Met alle respect, ze maken zichzelf hier, wederom, compleet belachelijk.quote:
Heb je de brief gelezen? Daar gaan ze pas in februari op in. Het heeft dus weinig zin om daar specifiek op in te gaan op dit moment.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef Klopkoek het volgende:
het gaat totaal niet om de inhoud van commissie davids he? terwijl je daar balkie flink op kan gaan roosteren
Dat komt nog wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef Klopkoek het volgende:
het gaat totaal niet om de inhoud van commissie davids he? terwijl je daar balkie flink op kan gaan roosteren
Zonder standvastigheid van de PvdA was dit onderzoek nooit gekomen. Klaar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volkomen terecht natuurlijk, dat weet je zelf ook wel. De ondraaglijke hypocrisie en de ruggegraat van rubber, dat leidt onherroepelijk tot een moreel failliet.
Precies. Van de PvdA begrijp ik het wel, die wilden graag een vrouw hebben en deze stond toevallig bovenaan de lijst.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Wat een aanfluiting van een fractievoorzitster hebben ze toch bij de PvdA.... ongelofelijk dat je zo iemand als spreekbuis van je fractie kiest... mijn dooie hond heeft meer charisma.... zelfde geldt overigens voor Van Geel bij het CDA
Virtuele zetels > Echte zetels.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het komt nu weer bij me op he: Pechtold heeft 3 zetels! 3! 1 meer dan ThiemenWat een enorme prestatie eigenlijk zoals hij zich profileert.
hulang.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Nee het volgende:
Wie is dat chineesje naast Femke halsema?
Die is van hier om de hoek. Chinees de Lange Muur.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Nee het volgende:
Helden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zonder standvastigheid van de PvdA was dit onderzoek nooit gekomen. Klaar.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:
Juist omdat de PvdA niet standvastig was is het er gekomen, dat was al een teken van zwakte naar het CDA en de eigen kiezers toe.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zonder standvastigheid van de PvdA was dit onderzoek nooit gekomen. Klaar.
Mariko Peters.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Nee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |