abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77186607
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:51 schreef Barca het volgende:
Bron: Sportweek.NL
[..]

Sneijder vs Seedorf. Forza Clarence!
Eens. Seedorf gaat deze wedstrijd winnen. En zeker het duel met Sneijder.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:28:34 #227
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_77186863
Ja, de gefrustreerde actie van Ruudje was niet echt tof. Maar verder wel een teamspeler. Weliswaar een echte spits, maar toch geen egotripper.

Echter, in dit geval doelde ik met "geschikt" op technische kwaliteiten en niet zo zeer op mentalteit.

Zou het heel prettig vinden als Seedorf die kabouter Wesley flink overklast. Maar het zal geen indruk maken op Bertje!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_77187079
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:28 schreef Barca het volgende:
Ja, de gefrustreerde actie van Ruudje was niet echt tof. Maar verder wel een teamspeler. Weliswaar een echte spits, maar toch geen egotripper.

Echter, in dit geval doelde ik met "geschikt" op technische kwaliteiten en niet zo zeer op mentalteit.

Zou het heel prettig vinden als Seedorf die kabouter Wesley flink overklast. Maar het zal geen indruk maken op Bertje!
Van Nistelrooy meer geschikt dan bv. Kuyt op technische kwaliteiten voor de functie van diepste aanvaller van het Nederlands elftal toch niet?

Je bedoelt toch niet dat je Van Nistelrooy beter in staat acht die rol te vervullen dan bv. een Kuyt of een Makaay?

Laat hem ( na zijn blessureleed ) maar eerst eens een voor zijn doen fatsoenlijke wedstrijd spelen.

Seedorf en Milan hebben na de eerdere 0-4 in eigen huis nog een appeltje te schillen met Sneijder en Co.

Ik verwacht dat met name Seedorf ( maar eigenlijk ook zijn teamgenoten ) gaat uitblinken in deze wedstrijd.
Seedorf speelt vrijwel altijd goed bij Milan, zelfs bij nederlagen hoort hij nog bij de minst slechte spelers van Milan.
Dat komt omdat Seedorf, als het moeilijk wordt, toch vaak voor de simpele oplossing kiest. Of beter gezegd, voor simpel voetbal te kiezen.

Zei er ooit niet iemand: voetballen is simpel, maar simpel voetballen moeilijk?

En Van Marwijk, die blijft even achterlijk als zijn assistenten en Kesler en consorten.

Ik blijf het te gek voor woorden vinden, hoe verdomd star en blind kan je zijn als bondscoach zijnde door Seedorf volledig te blijven negeren.
Ik kan er met mijn heldere verstand niet bij.

Seedorf niet meenemen naar het WK. Ik weet dat boosmaken weinig zin heeft en ik weet ook dat Van Marwijk toch niet zal luisteren, maar voor de gein moet hij dat toch eens doen.

Dan kan Van Marwijk zien dat Seedorf lekker kan ballen met Van der Vaart op het middenveld en de groep naar grote hoogten kan doen laten stijgen.

Geen Seedorf op het WK
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:49:45 #229
30220 Barca
pi_77187645
Van Nistelrooy zou ik niet in de basis zetten. Maar hij lijkt me wel een nuttige reserve. Een fitte Van Nistelrooy kan wel wat. Daarbij heeft hij wel ervaring. Verder: hoewel ook vaak als wedstrijden al beslist zijn, regelmatig scorend.

Over Seedorf: de Italianen balen dat hij een Nederlander is. Die lachen zich ziek dat wij Clarence niet goed genoeg vinden voor de nationale ploeg.
pi_77187797
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Barca het volgende:
Van Nistelrooy zou ik niet in de basis zetten. Maar hij lijkt me wel een nuttige reserve. Een fitte Van Nistelrooy kan wel wat. Daarbij heeft hij wel ervaring. Verder: hoewel ook vaak als wedstrijden al beslist zijn, regelmatig scorend.

Over Seedorf: de Italianen balen dat hij een Nederlander is. Die lachen zich ziek dat wij Clarence niet goed genoeg vinden voor de nationale ploeg.
Je bedoelt Van Nistelrooy als een soort van pinchhitter meenemen? Daar ben ik opzich wel voorstander van.
En dat hij regelmatig op de goede plek staat, klopt ook wel. Maar voor een pure doelpuntenmaker, want meer kan hij eigenlijk ook niet, vind ik dat zijn kansen/doelpunten-ratio toch te laag ligt.

Ja, de Italianen hebben gelijk. Die zullen wel denken: wat zijn die Nederlanders zo stom als een varken.

TRAINING MATCH WITH CLARENCE
1/22/2010 2:12:00 PM
The Rossoneri team had a training session this morning. Initially it was an athletic session, with a lot of space for work with the ball, both with exercises and with a match. Seedorf in the group.

