Ben ik het mee eens!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Is ook handig. Ik vind het er gezellig uit zien haha.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, als ik die la zie denk ik 'hè, gezellig, even zitten en tutten'.![]()
quote:
Wel hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yaay, gezellig. ^^/
Boh, zit ik verkeerd te kijken of heeft TD geen holo lakjes van CG?
Zit je wel in de A-Z lijst van China Glaze? Anders kun je ze inderdaad niet zienquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yaay, gezellig. ^^/
Ik heb je even een PM gestuurd!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yaay, gezellig. ^^/
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:20 schreef Nune het volgende:
[..]
Wel hoor.Anders even swatches zoeken + de namen erbij?
Ja, in die lijst zit ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zit je wel in de A-Z lijst van China Glaze? Anders kun je ze inderdaad niet zien
Je hebt er inmiddels al eentje terugquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb je even een PM gestuurd!
Ziet eruit als QT.. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef Crientj het volgende:
[..]
[..]
Ja, in die lijst zit ik.
Ik zoek deze;
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, ieder zijn smaak denk ik. Met een konadje erover issie best leuk
Sorry hoor maar op glitter doe je toch geen matte TC? Waarom heet het 'glitter'?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:34 schreef mmascha het volgende:
Op verzoek voor Kleintje mijn swatches van CG Cosmic. Ik weet alleen niet of dit nou zo'n goeie reclame is. Misschien moet ik een andere laktechniek proberen. Ik heb geen idee welke!
Ik heb er 2 laagjes topcoat overheem gedaan en nog blijft het heel bobbelig.
[ afbeelding ]
Het glinstert wel heel mooi in het licht.
[ afbeelding ]
Dit is met een laagje MatteMagic(links) en FairyDust(rechts).
[ afbeelding ]
Klopt, die naam had ik ook al gevonden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:26 schreef Nune het volgende:
[..]
Ziet eruit als QT.. Maar dat weet ik niet zeker.
Maar die kan je gewoon terugvinden in de A-Z lijst, als het goed is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:28 schreef Crientj het volgende:
[..]
Klopt, die naam had ik ook al gevonden.
Vandaar dat ik zei of ik een bril nodig heb, ik zie 'm namelijk niet.. Balen ;rquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:29 schreef Nune het volgende:
[..]
Maar die kan je gewoon terugvinden in de A-Z lijst, als het goed is?
Nee, ik zit nu ook te kijken, kan hem ook niet vinden. Je kunt hem wel bestellen bij Enchantra (link in de OP)/Ebay of anders een mailtje sturen naar Transdesign?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei of ik een bril nodig heb, ik zie 'm namelijk niet.. Balen ;r
Glitter met mat is best mooi soms, dan komt de glinster er wel doorheen maar is het iets rustiger.. ik doe het vaak als last day mani voordat ik wat nieuws lak.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor maar op glitter doe je toch geen matte TC? Waarom heet het 'glitter'?
Kijk anders naar de kaleidoscope serie, zit ook een roze tussenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei of ik een bril nodig heb, ik zie 'm namelijk niet.. Balen ;r
Ik gebruik ook zoiets als ik gel aanbreng. Anders heb ik zo'n dikke rand aande zijkanten en langs de nagelriem. je moet het wel zwevend doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:16 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dit is er een om na het lakken alles netter te maken mocht je zijn uitgeschoten. Als je een zachte neemt, dan is het wat minder precies en haal je vaak meer lak weg en ook heb je de kans dat je lak gaat meesleuren enzo.
Dat ze LE of Discontinued zijn. Als ze eenmaal uit de voorraad zijn, komen ze er niet meer in..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:37 schreef Lindytje het volgende:
Vraagje van een TD noob... weet iemand wat de sterretjes achter de naam van een lak betekenen in de A-Z lijst?
Hmm... Oke... dankjewel!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat ze LE of Discontinued zijn. Als ze eenmaal uit de voorraad zijn, komen ze er niet meer in..
Loqi, waar in Nijmegen heb je Essie gevonden?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:24 schreef Loqi het volgende:
Zo, terug van shopping dag. Heb me goed in kunnen houden1 Catrice lakje en een striper. Vond 15 euro voor 1 potje Essie nogal overdreven
wel lang getwijfeld bij de kleurtjes van Herome, daar zitten mooie bij!
Heel erg mooi zelfs:quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Glitter met mat is best mooi soms, dan komt de glinster er wel doorheen maar is het iets rustiger.. ik doe het vaak als last day mani voordat ik wat nieuws lak.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:52 schreef Lindytje het volgende:
Kak.. ik buts mijn nagellak, ga als een gek eraan likken () en buts er met mijn tongpiercing een nog grotere deuk in... FAIL
Wow! welke regio woon je ook alweer? Wil mijn nagels door jou laten doen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb maar een keer iets heel anders in elkaar gedraaid...![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Ideaal kastje is dat he? Is mijn make-upkastjequote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef Lindytje het volgende:
Helmer opnieuw ingedeeld! Met nieuwe mandjes er in, is makkelijker dan alles gewoon in de lade pleuren vind ik...
[ afbeelding ]
Kop Noord Holland...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:01 schreef bernies het volgende:
[..]
Wow! welke regio woon je ook alweer? Wil mijn nagels door jou laten doen!
Mooi!!! Ik vind m glimmend leuker geloof ik..quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Ja, zeker ideaal!! En ben benieuwd naar de fotoquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ideaal kastje is dat he? Is mijn make-upkastje![]()
Ik heb net mijn nagels gelakt met OPI An affair in red square. Vet mooi kleurtje! Morgen een pic!!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
verie verie nijsquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Ach je weet nooit! Mocht je ooit in de buurt van Alkmaar zijn, je weet mijn PM box te vinden..quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:23 schreef bernies het volgende:
[..]
Heel erg jammer!! Dat is te ver....
Mooiiiiiiiiquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Ik heb die prijzen op Internet gezien voor dat soort spullen.....quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:33 schreef Bamba het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst zelf m'n nagels met acryl opgevuld. Althans, de linkerhand tot nu toe..Rechterhand komt zo/morgen. Ik ben vandaag naar de groothandel geweest voor spullen en ik schrok wel even bij de kassen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |