Jawel, maar het was ook niet zo serieus bedoeld hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:48 schreef Barca het volgende:
[..]
De Cocu en De Boer van het wk 1998 waren goed.
Kwam dat niet gewoon door Bassie?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Stoppen met dromen als op het allerlaatste moment Van der Sar alsnog kan terug komen?
Zei Van Nistelrooy ook ooit niet dat hij definitief was gestopt met het Nederlands elftal?
Blijven hopen op Van der Sar
Van Seedorf kan ik het me nog wel herinneren, maar die nam dan ook niet definitef afscheid.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:13 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Kwam dat niet gewoon door Bassie?
Het is nu 2010?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jawel, maar het was ook niet zo serieus bedoeld hoor.
Ja! Dat geldt niet voor Van der Sar trouwens.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:13 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Kwam dat niet gewoon door Bassie?
Seedorf was eerst niet beschikbaar. Later wel en toen hij er een keer bij was werd hij toch vernederd door die clown.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Van Seedorf kan ik het me nog wel herinneren, maar die nam dan ook niet definitef afscheid.
Seedorf had er trouwens alle reden toe, eigenlijk nog wel meer als Van Nistelrooy.
quote:Serie A: Sneijder krijgt rood in Derby della Madonnina
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 24-jan-2010 21:36
Voor Wesley Sneijder (foto, vierde van links) heeft de Milanese derby tussen Internazionale en AC Milan nog geen half uur geduurd. De middenvelder van Inter moest na 26 minuten met rood het veld verlaten vanwege commentaar op de leiding.
Sneijder kreeg de rode kaart toen hij een cynisch applaus gaf aan de scheidsrechter, die Lúcio een gele kaart had gegeven voor een schwalbe. Op dat moment stond Inter met 1-0 voor dankzij een vroege treffer van Diego Milito. (YK)
Idd, ik weet wel wat je bedoelt hoor. Het is idd 2010.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Het is nu 2010?
[..]
Ja! Dat geldt niet voor Van der Sar trouwens.
[..]
Seedorf was eerst niet beschikbaar. Later wel en toen hij er een keer bij was werd hij toch vernederd door die clown.Kijk, een speler moet geen praatjes hebben als hij op de bank moet plaatsnemen, maar zoals Bassie toen met Seedorf omging?
![]()
![]()
![]()
Na het vertrek van Van Basten gaf Clarence aan beschikbaar te zijn voor de nieuwe bondscoach. Recent gaf hij aan dat dit niet meer zo is. En, als het zo is als ik denk dat het is. Dan is het zeer terecht. De bondscoach komt met wat regeltjes waaronder spelen bij je club. Nou, een aantal middenvelders speelt soms niet maar ze worden wel geselecteerd. Waarvan ik dat in het geval Van der Vaart prettig vindt. Diverse spelers die worden opgeroepen zijn niet goed genoeg (Mendes da Silva, Brama, Bakkal?). Seedorf speelt bijna altijd. Hoewel in oranje lang niet altijd goed, hij kan het niveau zeker aan.
Als een bondscoach je nooit eens oproept? Een vooroordeel over je heeft en je geen kans geeft het tegendeel te bewijzen? Spelers moeten mentaal sterk zijn. Nou, dat is Seedorf wel!
Deze ploeg heeft een leider nodig. En, dan is Seedorf de geschikte man.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd, ik weet wel wat je bedoelt hoor. Het is idd 2010.![]()
Het verhaal rond het niet selecteren van Seedorf blijft triest idd. Godallemachtig, ik kan daar nog altijd kwaad om worden, maar dat laat niet verlet dat Seedorf er weer niet bij zal zijn, dit keer op het WK.![]()
![]()
Achterlijke actie van Sneijder. Oprotten met dit soort acties. Weg met hem, buiten het Nederlands elftal iig.
Idd, die leeft nog altijd in de speeltuin, Sneijder dus.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Deze ploeg heeft een leider nodig. En, dan is Seedorf de geschikte man.
Ja, Sneijder zie ik dat soort geintjes tijdens het wk ook wel uithalen. En, daar moet hij de kans niet voor krijgen.
Ik weet eigenlijk niet wat het ergste is, maar ik denk optie 1.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd, die leeft nog altijd in de speeltuin, Sneijder dus.
Seedorf is idd de geschikte persoon om aan de jongetjes van de klas ( die van het Nederlands elftal dus ) leiding te geven. Maar ja, what else is new?