MILANELLO - The team started work at 11.30 in the central pitch at Milanello, after coming together in the dressing rooms at 11.00.

After a warm-up outside with running and muscular awakening, the player did exercises with ball possession and circulation.

From noon, for half an hour, there was a training match on a portion of the midfield.

Clarence Seedorf trained with the team.

Alessandro Nesta worked in the gym.

Tomorrow at 13.00, Leonardo will hold a press conference.

Tomorrow at 14.30, the team will come together in the dressing rooms. At 15.00 meanwhile, there will be the the final training session.

Seedorf er dus gelukkig bij.

Wat verlang ik er naar dat deze grootse voetballer in de plannen van Van Marwijk komt.

Het is toch een droom zeker als je zo'n grootse voetballer aan je selectie kunt toevoegen. Wat kan hij iedereen bij het Nederlands elftal nog veel bieden, zoveel ervaring, zoveel kwaliteit, zoveel rust in zijn spel, hij weet op exact de juiste momenten toe te slaan, weet wanneer hij zich waar moet inspannen.

En Van Marwijk selecteert de Sneijdertjes maar van tegenwoordig.

[ Bericht 23% gewijzigd door Kluivert_Vandervaart op 23-01-2010 20:59:00 ]
  zaterdag 23 januari 2010 @ 21:00:41 #231
30220 Barca
pi_77188117
Inderdaad. Als een soort Vennegoor of Hesselink maar dan technisch vaardiger (en een hoger gemiddelde qua doelpunten).

Als het gaat om de positie van diepste spits: 1. Van Persie, 2. Huntelaar, 3. Kuyt (in de basis als rechtermiddenvelder), 4. Van Nistelrooy.

Gezien het feit dat we maar 23 spelers mogen meenemen, en je graag iedere positie dubbelbezet wilt hebben, en niet iedere speler op meerdere posities uit de voeten kan, is de kans op Van Nistelrooy overigens niet zo groot.

Van der Sar moet in mijn ogen echt wel mee. Als basisspeler.

Denk eens aan deze basis:

Van der Sar;

Melchiot, Boulahrouz, Mathijsen, Braafheid;

Heitinga;

Kuyt, De Jong, Seedorf, Van der Vaart;

Van Persie

En de schaduwploeg:

Stekelenburg;

Stam, Bruma, Vlaar, Pieters;

Van Bommel / Schaars,

Bakkal / Afellay, De Zeeuw, Afellay / Van Bommel, Elia / Babel;

Huntelaar / Van Nistelrooy

En dan moet je al keuzes maken: Bakkal die weinig multifunctioneel is (ten aanzien van posities), maar wel een PSV-er (veel spelers van dezelfde ploeg) óf een multifunctionele speler? En, als je kiest voor een multifunctionele speler, wie neem je dan mee? Schaars (controleur, kan of Babel (als sub regelmatig succesvol, en in de selectie weinig aanvallers / aanvallende middenvelders)? Als je Van Nistelrooy meeneemt, wie laat je dan allemaal thuis?

[ Bericht 45% gewijzigd door Barca op 23-01-2010 21:13:33 ]
pi_77188464
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:00 schreef Barca het volgende:
Inderdaad. Als een soort Vennegoor of Hesselink maar dan technisch vaardiger (en een hoger gemiddelde qua doelpunten).

Als het gaat om de positie van diepste spits: 1. Van Persie, 2. Huntelaar, 3. Kuyt (in de basis als rechtermiddenvelder), 4. Van Nistelrooy.

Gezien het feit dat we maar 23 spelers mogen meenemen, en je graag iedere positie dubbelbezet wilt hebben, en niet iedere speler op meerdere posities uit de voeten kan, is de kans op Van Nistelrooy overigens niet zo groot.

Van der Sar moet in mijn ogen echt wel mee. Als basisspeler.
Ja, kan ik wel mee leven, al zou ik Huntelaar toch echt niet meenemen.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 21:14:22 #233
30220 Barca
pi_77188657
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ja, kan ik wel mee leven, al zou ik Huntelaar toch echt niet meenemen.
Sja ... wie dan wel? (Zie verder toevoeging.)

Oh ja, wat te denken van Royston Drenthe?
pi_77189288
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:14 schreef Barca het volgende:

[..]

Sja ... wie dan wel? (Zie verder toevoeging.)

Oh ja, wat te denken van Royston Drenthe?
Van Persie en Van Nistelrooy voor die posities ( laatst genoemde als pinchhitter ) is toch genoeg? Eventueel nog Makaay. Daarnaast kan Kuyt er ook spelen.

Drenthe zeg je? Ik denk dat hij als wisselspeler voor de linkshalf positie allicht een optie is.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 21:38:28 #235
30220 Barca
pi_77189462
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Van Persie en Van Nistelrooy voor die posities ( laatst genoemde als pinchhitter ) is toch genoeg? Eventueel nog Makaay. Daarnaast kan Kuyt er ook spelen.

Drenthe zeg je? Ik denk dat hij als wisselspeler voor de linkshalf positie allicht een optie is.
Hm ... Makaay vind ik niet beter dan Huntelaar en Van Nistelrooy. Bij Feyenoord, verre van een topclub, speelt hij niet eens veel volgens mij.

Drenthe als wisselspeler op linkshalf en linksback. Niet als basisspeler.

Dussuh?

De basis:

Van der Sar;

Melchiot, Boulahrouz, Mathijsen, Braafheid;

Heitinga;

Kuyt, De Jong, Seedorf, Van der Vaart;

Van Persie

En de schaduwploeg:

Stekelenburg;

Stam, Bruma, Vlaar, Pieters;

Schaars,

Afellay, De Zeeuw, Van Bommel, Elia + Babel / Drenthe;

Huntelaar / Van Nistelrooy

Eventueel "gokken" op voldoende spitsen met Kuyt en Van Persie. En misschien Babel? Dan Huntelaar of Van Nistelrooy thuis laten ten faveure van Ooijer?

[ Bericht 25% gewijzigd door Barca op 23-01-2010 21:44:08 ]
pi_77189660
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:38 schreef Barca het volgende:

[..]

Hm ... Makaay vind ik niet beter dan Huntelaar en Van Nistelrooy. Bij Feyenoord, verre van een topclub, speelt hij niet eens veel volgens mij.

Drenthe als wisselspeler op linkshalf en linksback. Niet als basisspeler.
Makaay speelt niet veel nee, maar dat hoeft geen nadeel te zijn.

Was Van Basten voor het EK '88 ook niet fit en speelde hij dus ook niet?
Daarbij is Makaay wel fit, alleen speelt hij niet vaak. Dus beetje wedstrijdritme ontbreekt wel, maar dat mistte Van Basten destijds ook en je weet wat er van terecht is gekomen.

Over Drenthe zei ik ook dat hij als wisselspeler allicht een optie is, dus niet als basisspeler.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 21:53:05 #237
30220 Barca
pi_77190047
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Makaay speelt niet veel nee, maar dat hoeft geen nadeel te zijn.

Was Van Basten voor het EK '88 ook niet fit en speelde hij dus ook niet?
Daarbij is Makaay wel fit, alleen speelt hij niet vaak. Dus beetje wedstrijdritme ontbreekt wel, maar dat mistte Van Basten destijds ook en je weet wat er van terecht is gekomen.

Over Drenthe zei ik ook dat hij als wisselspeler allicht een optie is, dus niet als basisspeler.
Maar Van Basten speelde daarvoor wel vaak en goed. Makaay is volgens mij al een tijd niet goed meer. Ondanks zijn 16(?) doelpunten tijdens het vorige seizoen.

Dat je niet bang werd dat ik hem als basisspeler zou tippen!
pi_77190217
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:53 schreef Barca het volgende:

[..]

Maar Van Basten speelde daarvoor wel vaak en goed. Makaay is volgens mij al een tijd niet goed meer. Ondanks zijn 16(?) doelpunten tijdens het vorige seizoen.

Dat je niet bang werd dat ik hem als basisspeler zou tippen!
Opzich heb je daar wel gelijk in, alleen valt het mij altijd op dat feyenoord pas begint te voetballen als Makaay erin komt. Die geeft dan een bepaalde schwung die feyenoord dan op dat ogenblik nodig heeft.
Moeilijk te zeggen eigenlijk.

Makaay kan wel eens gaan opbloeien komende zomer bij het Nederlands elftal. Maakt hij ons dan kampioen of is dat een illusie?

Dat van Drenthe, ah ok.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:02:08 #239
30220 Barca
pi_77190429
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Opzich heb je daar wel gelijk in, alleen valt het mij altijd op dat feyenoord pas begint te voetballen als Makaay erin komt. Die geeft dan een bepaalde schwung die feyenoord dan op dat ogenblik nodig heeft.
Moeilijk te zeggen eigenlijk.

Makaay kan wel eens gaan opbloeien komende zomer bij het Nederlands elftal. Maakt hij ons dan kampioen of is dat een illusie?

Dat van Drenthe, ah ok.
Van Makaay gaat in Nederland nog wel dreiging uit. Hij heeft nog wel een neusje. Die pass in de diepte kan je wel op hem geven. Maar zo goed als hij was, is hij helaas toch niet meer. En, dat hebben we denk ik wel nodig op het wk.

Ben dus bang dat je gedachte een zoon is van de wens.

Ik zou dan liever Ooijer meenemen. Niet dat die veel doet in aanvallend opzicht. Maar, voor stabiliteit in de verdediging. Ook al stond hij laatst behoorlijk te blunderen in een wedstrijd van PSV.
pi_77190616
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef Barca het volgende:

[..]

Van Makaay gaat in Nederland nog wel dreiging uit. Hij heeft nog wel een neusje. Die pass in de diepte kan je wel op hem geven. Maar zo goed als hij was, is hij helaas toch niet meer. En, dat hebben we denk ik wel nodig op het wk.

Ben dus bang dat je gedachte een zoon is van de wens.

Ik zou dan liever Ooijer meenemen. Niet dat die veel doet in aanvallend opzicht. Maar, voor stabiliteit in de verdediging. Ook al stond hij laatst behoorlijk te blunderen in een wedstrijd van PSV.
Misschien wel, maar ik zie hem nog wel die Duitsers uit het toernooi knallen. Die Duitsers zijn nog altijd als de dood voor hem.

Finale tegen Duitsland met Makaay als invaller en die brengt de Duitsers aan het wankelen, zo zeer dat ze vallen.
In de 96e minuut gebeurd waar niemand nog rekening mee houdt, Makaay krijgt de bal, poort een Duitser, en wipt hem boven een ontstelde Duitse doelman.

Zal ook wel bij een wens blijven.

Ooijer meenemen ben ik ook voorstander van.

Maar weet je wat het is, volgens mij gaat Van Marwijk ( hoe onlogisch het ook klinkt ) één daverende verrassing mee naar het WK nemen. Joost mag weten wie dat dan ook is, maar ik heb zo'n gevoel dat dat gaat gebeuren.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:09:54 #241
30220 Barca
pi_77190759
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Misschien wel, maar ik zie hem nog wel die Duitsers uit het toernooi knallen. Die Duitsers zijn nog altijd als de dood voor hem.

Finale tegen Duitsland met Makaay als invaller en die brengt de Duitsers aan het wankelen, zo zeer dat ze vallen.
In de 96e minuut gebeurd waar niemand nog rekening mee houdt, Makaay krijgt de bal, poort een Duitser, en wipt hem boven een ontstelde Duitse doelman.

Zal ook wel bij een wens blijven.

Ooijer meenemen ben ik ook voorstander van.

Maar weet je wat het is, volgens mij gaat Van Marwijk ( hoe onlogisch het ook klinkt ) één daverende verrassing mee naar het WK nemen. Joost mag weten wie dat dan ook is, maar ik heb zo'n gevoel dat dat gaat gebeuren.
Ja, een negatieve verrassing.
pi_77191141
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, een negatieve verrassing.
Ja maar..... dan zou het niet meer onlogisch zijn.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:23:04 #243
30220 Barca
pi_77191302
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:19 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ja maar..... dan zou het niet meer onlogisch zijn.
Positieve verrassing? Dat zijn assistenten gaan spelen? Gewoon Frank de Boer en Phlipje Cocu als spelers?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:26:36 #244
30220 Barca
pi_77191477
Huntelaar mag dus wél gehuurd worden. Everton lijkt de voornaamste kandidaat.
pi_77191683
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:23 schreef Barca het volgende:

[..]

Positieve verrassing? Dat zijn assistenten gaan spelen? Gewoon Frank de Boer en Phlipje Cocu als spelers?
Dat zou idd meer dan welkom zijn.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:48:06 #246
30220 Barca
pi_77192323
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Dat zou idd meer dan welkom zijn.
De Cocu en De Boer van het wk 1998 waren goed.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:55:00 #247
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_77192586
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Gelukkig is meneertje Stekelenburg nu al beter.
Met alle respect hoor, maar Stekelenburg zal nooit in de buurt komen van de kwaliteiten van Van der Sar.
Dat bedoel ik niet. Van der Sar is nog altijd een van de allerbeste keepers van de wereld. Maar hij zegt NEE.
Hij is GESTOPT voor Oranje. Hij komt NIET meer terug.

Stop dreaming.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:56:58 #248
30220 Barca
pi_77192666
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:55 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Van der Sar is nog altijd een van de allerbeste keepers van de wereld. Maar hij zegt NEE.

Stop dreaming.
Volgens mij heeft hij nog geen beslissing genomen. Maar, als hij bekend maakt niet terug te willen keren is dat jammer.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:59:26 #249
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_77192772
ach, we vliegen er toch uit tegen Brazilie
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_77193235
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:55 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Stop dreaming.
Stoppen met dromen als op het allerlaatste moment Van der Sar alsnog kan terug komen?

Zei Van Nistelrooy ook ooit niet dat hij definitief was gestopt met het Nederlands elftal?

Blijven hopen op Van der Sar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')