Eens. Seedorf gaat deze wedstrijd winnen. En zeker het duel met Sneijder.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:51 schreef Barca het volgende:
Bron: Sportweek.NL
[..]
Sneijder vs Seedorf. Forza Clarence!
Van Nistelrooy meer geschikt dan bv. Kuyt op technische kwaliteiten voor de functie van diepste aanvaller van het Nederlands elftal toch niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:28 schreef Barca het volgende:
Ja, de gefrustreerde actie van Ruudje was niet echt tof. Maar verder wel een teamspeler. Weliswaar een echte spits, maar toch geen egotripper.
Echter, in dit geval doelde ik met "geschikt" op technische kwaliteiten en niet zo zeer op mentalteit.
Zou het heel prettig vinden als Seedorf die kabouter Wesley flink overklast. Maar het zal geen indruk maken op Bertje!
Je bedoelt Van Nistelrooy als een soort van pinchhitter meenemen? Daar ben ik opzich wel voorstander van.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Barca het volgende:
Van Nistelrooy zou ik niet in de basis zetten. Maar hij lijkt me wel een nuttige reserve. Een fitte Van Nistelrooy kan wel wat. Daarbij heeft hij wel ervaring. Verder: hoewel ook vaak als wedstrijden al beslist zijn, regelmatig scorend.
Over Seedorf: de Italianen balen dat hij een Nederlander is. Die lachen zich ziek dat wij Clarence niet goed genoeg vinden voor de nationale ploeg.
Ja, kan ik wel mee leven, al zou ik Huntelaar toch echt niet meenemen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:00 schreef Barca het volgende:
Inderdaad. Als een soort Vennegoor of Hesselink maar dan technisch vaardiger (en een hoger gemiddelde qua doelpunten).
Als het gaat om de positie van diepste spits: 1. Van Persie, 2. Huntelaar, 3. Kuyt (in de basis als rechtermiddenvelder), 4. Van Nistelrooy.
Gezien het feit dat we maar 23 spelers mogen meenemen, en je graag iedere positie dubbelbezet wilt hebben, en niet iedere speler op meerdere posities uit de voeten kan, is de kans op Van Nistelrooy overigens niet zo groot.
Van der Sar moet in mijn ogen echt wel mee. Als basisspeler.
Sja ... wie dan wel? (Zie verder toevoeging.)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, kan ik wel mee leven, al zou ik Huntelaar toch echt niet meenemen.
Van Persie en Van Nistelrooy voor die posities ( laatst genoemde als pinchhitter ) is toch genoeg? Eventueel nog Makaay. Daarnaast kan Kuyt er ook spelen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Sja ... wie dan wel? (Zie verder toevoeging.)
Oh ja, wat te denken van Royston Drenthe?
Hm ... Makaay vind ik niet beter dan Huntelaar en Van Nistelrooy. Bij Feyenoord, verre van een topclub, speelt hij niet eens veel volgens mij.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Van Persie en Van Nistelrooy voor die posities ( laatst genoemde als pinchhitter ) is toch genoeg? Eventueel nog Makaay. Daarnaast kan Kuyt er ook spelen.
Drenthe zeg je? Ik denk dat hij als wisselspeler voor de linkshalf positie allicht een optie is.
Makaay speelt niet veel nee, maar dat hoeft geen nadeel te zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... Makaay vind ik niet beter dan Huntelaar en Van Nistelrooy. Bij Feyenoord, verre van een topclub, speelt hij niet eens veel volgens mij.
Drenthe als wisselspeler op linkshalf en linksback. Niet als basisspeler.
Maar Van Basten speelde daarvoor wel vaak en goed. Makaay is volgens mij al een tijd niet goed meer. Ondanks zijn 16(?) doelpunten tijdens het vorige seizoen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Makaay speelt niet veel nee, maar dat hoeft geen nadeel te zijn.
Was Van Basten voor het EK '88 ook niet fit en speelde hij dus ook niet?
Daarbij is Makaay wel fit, alleen speelt hij niet vaak. Dus beetje wedstrijdritme ontbreekt wel, maar dat mistte Van Basten destijds ook en je weet wat er van terecht is gekomen.
Over Drenthe zei ik ook dat hij als wisselspeler allicht een optie is, dus niet als basisspeler.
Opzich heb je daar wel gelijk in, alleen valt het mij altijd op dat feyenoord pas begint te voetballen als Makaay erin komt. Die geeft dan een bepaalde schwung die feyenoord dan op dat ogenblik nodig heeft.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar Van Basten speelde daarvoor wel vaak en goed. Makaay is volgens mij al een tijd niet goed meer. Ondanks zijn 16(?) doelpunten tijdens het vorige seizoen.
Dat je niet bang werd dat ik hem als basisspeler zou tippen!
Van Makaay gaat in Nederland nog wel dreiging uit. Hij heeft nog wel een neusje. Die pass in de diepte kan je wel op hem geven. Maar zo goed als hij was, is hij helaas toch niet meer. En, dat hebben we denk ik wel nodig op het wk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Opzich heb je daar wel gelijk in, alleen valt het mij altijd op dat feyenoord pas begint te voetballen als Makaay erin komt. Die geeft dan een bepaalde schwung die feyenoord dan op dat ogenblik nodig heeft.
Moeilijk te zeggen eigenlijk.
Makaay kan wel eens gaan opbloeien komende zomer bij het Nederlands elftal. Maakt hij ons dan kampioen of is dat een illusie?![]()
Dat van Drenthe, ah ok.
Misschien wel, maar ik zie hem nog wel die Duitsers uit het toernooi knallen. Die Duitsers zijn nog altijd als de dood voor hem.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Van Makaay gaat in Nederland nog wel dreiging uit. Hij heeft nog wel een neusje. Die pass in de diepte kan je wel op hem geven. Maar zo goed als hij was, is hij helaas toch niet meer. En, dat hebben we denk ik wel nodig op het wk.
Ben dus bang dat je gedachte een zoon is van de wens.
Ik zou dan liever Ooijer meenemen. Niet dat die veel doet in aanvallend opzicht. Maar, voor stabiliteit in de verdediging. Ook al stond hij laatst behoorlijk te blunderen in een wedstrijd van PSV.
Ja, een negatieve verrassing.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik zie hem nog wel die Duitsers uit het toernooi knallen. Die Duitsers zijn nog altijd als de dood voor hem.
Finale tegen Duitsland met Makaay als invaller en die brengt de Duitsers aan het wankelen, zo zeer dat ze vallen.
In de 96e minuut gebeurd waar niemand nog rekening mee houdt, Makaay krijgt de bal, poort een Duitser, en wipt hem boven een ontstelde Duitse doelman.![]()
Zal ook wel bij een wens blijven.![]()
Ooijer meenemen ben ik ook voorstander van.
Maar weet je wat het is, volgens mij gaat Van Marwijk ( hoe onlogisch het ook klinkt ) één daverende verrassing mee naar het WK nemen. Joost mag weten wie dat dan ook is, maar ik heb zo'n gevoel dat dat gaat gebeuren.
Ja maar..... dan zou het niet meer onlogisch zijn.quote:
Positieve verrassing? Dat zijn assistenten gaan spelen? Gewoon Frank de Boer en Phlipje Cocu als spelers?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:19 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja maar..... dan zou het niet meer onlogisch zijn.
Dat zou idd meer dan welkom zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Positieve verrassing? Dat zijn assistenten gaan spelen? Gewoon Frank de Boer en Phlipje Cocu als spelers?
De Cocu en De Boer van het wk 1998 waren goed.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat zou idd meer dan welkom zijn.
Dat bedoel ik niet. Van der Sar is nog altijd een van de allerbeste keepers van de wereld. Maar hij zegt NEE.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Gelukkig is meneertje Stekelenburg nu al beter.![]()
![]()
Met alle respect hoor, maar Stekelenburg zal nooit in de buurt komen van de kwaliteiten van Van der Sar.
Volgens mij heeft hij nog geen beslissing genomen. Maar, als hij bekend maakt niet terug te willen keren is dat jammer.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:55 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Van der Sar is nog altijd een van de allerbeste keepers van de wereld. Maar hij zegt NEE.
Hij is GESTOPT voor Oranje. Hij komt NIET meer terug.
Stop dreaming.
Stoppen met dromen als op het allerlaatste moment Van der Sar alsnog kan terug komen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:55 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Van der Sar is nog altijd een van de allerbeste keepers van de wereld. Maar hij zegt NEE.
Hij is GESTOPT voor Oranje. Hij komt NIET meer terug.
Stop dreaming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |