou series volgt of niet.
Het enige dat ik kan zeggen is dat ik veel Koerden zie met een t-shirt van Che Guevara. En dat ze veel blogs schrijven over het communisme, maar weet niet of mijn omgeving hetzelfde is als de rest van Turkije.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja? Het klopt wel dat Turkije ook veel communisten kenden/kennen, maar dat is volgens mij nu wel iets minder geworden toch? Nu zijn de communisten in Turkije over het algemeen Koerden, of heb ik dat mis?
Hahaha. Mijn ouders zijn gewoon Kemalist-seculier.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien zijn ze gewoon veranderd?![]()
Bij mijn pa is het andersom gegaan, hij was grijze wolf. Ik plaag hem er nog wel eens mee, dan kijkt hij me zo scheef aan.
Waarom zo gemeen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij bent sowieso "" of je nou series volgt of niet.
Tja, maar om van links naar rechts-racistisch te gaan is wel debiel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hehe, dat zie je inderdaad vaak. Mensen die door de jaren heen veranderen.
Mijn ouders ook zoiets. Opa en oma ook. Ze kijken me zo scheef aan he.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha. Mijn ouders zijn gewoon Kemalist-seculier.
Kleding moet alleen ter bedekking dienen, niet ter verwarming. Dat is zo onnatuurlijk.quote:
Jouw familie rechts? Hoe rechts? Ik neem aan niet MHP rechts aangezien je familie een hekel heeft aan het Ottomaanse Rijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mijn familie is altijd rechts geweest. Ze zijn op z'n minst consistent gebleven.
Ten tijden van de revolutie waren het juist de intellectuelen die marxistisch waren, terwijl de mensen van het platteland zich juist bij de islamieten aansloten. Ook veel vrouwen sloten zich destijds aan bij de marxisten:quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
De dictatuur van het proletariaat.
Mijn eniste is een imam, en niet eens een conservatieve. Hij is vet liberaal maar mijn opa kan het nooooooooit vinden met hem. Behalve links is hij ook nog een Kemalist. Hij heet zelfs Mustafa Kemal, vernoemd naar Ataturk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn ouders ook zoiets. Opa en oma ook. Ze kijken me zo scheef aan he.
Jij loopt buiten zonder jas? Baas.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kleding moet alleen ter bedekking dienen, niet ter verwarming. Dat is zo onnatuurlijk.
Het was maar een grapje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen.![]()
Je lokt het uit, ik doe al vet lang normaal!
Ik ken iemand die een hekel heeft aan het Ottomaanse Rijk, een fan is van Ataturk en voor MHP is. Hoe zit dat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jouw familie rechts? Hoe rechts? Ik neem aan niet MHP rechts aangezien je familie een hekel heeft aan het Ottomaanse Rijk.
Nee, dat zijn de extreme uitzonderingen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jouw familie rechts? Hoe rechts? Ik neem aan niet MHP rechts aangezien je familie een hekel heeft aan het Ottomaanse Rijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |