quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zoals jij, maar dan heel anders.
Nee, er was één dichte WC maar ze stonden allebei te wachten op iemand anders en ze wilden allebei de ander voorlaten omdat ze anders niet konden pissen maar dat wilden ze dus allebei neit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoe dat nou weer
Had iemand thuis een staanplee of probeerde ze met zijn 2en op een normale plee te pissen?
Ja, echt hequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het onder de knie hebben van Word, Excel en Powerpoint scheelt je zoveel tijd. Ook Fysio is wel handig om te kunnen, om bijvoorbeeld stroken planningen te maken.
Oeh die zijn lekker ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:00 schreef Maisnon het volgende:
verdomme nu heb ik zin in haribo perziken
Nee man, dan paint ik je nog liever met ynuhh. Het moet tof zijn.quote:
Ik ook, alleen bij 1 van die kroegen hier hebben ze die dus nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:59 schreef Siniti het volgende:
[..]!!!
Ik ga meestal op die gesloten plees
Doen we die toch.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee man, dan paint ik je nog liever met ynuhh. Het moet tof zijn.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, er was één dichte WC maar ze stonden allebei te wachten op iemand anders en ze wilden allebei de ander voorlaten omdat ze anders niet konden pissen maar dat wilden ze dus allebei neit.
Dat je jarig zou worden dan, mierenneukerquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah.. Wat zou interessant kunnen zijn dan?
En ik was niet jarig, ik ben niet jarig, pas over 2 minuten
quote:
Wat's je hyves.quote:
Oke ik zal beneden alles afsluiten en in mijn dark room gaan zitten met de paint pc. Begin over 15 minuten.quote:
Vind ik ook. Die perziken zijn veel te zoet, je voelt je tanden wegrotten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ben ik nou de enige die haribo kersen lekkerder vind?
Goed zo!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik ook. Die perziken zijn veel te zoet, je voelt je tanden wegrotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |