Hahaha ik mag eigenlijk turken niet zo..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je een Turkse man neemt, maakt dat niets meer uit.
Ik Marokkanen ook niet, toevallig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahaha ik mag eigenlijk turken niet zo..
Boh, is dit een serieuze vraag mang?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker uit. Een Finse vriend van mij klaagt steeds dat ze hier in Nederland geen fatsoenlijke kebab verkopen, in Turkije wel
?
Ik mag mensen ook niet zo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahaha ik mag eigenlijk turken niet zo..
Waarom komt er hier dan niks fatsoenlijks uit de kebabzakenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Boh, is dit een serieuze vraag mang?
Jij bent turks?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik mag mensen ook niet zo.
Omdat ze die ambacht niet bezitten. In Turkije heb je zaken die generatie op generatie, van vader tot zoon, hier mee bezig zijn. Dan merk je dat ook wel aan de smaak van hun gerechten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom komt er hier dan niks fatsoenlijks uit de kebabzaken?
Haha hoezo Bilmi??quote:
Ik weet echt niet meer of ik jou serieus moet nemen hahaha.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:29 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Haha hoezo Bilmi??
Ik zoek namelijk nog een man om mee te trouwen..ik dacht als hij nou Marokkaans blijkt te zijn,zou ik hem versieren
Hahaha nee ik raak ze niet aan...maar dan blijf jij van de Marokkanen af..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer of ik jou serieus moet nemen hahaha.
Jullie Marokkanen moeten van de Turken afblijven, dat zie jij gelukkig wel in.
En dat alleen al met mijn kebab-talks.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Player, zelfs via internet willen de chicks je.
Met alle plezier.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:32 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahaha nee ik raak ze niet aan...maar dan blijf jij van de Marokkanen af..
Vraag je broers, misschien hebben ze iemand voor je hahaha.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Maar serieus Bilmi ik wil dit jaar nog trouwen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |