Erg jammer dat hij niet bij een partij zit die bij mij pastquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef ErikT het volgende:
"Lessen trekken"
De Marco-van-Basten variant. "Het WK was maar een training!"
Pechthold is eik altijd goed bezig!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Toch wel goed bezig nu, die Pechtold.
ChristenUnie ontwijkt zwakjes.
Hij wil het tussen de PvdA en CDA laten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:04 schreef Igen het volgende:
Oeh, wat laf van Slob. Hij durft niet een aan te geven of zijn fractie achter de uitingen van Balkenende staat. Ik bedoel, het CU als fractie staat toch achter Balkenende en dus ook in principe ook achter die uitingen? Maar dat durft Slob ook weer niet te zeggen.
Zeer bekend. En hij is een behoorlijk laffe gluiperd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij spreekt namens zijn fractie, niet namens de regering.
brrrrrrr....quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:04 schreef ASroma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mwah.... laat maar....
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef Klopkoek het volgende:
"inkijk in het besluitvormingsproces" donder op Slob
Ik kijk het even uit puur ramptoerisme. Een nieuwe kabinet zal net zo dramatisch zijn. Allemaal variatie op hetzelfde thema: meer overheid.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef heiden6 het volgende:
@B_A als ze het kabinet laat vallen toch wel?
Yeah, eigenlijk heel zielig dit allemaal.. Wat een slappe hap. JP lijkt wel op boneless chicken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij wil het tussen de PvdA en CDA laten.
Doet me denken aan Linda HamiltonSarah Connor in T-2.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:04 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een keer, gewoon omdat het kan!
quote:
ofquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:04 schreef ASroma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mwah.... laat maar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |