Ous is 100x beter dan jij bent. Met je faggot stem.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:48 schreef Paul het volgende:
Ik vind hem wel ok
Ik zie een samenwerkings verband in de toekomst tussen o us en mij.
Jongens dit is nog maar het begin van een gigantische carriere.
film battle!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ous is 100x beter dan jij bent. Met je faggot stem.
je denkt toch niet dat ik me ga bewijzen voor Porsche1quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
film battle!!!
kom op paul, post een filmpje van jezelf
Maar zou je o us geven?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Die gast links in het filmpje is jammer. Dezelfde gast in dat andere filmpje ook.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De laatste 30 seconden moest ik wel lachen.![]()
Handschoenen vergeten.
dat wou ik net vragen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef RacerDKB het volgende:
Ziet kauwgom kauwen er bij iedereen zo debiel uit of is het alleen bij hem zo erg?
Sunchaserquote:
Sunchaser is te lui om nieuwe fok tv items te maken, daarom hebben wij o usquote:
Aan de poll te zien is iedereen er overduidelijk mee eens dat ik FOK! TV moet gaan presenteren. Zou wel tof zijn als het op het FP mag komen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Sunchaser is te lui om nieuwe fok tv items te maken, daarom hebben wij o us
oh yes, o us waar gaat je eerste item over?
Stel het voor bij Danny, of wissel af met Sunchaser ofzo. Of ga samen met hem presenteren, dat lijkt me helemaal hilarisch.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Aan de poll te zien is iedereen er overduidelijk mee eens dat ik FOK! TV moet gaan presenteren. Zou wel tof zijn als het op het FP mag komen.
Wat is Danny's mailadres?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Stel het voor bij Danny, of wissel af met Sunchaser ofzo. Of ga samen met hem presenteren, dat lijkt me helemaal hilarisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |