Hihi het zijn net spikkels (of dicsodip, of hoe je het ook noemen wilt)quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef Burdie het volgende:
Misa Runway Diva:
[ afbeelding ]
Daarover OPI Mad as a Hatter:
[ afbeelding ]
Closeup:
[ afbeelding ]
Ik ben niet onverdeeld enthousiast.
Lolquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Whehe ja bij de meet, inschrijfkosten: 2 potjes nagellak
![]()
Mijn moeder kwam laatst met een setje verfkwastjes, daar heb ik de haren eerst in de lengte voor de helft afgeknipt en toen in de breedte. dus nu heb ik een vrij slank hard kwastje. Gebruik m niet altijd hoor, alleen als ik denk, blegh, gaat die kwast er langs. Net zo makkelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol![]()
Ik moet ook eens een harde kwast kopen, doe nu cleanup met een zachte kwast maar dan heb je toch al snel wat meer ruimte tussen de lak en de nagelriem..
Ik noem dat altijd 'stipjes'quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi het zijn net spikkels (of dicsodip, of hoe je het ook noemen wilt)
/Nagellaknoob/ waarvoor gebruik je dan een harder kwastje? Wat is daar de meerwaarde van?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:10 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam laatst met een setje verfkwastjes, daar heb ik de haren eerst in de lengte voor de helft afgeknipt en toen in de breedte. dus nu heb ik een vrij slank hard kwastje. Gebruik m niet altijd hoor, alleen als ik denk, blegh, gaat die kwast er langs. Net zo makkelijk![]()
Oh wacht heb er toevallig een foto van gemaakt voor Obli *gaat op zoek*
Tadaa:
[ afbeelding ]
Dit is er een om na het lakken alles netter te maken mocht je zijn uitgeschoten. Als je een zachte neemt, dan is het wat minder precies en haal je vaak meer lak weg en ook heb je de kans dat je lak gaat meesleuren enzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
/Nagellaknoob/ waarvoor gebruik je dan een harder kwastje? Wat is daar de meerwaarde van?
Oooh! Slim.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:16 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dit is er een om na het lakken alles netter te maken mocht je zijn uitgeschoten. Als je een zachte neemt, dan is het wat minder precies en haal je vaak meer lak weg en ook heb je de kans dat je lak gaat meesleuren enzo.
*pakt kwastenset*quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:10 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam laatst met een setje verfkwastjes, daar heb ik de haren eerst in de lengte voor de helft afgeknipt en toen in de breedte. dus nu heb ik een vrij slank hard kwastje. Gebruik m niet altijd hoor, alleen als ik denk, blegh, gaat die kwast er langs. Net zo makkelijk![]()
Oh wacht heb er toevallig een foto van gemaakt voor Obli *gaat op zoek*
Tadaa:
[ afbeelding ]
En oh ja, important, als ik 'm dus gebruik, zorg ik er eigenlijk voor dat ik 'm meer op mn huid bij de nagelriem zet dan naast de nagelriem/op de nagel, anders haal je al snel teveel weg.
Alles wat ik op dat moment net voor handen hebquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:
k heb ook zo'n kwastje! maar moet er bij zeggen dat ik hem steeds minder nodig heb
snkr, waar verzorg je je nagelriemen mee? mijne blijven horror ondanks de olie.. die velletjes
Is die Cuticle Oil van Nfu Oh fijn? Of is alleen de geur lekker?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Alles wat ik op dat moment net voor handen heb![]()
Heb cuticle oil van de Etos, van Nfu Oh (ruikt naar bananen), heb ook nog cuticle balm van Sally Hansen en van Essence. M'n moeder heb ik voor kerst een cuticle cream van Koh aangesmeerd, die is ook echt heerlijk. Gebruik echt alles door elkaar
Die nagelriempjes zien er pijnlijk uit, hoe komen die zo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:36 schreef Kleintje19 het volgende:
hmm okee.. ik wil zomer!
[ afbeelding ]
hier trouwens mijn afwas nagels!
wonderbaarlijk, niets te zien gewoon! en had daarvoor ook nog in de schoonmaak gewerkt...
dat rare bij me pink is weerspiegeling
om te kijken of het de topcoat is heb ik nu geen topcoat op:
[ afbeelding ]
en hier zie je dus ook goed me nagelriemen... zucht...
Het is voornamelijk de geurquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is die Cuticle Oil van Nfu Oh fijn? Of is alleen de geur lekker?
Laat binnenkort maar even horen, ben benieuwdquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Het is voornamelijk de geurMaar heb 'm nog niet zo lang gebruikt om er een goed oordeel over te vellen, maar vooralsnog bevalt ie prima, olie trekt ook snel in!
Hm, ik ben zelf nog niet zo enthousiast.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:41 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
maar ik vind hem wel mega tof![]()
thanks!
Toptip! Ga ik proberen! Ik zit er ook de hele dag aan te voelen met die glitters.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een dikke laag blanke lak erop doen (gewoon van de hema ofzo, die's wel lekker dik) en dan een topcoat, dat scheelt wel.
ik heb ook veel CG glitters, en zo gaat dat bobbelige grotendeels weg, ik heb daar een onwijze hekel aan als mijn lak niet glad aflakt namelijk
Is dit niet Absolutely Alice?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:51 schreef snkr-xxx het volgende:
Mad as a hatter wallpaper pic, gepikt van MUA
[ afbeelding ]
Nope is echt MAAH, zal de belichting zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:58 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Is dit niet Absolutely Alice?
In Mad as a Hatter is nauwelijks iets blauws te vinden.
Trouwens, Ik vind neons wel vet!
Ziet er netjes uit hoor!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe eens mee met een crappy camfoto.
Een nagel is eraf gebroken en ik ben niet zo'n ster in lakken.
Mooi lakje die tweede! Welke is dat? (de CG dus)quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:36 schreef Kleintje19 het volgende:
hmm okee.. ik wil zomer!
[ afbeelding ]
hier trouwens mijn afwas nagels!
wonderbaarlijk, niets te zien gewoon! en had daarvoor ook nog in de schoonmaak gewerkt...
dat rare bij me pink is weerspiegeling
om te kijken of het de topcoat is heb ik nu geen topcoat op:
[ afbeelding ]
en hier zie je dus ook goed me nagelriemen... zucht...
Precies! En ik kan dan ook gewoon 1 mandje pakken, als ik daar iets uit nodig heb...quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
Leuk hoor Lindytje! Die mandjes zijn een prima oplossing als je geen antislipspul in je laatjes hebt
Is ook handigquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies! En ik kan dan ook gewoon 1 mandje pakken, als ik daar iets uit nodig heb...![]()
(ja, ik ben blij met mijn eigen idee... ghihi)
Leuk dat je foto's post! En ik vind het er netjes uit zien hoor! Welk kleurtje is dat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe eens mee met een crappy camfoto.
Een nagel is eraf gebroken en ik ben niet zo'n ster in lakken.
Dank je.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:53 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Leuk dat je foto's post! En ik vind het er netjes uit zien hoor! Welk kleurtje is dat?
Graag!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef Crientj het volgende:
Wilt er iemand misschien met mij meebestellen bij Transdesign?
Zou het zelf zonde vinden als ik maar 3 flesjes bestel, terwijl er dan nog 6 meekunnen voor die $18 aan shipping..
Wel een leuke!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dank je.
Ehm, eentje van de Hema. Die hebben geen namen, toch?
Gezellig zelfs!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Is ook handig. Ik vind het er gezellig uit zien haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |