Hahaha ik mag eigenlijk turken niet zo..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je een Turkse man neemt, maakt dat niets meer uit.
Ik Marokkanen ook niet, toevallig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahaha ik mag eigenlijk turken niet zo..
Boh, is dit een serieuze vraag mang?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker uit. Een Finse vriend van mij klaagt steeds dat ze hier in Nederland geen fatsoenlijke kebab verkopen, in Turkije wel
?
Ik mag mensen ook niet zo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahaha ik mag eigenlijk turken niet zo..
Waarom komt er hier dan niks fatsoenlijks uit de kebabzakenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Boh, is dit een serieuze vraag mang?
Jij bent turks?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik mag mensen ook niet zo.
Omdat ze die ambacht niet bezitten. In Turkije heb je zaken die generatie op generatie, van vader tot zoon, hier mee bezig zijn. Dan merk je dat ook wel aan de smaak van hun gerechten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom komt er hier dan niks fatsoenlijks uit de kebabzaken?
Haha hoezo Bilmi??quote:
Ik weet echt niet meer of ik jou serieus moet nemen hahaha.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:29 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Haha hoezo Bilmi??
Ik zoek namelijk nog een man om mee te trouwen..ik dacht als hij nou Marokkaans blijkt te zijn,zou ik hem versieren
Hahaha nee ik raak ze niet aan...maar dan blijf jij van de Marokkanen af..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer of ik jou serieus moet nemen hahaha.
Jullie Marokkanen moeten van de Turken afblijven, dat zie jij gelukkig wel in.
En dat alleen al met mijn kebab-talks.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Player, zelfs via internet willen de chicks je.
Met alle plezier.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:32 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahaha nee ik raak ze niet aan...maar dan blijf jij van de Marokkanen af..
Vraag je broers, misschien hebben ze iemand voor je hahaha.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Maar serieus Bilmi ik wil dit jaar nog trouwen...
Hahah ik ben 22 jaar...mijn zus moet eerst trouwen..die gaat in de zomer trouwen toevallig met de beste vriend van een broer van mij...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vraag je broers, misschien hebben ze iemand voor je hahaha.![]()
Hoe oud ben je?
goed lieverd, met jouw. Ik kom je even helpen bij rockabella fightquote:
toevalligquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:36 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah ik ben 22 jaar...mijn zus moet eerst trouwen..die gaat in de zomer trouwen toevallig met de beste vriend van een broer van mij...
Laat hem een van zn neefjes of broers voor je regelen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:36 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah ik ben 22 jaar...mijn zus moet eerst trouwen..die gaat in de zomer trouwen toevallig met de beste vriend van een broer van mij...
Hahah ik wou op haar ingaan maar ik dacht Nadia verspil je energie niet aan haar...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:36 schreef griskay het volgende:
[..]
goed lieverd, met jouw. Ik kom je even helpen bij rockabella fight![]()
rookter, je ben het gelukkig niet vergeten.
Nee dat zijn allemaal vaak players en losers...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laat hem een van zn neefjes of broers voor je regelen.
Dat moet wel iets zeggen over je eigen broers?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:38 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee dat zijn allemaal vaak players en losers...
Echt basketball is leuker jwzquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:41 schreef Montelly het volgende:
Kindjes ik ga trainen...
Ik heb nog een verslavend spel voor jullie:
http://www.onlinegames.com/basketball/
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat moet wel iets zeggen over je eigen broers?
Basketbalquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Echt basketball is leuker jwz
trainse
Huh wat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:36 schreef griskay het volgende:
[..]
goed lieverd, met jouw. Ik kom je even helpen bij rockabella fight![]()
rookter, je ben het gelukkig niet vergeten.
Hoelang ben jij dan??quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Basketbal![]()
Vooral als je toch altijd beetje langer was dan de rest
jwzquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Echt basketball is leuker jwz
trainse
1.93 ongeveer, maar bij mij in de klas zaten ook nog paar mensen die langer waren, eentje van 2.02 onder andere en een van 2.05 of groterquote:
Mooie lengte ben gek op lange mannen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
1.93 ongeveer, maar bij mij in de klas zaten ook nog paar mensen die langer waren, eentje van 2.02 onder andere en een van 2.05 of groter
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:50 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Mooie lengte ben gek op lange mannen...
Wil je je mischien bekeren tot mijn geloof???
hij is een hollanderquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:50 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik ga me van m'n leven niet bekeren tot een geloof voor een ander, echt nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:50 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
daarom, ze valt nie top Hollanders toch.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan ook een moslim zijn he, maar zij wil een Marokkaan.
Iedereen valt op Top Hollandersquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef griskay het volgende:
[..]
daarom, ze valt nie top Hollanders toch.
Wat reageer je droog! Dit was een huwelijksaanzoek...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga me van m'n leven niet bekeren tot een geloof voor een ander, echt niet![]()
Wil het best accepteren, maar als het niet uit jezelf komt is het toch nep, dus nee
zeggen zzoveel mensen, maar als jij een leuke moslima tegenkomt dan doe je nog een moord voor haar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga me van m'n leven niet bekeren tot een geloof voor een ander, echt niet![]()
Wil het best accepteren, maar als het niet uit jezelf komt is het toch nep, dus nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |