abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77157228
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:18 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik denk dat Pieters een betere verdediger is dan de Gio van dit moment. Verder is Van Bronckhorst, net als Ooijer (zei het dat die inderdaad nog nuttig zou kunnen zijn), over the hill.

Ik hoop dus ook niet op Loovens maar hou er ernstig rekening mee. Bruma, Boulahrouz en Douglas verwacht ik niet op de lijst van Van Marwijk. Heitinga kiest hij als back. Ondanks dat John het recent wel als centrale verdediger mocht proberen bij afwezigheid van Ooijer.

Heitinga heeft een goede pass, kan fysiek spelen, is behoorlijk snel en atletisch, heeft wel een goed spelinzicht. Alleen je moet hem niet als back gebruiken. Frank de Boer? Dat is hetzelfde (mijns inziens) als Van der Sar vergelijken met Stekelenburg. Met alle respect voor Maarten.
Ik verwacht dat als Van Marwijk met te veel jonkies gaat spelen, hij volledig afgeslacht gaat worden in een vroeg stadium van het WK.
Heitinga is vooral een domme speler in zijn beslissingen, is mijn mening.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  vrijdag 22 januari 2010 @ 21:47:40 #202
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_77158141
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:28 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik verwacht dat als Van Marwijk met te veel jonkies gaat spelen, hij volledig afgeslacht gaat worden in een vroeg stadium van het WK.
Heitinga is vooral een domme speler in zijn beslissingen, is mijn mening.
Wissels spelen over het algemeen niet vaak. Van de 23 spelers worden er meestal maar zo'n 15 frequent gebruikt. Bruma doet het bij Chelsea toch niet slecht? Vlaar is inderdaad jong, maar was (als ik het me goed herinner) al eens international.

Wat denk je van de middenvelders en aanvallers?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_77159859
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:47 schreef Barca het volgende:

[..]

Wissels spelen over het algemeen niet vaak. Van de 23 spelers worden er meestal maar zo'n 15 frequent gebruikt. Bruma doet het bij Chelsea toch niet slecht? Vlaar is inderdaad jong, maar was (als ik het me goed herinner) al eens international.

Wat denk je van de middenvelders en aanvallers?
Jawel, maar iig een routinier in minstens iedere linie. Een Makaay vooraan, een Seedorf op het middenveld, een Van Bronckhorst in de verdediging en een Van der Sar in het doel. Dat zal een stuk schelen.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:36:36 #204
30220 Barca
pi_77160452
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Jawel, maar iig een routinier in minstens iedere linie. Een Makaay vooraan, een Seedorf op het middenveld, een Van Bronckhorst in de verdediging en een Van der Sar in het doel. Dat zal een stuk schelen.
Van der Sar en Seedorf helemaal mee eens. Verder dan maar Ooijer en Van Nistelrooy.

Wat vind je verder van de lijst verwachte spelers? (Ik heb de middenvelders en aanvallers er al een tijd terug bijgezet. Kort na het eerste deel met keepers en verdedigers.)
pi_77160894
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef Barca het volgende:

[..]

Van der Sar en Seedorf helemaal mee eens. Verder dan maar Ooijer en Van Nistelrooy.

Wat vind je verder van de lijst verwachte spelers? (Ik heb de middenvelders en aanvallers er al een tijd terug bijgezet. Kort na het eerste deel met keepers en verdedigers.)
Bij Van Nistelrooy is het nog maar afwachten hoe hij uit zijn blessureleed terugkeert. Bij HSV zal hij het moeten laten zien, ( tenminste, als hij daar écht naar toe zou gaan ) dus Makaay lijkt me anders de vervanger.

Die lijst met verwachte spelers zal het uiteindelijk ook wel gaan worden, misschien op één of twee uitzonderingen na, maar veel zal het iig niet schelen.
Bertje is immers te laf om zich écht druk te maken om de spelers die daadwerkelijk een meerwaarde hebben voor het elftal. Bertje wil lekker vasthouden aan hetgeen hij nu doet en achteraf maar klagen: ik moest het met deze spelers doen.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:52:56 #206
30220 Barca
pi_77161265
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Bij Van Nistelrooy is het nog maar afwachten hoe hij uit zijn blessureleed terugkeert. Bij HSV zal hij het moeten laten zien, ( tenminste, als hij daar écht naar toe zou gaan ) dus Makaay lijkt me anders de vervanger.

Die lijst met verwachte spelers zal het uiteindelijk ook wel gaan worden, misschien op één of twee uitzonderingen na, maar veel zal het iig niet schelen.
Bertje is immers te laf om zich écht druk te maken om de spelers die daadwerkelijk een meerwaarde hebben voor het elftal. Bertje wil lekker vasthouden aan hetgeen hij nu doet en achteraf maar klagen: ik moest het met deze spelers doen.
Nou zijn er spelers bij die Bertje op een andere plek neerzet dan ik zou doen, dat behoeft het spel niet meteen in negatieve zin te beïnvloeden. Maar ... voordelig is het in mijn ogen niet. Zwakke tactiek, verkeerd gebruik van individuele kwaliteiten. Echter, het NIET selecteren van bepaalde spelers ... dát is een heel foute beslissing!
pi_77161340
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef Barca het volgende:

[..]

Nou zijn er spelers bij die Bertje op een andere plek neerzet dan ik zou doen, dat behoeft het spel niet meteen in negatieve zin te beïnvloeden. Maar ... voordelig is het in mijn ogen niet. Zwakke tactiek, verkeerd gebruik van individuele kwaliteiten. Echter, het NIET selecteren van bepaalde spelers ... dát is een heel foute beslissing!
Eens, alleen is het zo dat Van Marwijk zo stug is als een oude krant en dus nooit zal veranderen. Ik vind het verdomd tragisch en velen met mij.
En ik maar denken dat de bedoeling/taak van een bondscoach is om van de beste spelers het beste team te maken en dat iedereen van het elftal zich ondergeschikt maakt aan het teambelang, maar dat heeft Bertje nog niet al te zeer begrepen. Sterker nog, hij begrjpt er geen flikker van.
Als we toch maar een bondscoach hadden die ook maar de helft van het spelletje begrijpt dan wat Van Marwijk nu doet, dan hadden we al zoveel meer kans op enig succes in Zuid-Afrika.

Kesler en consorten kiezen liever voor de coaches die zij onder de duim kunnen houden en die alleen maar ja-knikkers selecteren ( niet te letterlijk opvatten natuurlijk ) en dat soort dingen.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:01:19 #208
30220 Barca
pi_77161703
Dan zijn er mensen die zeggen dat Sneijder en Robben tot de beste spelers behoren. Nou ... Sneijder heeft een behoorlijke trap (afstandsschot, vrije trap) maar zwak in de passing, slecht spelinzicht, kan en wil niet verdedigen. Robben overdrijft regelmatig zijn dribbels, geen oog voor medespelers, valt te veel, kan en wil niet verdedigen en is vaak geblesseerd. Heeft 'ie weer een penisbreuk of er zit een scheet dwars.

Hiddink en/of Rijkaard ... die hebben we nodig. En dan met de door mij genoemde gewenste selectie ... Dan komen wel veel verder dan met Van Marwijk!
pi_77161986
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:01 schreef Barca het volgende:
Dan zijn er mensen die zeggen dat Sneijder en Robben tot de beste spelers behoren. Nou ... Sneijder heeft een behoorlijke trap (afstandsschot, vrije trap) maar zwak in de passing, slecht spelinzicht, kan en wil niet verdedigen. Robben overdrijft regelmatig zijn dribbels, geen oog voor medespelers, valt te veel, kan en wil niet verdedigen en is vaak geblesseerd. Heeft 'ie weer een penisbreuk of er zit een scheet dwars.
De beste spelers die het niet tonen? Hehe, dat soort mensen zijn totaal niet wijs.
Ik denk dat ik wel weet waarom mensen zeggen dat Robben en Sneijder vaak tot de beste spelers horen. De gedachte vind ik onlogisch, maar zo zal het dan allicht zijn bij die mensen: 'Robben speelt zo frivool en tegenstanders lopen daarbij naar achteren als hij een dribbel inzet en ja, je kan duidelijk zien dat hij de beste is. Kijk zijn dribbels'.

Zoiets zal het dan wel zijn. Triestig eigenlijk.

En Sneijder omdat hij zoveel schoten op doel pegelt. Voor de rest heeft hij geen kwaliteiten, dus dat vele schieten valt opzich nog wel te verklaren, maar mensen willen niet inzien dat Van der Vaart ook een goed schot heeft, alleen kiest hij vaker voor de voetballende oplossing en dat ziet de massa blijkbaar niet graag.

Ik stel voor dat jij voor de groep gaat staan en ik de assistent word. Garantie voor een tweede ronde en dan doorstomen naar de finale.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 10:19:13 #210
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_77170829
-100 voor iedereen die Vd Sar nog mee wil. Zullen we vragen of Van Breukelen terugkomt? of Gullit?

BTW Jeffrey Bruma? Wat heeft die nou ondertussen al bewezen???
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zaterdag 23 januari 2010 @ 13:08:03 #211
30220 Barca
pi_77174003
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 10:19 schreef Reddiablo het volgende:
-100 voor iedereen die Vd Sar nog mee wil. Zullen we vragen of Van Breukelen terugkomt? of Gullit?

Inderdaad. Van der Sar zou niet eens goed genoeg zijn voor onze eerste divisie. Laat staan een wk!

Bruma heeft nog niets bewezen. Maar is wel een gewaardeerde verdediger bij Chelsea. Hij draait goed mee op de trainingen en speelt daar met Terry en tegen Drogba. Af en toe mag hij volgens mij ook een verdienstelijk potje spelen.

Ik zou hem echt meenemen als bankspeler.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 13:09:25 #212
30220 Barca
pi_77174039
Bron: Sportweek.NL
quote:
'Everton wil Klaas-Jan Huntelaar verlossen uit Milaan'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 23-jan-2010 11:25

Klaas-Jan Huntelaar (foto) staat op de nominatie om voor de rest van het seizoen te worden verhuurd aan Everton. Volgens De Telegraaf is AC Milan, zijn huidige werkgever, bereid om mee te werken aan de tijdelijke overgang.

De aanvaller komt in Italië nauwelijks aan spelen toe. Na zijn komst in de zomer van 2009 kwam Huntelaar slechts tot elf optredens in de hoofdmacht. Hij was daarin driemaal trefzeker.

De Nederlander gaf eerder deze maand al aan open te staan voor een verhuurperiode. Om in aanmerking te komen voor een plek in de WK-selectie van Oranje, wil hij bij een andere club speelminuten gaan maken. Dit om zich in de kijker te spelen bij bondscoach Bert van Marwijk. (JvE)
pi_77176869
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 10:19 schreef Reddiablo het volgende:

Gelukkig is meneertje Stekelenburg nu al beter.
Met alle respect hoor, maar Stekelenburg zal nooit in de buurt komen van de kwaliteiten van Van der Sar.
pi_77176903
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:09 schreef Barca het volgende:
[..]

Als Van Nistelrooy nog steeds naar HSV gaat en Huntelaar naar Everton, moet ik nog maar zien of Huntelaar uberhaupt mee gaat naar het WK.
pi_77177038
Menen sommigen hier nou serieus dat Bruma mee moet?

Alsjeblieft zeg.. die jongen heeft 2-3 wedstrijdjes bij Chelsea meegedaan( waaronder 1 enorme blunder) en verder traint ie alleen mee. Goede talent, dat wel.

Waarom is Melchiot eigenlijk uit beeld geraakt?

Rechtsback en speelt wekelijks in de Premier League. Ook in geval van nood in het centrum bruikbaar..maar Van Marwijk kiest weer voor een prutser als Van der Wiel . Melchiot kreeg niet eens een kans.
pi_77177763
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:06 schreef Confetti het volgende:
Menen sommigen hier nou serieus dat Bruma mee moet?

Alsjeblieft zeg.. die jongen heeft 2-3 wedstrijdjes bij Chelsea meegedaan( waaronder 1 enorme blunder) en verder traint ie alleen mee. Goede talent, dat wel.

Waarom is Melchiot eigenlijk uit beeld geraakt?

Rechtsback en speelt wekelijks in de Premier League. Ook in geval van nood in het centrum bruikbaar..maar Van Marwijk kiest weer voor een prutser als Van der Wiel . Melchiot kreeg niet eens een kans.
Nu noem je idd iemand. Melchiot, totaal niet aan gedacht. Die gast moet idd mee. Waarom hij uit beeld is geraakt, weet ik ook niet.

Nu ga ik eens kijken hoe Robben het bij Bayern doet. Vanaf nu te volgen uit bij Werder Bremen.
pi_77177927
Robben had moeten scoren of iig afgeven, maar dat deed hij niet. Hij mikte op buitenkant paal.

En nu staan ze achter tegen Werder Bremen. Eigen schuld.

[ Bericht 30% gewijzigd door Kluivert_Vandervaart op 23-01-2010 15:42:42 ]
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:18:28 #218
30220 Barca
pi_77179312
Ja, Mario Melchiot is om onbegrijpelijke reden(en) afgevallen. Bertje ziet hem qua persoonlijkheid niet zitten, denk ik.

Ik moet M.M. inderdaad in de gewenste selectie plaatsen i.p.v. Van der Wiel. Dan mis je de aanvallende impulsen van Gregje, maar je neemt een back vooral voor zijn defensieve kwaliteiten. Bovendie, Mario kan aanvallend wel iets brengen.

Een achterhoede Melchiot, Boulahrouz, Mathijsen en Braafheid. Met daarvoor als defensieve middenvelder Heitinga.

Zoals hij (Bertje) Maduro en Seedorf ook niet moet. Twente doet het goed, maar Ronnie Stam krijgt ook nooit een kans.

Robben ... je bent toch niet aan het stofzuigen?
pi_77179616
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:18 schreef Barca het volgende:
Ja, Mario Melchiot is om onbegrijpelijke reden(en) afgevallen. Bertje ziet hem qua persoonlijkheid niet zitten, denk ik.

Ik moet M.M. inderdaad in de gewenste selectie plaatsen i.p.v. Van der Wiel. Dan mis je de aanvallende impulsen van Gregje, maar je neemt een back vooral voor zijn defensieve kwaliteiten. Bovendie, Mario kan aanvallend wel iets brengen.

Een achterhoede Melchiot, Boulahrouz, Mathijsen en Braafheid. Met daarvoor als defensieve middenvelder Heitinga.

Zoals hij (Bertje) Maduro en Seedorf ook niet moet. Twente doet het goed, maar Ronnie Stam krijgt ook nooit een kans.

Robben ... je bent toch niet aan het stofzuigen?
Robben, haha, in de eerste helft nog een aantal grote kansen gemist bij Bayern Munchen. En echt waar, bij één van die kansen stond er een teamgenoot gewoon vrij. Maar nee, meneertje Robben gaat alleen en mist de kans.
En jawel, hij stond ook weer eens met zijn handen in de lucht en te kijken naar de scheids, nadat hij zachtjes onderuit werd gehaald, als dat al onder de noemer 'onderuit halen' genoemd kan worden. Misschien eerder onder de noemer 'zelf en automatisch gaan liggen'.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:37:54 #220
30220 Barca
pi_77179924
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:28 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Robben, haha, in de eerste helft nog een aantal grote kansen gemist bij Bayern Munchen. En echt waar, bij één van die kansen stond er een teamgenoot gewoon vrij. Maar nee, meneertje Robben gaat alleen en mist de kans.
En jawel, hij stond ook weer eens met zijn handen in de lucht en te kijken naar de scheids, nadat hij zachtjes onderuit werd gehaald, als dat al onder de noemer 'onderuit halen' genoemd kan worden. Misschien eerder onder de noemer 'zelf en automatisch gaan liggen'.
Ik zeg je "Robben en Sneijder zijn valkuilen!" Geroemd door velen maar enorm overschat. Zowel qua tactisch inzicht, technisch vermogen als teamgeest ongeschikt voor oranje. Wél leuke spelers voor België.
pi_77180085
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:37 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik zeg je "Robben en Sneijder zijn valkuilen!" Geroemd door velen maar enorm overschat. Zowel qua tactisch inzicht, technisch vermogen als teamgeest ongeschikt voor oranje. Wél leuke spelers voor België.
En qua scorend vermogen. In Godsnaam, hoe kun je zo'n kans missen Robben. ( zojuist tegen Werder Bremen, ongelofelijk zeg )

Sodejuh zeg, wat een abolute sensationeel doelpunt van Robben. Fenomenale vrije trap.
De gemiste kansen zijn hem vergeven.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kluivert_Vandervaart op 23-01-2010 17:08:20 ]
  zaterdag 23 januari 2010 @ 18:29:43 #222
30220 Barca
pi_77183347
Krijg nou ... Bron Sportweek.NL
quote:
Bundesliga: Robben helpt Bayern aan zege, remise Schalke
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 23-jan-2010 17:23

Arjen Robben (foto) heeft Bayern München zaterdag een overwinning bezorgd in het Weserstadion. De Nederlander maakte de winnende treffer in de ontmoeting met Werder Bremen: 2-3.

De ploeg van trainer Louis van Gaal stond halverwege op een 1-2 voorsprong, maar zag de marge na de pauze verdwijnen. Hugo Almeida tekende een kwartier voor tijd voor de gelijkmaker en leek daarmee Bayern puntenverlies te bezorgen. Robben sloeg drie minuten later echter toe en bepaalde de eindstand.

FC Schalke 04, concurrent van Bayern in de strijd om de titel, verspeelde in de slotfase een voorsprong tegen VfL Bochum. Vahid Hashemian en Stanislav Sestak maakten in de laatste tien minuten een achterstand van twee treffers goed. Daarmee sleepte de thuisploeg een remise uit het vuur: 2-2.

Op de ranglijst is de equipe van Van Gaal nu tijdelijk koploper. Schalke volgt op één punt, net als Bayer Leverkusen. (JvE)
Maar goed, in mijn ogen toch ONGESCHIKT.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 18:45:30 #223
30220 Barca
pi_77183788
Ik lees gewoon op Sportweek.NL dat er figuren zijn die niet willen dat Van der Sar en Van Nistelrooy meegaan naar het wk omdat ze niet gespeeld hebben in een kwalificatiewedstrijd.

Dus niet of ze voor het team de meest geschikte spelers zijn telt, maar een of ander vreemd principe.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 18:51:15 #224
30220 Barca
pi_77183942
quote:
Inter-coach Mourinho rekent op Sneijder tegen AC Milan
Datum: 23-jan-2010 15:08

Wesley Sneijder (foto) kan zondag meedoen in de wedstrijd van Internazionale tegen AC Milan. De Nederlander moest vrijdag vanwege griep de training staken, maar is desondanks door trainer José Mourinho opgenomen in de wedstrijdselectie.

Inter won de eerste ontmoeting tegen AC Milan dit seizoen, eind augustus, met liefst 4-0. Momenteel is het verschil op de ranglijst tussen beide teams zes punten. De equipe van Mourinho speelde wel één wedstrijd meer.

Het duel wordt zondag om 20.45 uur in gang gezet. (JvE)
Sneijder vs Seedorf. Forza Clarence!
pi_77186580
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:45 schreef Barca het volgende:
Ik lees gewoon op Sportweek.NL dat er figuren zijn die niet willen dat Van der Sar en Van Nistelrooy meegaan naar het wk omdat ze niet gespeeld hebben in een kwalificatiewedstrijd.

Dus niet of ze voor het team de meest geschikte spelers zijn telt, maar een of ander vreemd principe.
Van Nistelrooy het meest geschikt? ( samen met Van der Sar dan toch )
We hebben het toch over dezelfde Van Nistelrooy?

Van Nistelrooy schopte nog niet zo heel lang geleden Vlaar zijn knie zo goed als doormidden op een training van het Nederlands elftal, maakte ruzie met teamgenoten bij zijn ex-club Manchester United, ging ooit voor een bekerwedstrijd nog voor de wedstrijd zelf als een boze naar huis omdat hij op de bank plaats moest nemen.
Schopte ooit met drinkbussen in een wedstrijd van het Nederlands elftal tegen de Tsjechen, want meneertje werd gewisseld en was het daar niet mee eens.
Ik moet zeggen dat dit redelijk wat ingrediënten zijn die het noodzakelijk maken dat Van Nistelrooy bij het Nederlands als meest geschikte speler ( met Van der Sar ) naar voren komt, dat om de jonkies te stimuleren...... Of toch niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')