Van Marwijk doet het alleen niet.![]()
Ik vraag me af: doet hij het er gewoon om of heeft hij paardekleppen of is hij gedurende de tijd gewoon blind geworden?
3 opties, welke denk jij dat het is?
In welke zin?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat het ergste is, maar ik denk optie 1.
Nou, jij geeft 3 opties. Dan is het kiezen uit 3 kwaden. En, er is in mijn ogen geen minst kwade.quote:
Jawel, maar dat bedoel ik ook niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, jij geeft 3 opties. Dan is het kiezen uit 3 kwaden. En, er is in mijn ogen geen minst kwade.
Ik denk dat Bertje gewoon bewust doet. Hij is dus niet blind, leeft ook niet als een contactgestoorde in een tunneltje. Hij heeft gewoon een hekel aan Clarence.
Die Van Marwijk is inderdaad krankjorum. Altijd al geweest, zal ook nooit anders worden.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jawel, maar dat bedoel ik ook niet.
Weet je, het is toch gewoon hartstikke raar dat je zoiets doet uit bewuste wil. Ik bedoel meer van: hoe krijgt iemand het voor elkaar ( het in zijn koppie dus ) om zoiets bewust te doen?
Dan ben je toch krankjorum als Van Marwijk zijnde?![]()
Dictator, genaamd: Kesler.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Die Van Marwijk is inderdaad krankjorum. Altijd al geweest, zal ook nooit anders worden.
Van Marwijk is zo'n fout ventje. Eentje die zich enorm laat leiden door vooroordelen, vriendjes en bevelen van een dictator.
Onze bond is niet beter, onze nationale ploeg presteert beter.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dictator, genaamd: Kesler.
En Van Marwijk is dan de bondscoach. Snap jij het nog wat ze bij de bond aan het doen zijn?
We lachen de Belgen wel vaak uit, maar is die bond van Nederland nou zoveel beter?
Ja, dat is het enige verschil idd.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:16 schreef Barca het volgende:
[..]
Onze bond is niet beter, onze nationale ploeg presteert beter.
Waarom zou je de centrale positie in de aanval bij het Nederlands elftal verslechten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef Babovic het volgende:
---------------------------vd Sar----------------------------
de Vrij-------------Vlaar---------Mathijsen-----------Gio
-------------------van Bommel----de Jong----------------
Robben-----------------Sneijder-----------------------Elia
------------------------van Persie--------------------------
Als van Nistelrooij zijn niveau haalt dan moet hij in de spits en dan van Persie op rechts en Robben op links.
Waarom kiezen voor een defensief zwakke linie achter de spits in plaats van een defensief sterke linie achter de spits?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:20 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Waarom zou je de centrale positie in de aanval bij het Nederlands elftal verslechten?
Ook dat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Waarom kiezen voor een defensief zwakke linie achter de spits in plaats van een defensief sterke linie achter de spits?
quote:Real Madrid met Van der Vaart zonder moeite naar zege
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 6-feb-2010 23:49
Rafael van der Vaart heeft zaterdag zijn rentree gemaakt bij Real Madrid. De middenvelder van het Nederlands elftal mocht in de slotfase van het duel met Espanyol invallen voor clubicoon Rául. De Madrilenen stonden toen al met 2-0 voor, uiteindelijk won de 'Koninklijke' met 3-0.
Guti
Van der Vaart kon een aantal weken niet voetballen vanwege een kuitblessure. Zaterdag keerde hij terug in de selectie van trainer Manuel Pellegrini.
De Nederlander kreeg echter niet meteen zijn basisplaats terug, mede omdat Guti het de laatste weken goed deed op zijn positie.
Voorsprong
Sergio Ramos bracht Real Madrid al vroeg in de wedstrijd op voorsprong. Kaka (foto) verdubbelde de score na een half uur.
Van der Vaart had zaterdag maar weinig tijd nodig om zijn waarde weer te bewijzen, maar leverde al na vijf minuten na zijn entree de assist bij het doelpunt van Gonzalo Higuaín.
Barcelona
Real Madrid verkleinde door de zege de achterstand op koploper Barcelona weer tot vijf punten. De Catalanen wonnen eerder op de avond met 2-1 van Getafe.
Ja, maar Huntelaar is een échte topsporter en wil dus het allerhoogste. Een club als Stuttgart is niet goed genoeg voor die gozer, alsof hij een betere club verdient.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:04 schreef Barca het volgende:
Echt, hij had beter voor een club als Stuttgart kunnen kiezen.
Huntelaar weet dat kennelijk niet, al wist iedereen dat al wel. Dat mag ik toch hopen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:45 schreef Barca het volgende:
Een echte topsporter beschikt over zelfkennis. Die kent zijn grenzen!
S.v.p. geen Huntelaar of Van Nistelrooy in de spits, geen Van Persie op rechts en geen Robben op links!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:47 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Huntelaar weet dat kennelijk niet, al wist iedereen dat al wel. Dat mag ik toch hopen.
Of je kijkt wat beter uit je doppenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:59 schreef Edwinuss het volgende:
Niemand die Robben of Sneijder opstelt?
Allemaal Eredivisie kijkers hier dus
Het is geen mening dat hun (moeten) spelen maar een feit.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:59 schreef Edwinuss het volgende:
Niemand die Robben of Sneijder opstelt?
Allemaal Eredivisie kijkers hier dus
Nee, het is óf in de basis óf in de basis. Maar buiten de selectie zeker niet! Áls we een kans willen maken, ook al is die dan nog erg klein, dan moeten Sar en Seedorf in de basis staan.[/quote]quote:[quote]
Op woensdag 17 februari 2010 09:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij hoort ook niet thuis in de selectie, hij hoort thuis in de basis als de man die de bal krijgt als hij erom vraagt en die de bal geeft aan degene die hem volgens hem moet hebben. Hij is te groot voor zomaar een plek in de selectie. Het is één van beide. Hij is de eerste naam op het wedstrijdformulier, of hij zit niet bij de selectie.
Wat een verrassing.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ze konden beiden niet opschieten met van Basten
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:28 schreef HaagsPietje het volgende:
Elke opstelling zonder Mathijssen verdient mijn voorkeur!
Ik voorspel hier dat deze man ons de das om gaat doen en voor het grootste deel verantwoordelijk zal zijn voor de uitschakeling van Oranje op het WK als ie opgesteld wordt.
Ik heb al te vaak gezien dat hij simpelweg te weinig verdedigende kwaliteiten bezit om tegen de absolute wereldtop op de been te blijven dat ik geen enkel vertrouwen meer in deze subtop verdediger heb.
Een leuke speler voor op de bank maar volkomen ongeschikt als rots in de branding die 90 en vanaf de knock-out ronde misschien wel 120 minuten op en top geconcentreerd kan blijven spelen.
Laat net iets te vaak een mannetje lopen of is net een fractie van een seconde te laat bij een voorzet waardoor de bal alweer in het netje ligt. Elke wedstrijd heeft ie wel van dit soort momentjes en op een eindronde WK is dit dodelijk en gaat het je de nek kosten, als hij opgesteld wordt tenminste....
Dus mijn pleidooi: met wat voor opstelling Bert ook op de proppen komt, als Mathijssen erin staat zijn we 100% gezien!
Van der Wiel - Heitinga - Vlaar - Mathijsenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:06 schreef Barca het volgende:
Ooijer gaat buiten de boot vallen aldus Johan D. Heitinga, Mathijsen en Vlaar gaan het centrum vormen. Ik hoop dan dat ze alle drie in de basis komen.
Nee. Melchiot/Stam/Van der Wiel, Vlaar, Mathijsen, Braafheid;quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van der Wiel - Heitinga - Vlaar - Mathijsen
Zo ?
Het is maar goed dat jij geen bondscoach bentquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:37 schreef Kenarie82 het volgende:
Elia
Het dwergen elftalquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef 0013379 het volgende:
-------------------------Babel-------Huntelaar-----------------
--------vd Vaart--------------Sneijder------------Seedorf-----
-----------------------de Jong-------de Zeeuw----------------
--------Emanuelson------------Heitinga---------vd Wiel--------
---------------------------Stekelenburg-------------------------
Ik respecteer je mening, maar zou je Emanuelson en Babel willen toelichten? Emanuelson heeft bewezen geen echte linskback te zijn en al helemaal niet op internationaal niveau. En Babel is geen basisspeler en is toch gewoon minder dan de andere "alternatieven" ? Daarbij denk ik dat je met 3 verdedigers overlopen wordt door een land als bijvoorbeeld Spanje of Engeland.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef 0013379 het volgende:
-------------------------Babel-------Huntelaar-----------------
--------vd Vaart--------------Sneijder------------Seedorf-----
-----------------------de Jong-------de Zeeuw----------------
--------Emanuelson------------Heitinga---------vd Wiel--------
---------------------------Stekelenburg-------------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |