Hahahahahahhahahaha, zo grappig gewoonquote:Ik ben één dag gister dan ouder
Dat was per ongelukquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:52 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hahahahahahhahahaha, zo grappig gewoon![]()
Ik heb dan ook in Engeland gewoond.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hij kan ook beter engels dan Sunchaser
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De laatste 30 seconden moest ik wel lachen.![]()
Handschoenen vergeten.
Die komt er wel maar mijn camera is naar de klote. Dus asap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:24 schreef porsche1 het volgende:
Wanneer komt dat liedje voor mij ous?
Je moet ook gewoon een goede hebben hè. En niet zoeen Aldi dingetje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Die komt er wel maar mijn camera is naar de klote. Dus asap.
Daar kom ik nooit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon een goede hebben hè. En niet zoeen Aldi dingetje.
Okay ik wacht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit.Soms dan Ik heb wel een goede, ja. Don't worry.
Ous is 100x beter dan jij bent. Met je faggot stem.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:48 schreef Paul het volgende:
Ik vind hem wel ok
Ik zie een samenwerkings verband in de toekomst tussen o us en mij.
Jongens dit is nog maar het begin van een gigantische carriere.
film battle!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ous is 100x beter dan jij bent. Met je faggot stem.
je denkt toch niet dat ik me ga bewijzen voor Porsche1quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
film battle!!!
kom op paul, post een filmpje van jezelf
Maar zou je o us geven?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Die gast links in het filmpje is jammer. Dezelfde gast in dat andere filmpje ook.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De laatste 30 seconden moest ik wel lachen.![]()
Handschoenen vergeten.
dat wou ik net vragen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef RacerDKB het volgende:
Ziet kauwgom kauwen er bij iedereen zo debiel uit of is het alleen bij hem zo erg?
Sunchaserquote:
Sunchaser is te lui om nieuwe fok tv items te maken, daarom hebben wij o usquote:
Aan de poll te zien is iedereen er overduidelijk mee eens dat ik FOK! TV moet gaan presenteren. Zou wel tof zijn als het op het FP mag komen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Sunchaser is te lui om nieuwe fok tv items te maken, daarom hebben wij o us
oh yes, o us waar gaat je eerste item over?
Stel het voor bij Danny, of wissel af met Sunchaser ofzo. Of ga samen met hem presenteren, dat lijkt me helemaal hilarisch.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Aan de poll te zien is iedereen er overduidelijk mee eens dat ik FOK! TV moet gaan presenteren. Zou wel tof zijn als het op het FP mag komen.
Wat is Danny's mailadres?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Stel het voor bij Danny, of wissel af met Sunchaser ofzo. Of ga samen met hem presenteren, dat lijkt me helemaal hilarisch.
Godverdomme mijn ogen.quote:
Nou nou nou zo kan die wel weerquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Godverdomme mijn ogen.![]()
Ontopic : poging tot humor mislukt. Volgende keer geen kauwgom iig, zeer irritant om een Hindoestaanse berggeit te zien praten.
Is hier al een lollig fotoshop-topic in ONZ van?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Is hier al een lollig fotoshop-topic in ONZ van?
Ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Is hier al een lollig fotoshop-topic in ONZ van?
Kom op Paul! Open het. Ik houd wel je bange handje vast, oke?quote:
Oud topic al.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Kom op Paul! Open het. Ik houd wel je bange handje vast, oke?
En jij bent?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:58 schreef herschi het volgende:
Soorry. maar ik heb liever dit
[ afbeelding ]
dan dit
[ afbeelding ]
-weg-
Mensen uitschelden via een kloonquote:
Wie weet ooit, maar daar hou ik je bij deze aanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef Falco het volgende:
Paul wanneer ga je over mij een filmpje maken?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:26 schreef Paul het volgende:
Ik kwam vandaag achter iets opmerkelijks
O us is marrokaans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |