Ik vind Nicky meer een jongensnaam dan een meisjesnaam. Nikki daarentegen het tegenovergestelde.quote:
Ja jonge bitch neger. Kom met ene onderwerp dan. Ik wil je verslaan op je eigen terrein.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Skylark. het volgende:
Seagal, gaan we nu painten of hoe zit dat.
Het onder de knie hebben van Word, Excel en Powerpoint scheelt je zoveel tijd. Ook Fysio is wel handig om te kunnen, om bijvoorbeeld stroken planningen te maken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja johWord heeft fucking veel mogelijkheden. Net als excel
Bij oudjaar moesten er twee mensen naar de wc en die hadden allebei een pisblock, en die konden dus niet pissen als er iemand op hun wachtte maar ze hadden dat allebei en er was maar één wc. Ik heb me echt het lazarus gelachen toen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Herkenbaar, bij mij komt het plas er op de openbare staanplees nooit uit als er iemand naast me staat.
Ah.. Wat zou interessant kunnen zijn dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen idee, je had het over dat je jarig was enzo dus misschien stond er nog iets interessant in je PH maar nee hoor.
True. Bedenk je ook een leuk onderwerp dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef Maisnon het volgende:
Als er een paintwedstrijd komt, moet ik de judge zijn
Omg. Ik voel een band.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Herkenbaar, bij mij komt het plas er op de openbare staanplees nooit uit als er iemand naast me staat.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij oudjaar moesten er twee mensen naar de wc en die hadden allebei een pisblock, en die konden dus niet pissen als er iemand op hun wachtte maar ze hadden dat allebei en er was maar één wc. Ik heb me echt het lazarus gelachen toen.![]()
![]()
![]()
Dat was nog bij iemand thuis.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:59 schreef Siniti het volgende:
[..]!!!
Ik ga meestal op die gesloten plees
Hahaha. Ik hoorde eens van een studiegenootje dat zij en haar vriendinnen op de middelbare school altijd de handdroger aanzetten als ze gingen plassen, zodat de rest het niet hoorde.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij oudjaar moesten er twee mensen naar de wc en die hadden allebei een pisblock, en die konden dus niet pissen als er iemand op hun wachtte maar ze hadden dat allebei en er was maar één wc. Ik heb me echt het lazarus gelachen toen.![]()
![]()
![]()
Hoe dat nou weerquote:
BOH, daar heb ik zin inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |