Wanneer: geen idee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:36 schreef Noek het volgende:
Wanneer wordt er vanuit Huissen gestreamd of wat is daar eigenlijk de bedoeling van?
Als ik me moet inlezen, geef me dan in iig een linkje.
Ja en dat vind ik tof! Bring on the poldergnosten maar vanaf wanneer?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer: geen idee.
De bedoeling: Johan gelooft dat er veel geesten in het huis zijn, omdat er veel mensen zijn overleden daar. Er gebeuren ook onverklaarbare dingen enzo () nu wil hij geloof ik dat paragnosten e.d daarheen gaan om iets te doen. Geen idee wat precies.
Volgens mij kunnen er ook mensen logeren, iets voor jou?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik tof! Bring on the poldergnosten maar vanaf wanneer?
Dat zie ik nl helemaal zitten. Ja, jullie niet maar ik wel!
Absoluut! Gillend de poort weer uit maar kan dat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen er ook mensen logeren, iets voor jou?
Huissen staat ff op een laag pitje, Johan wil eerst zorgen dat PS2 goed opgestart is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:36 schreef Noek het volgende:
Wanneer wordt er vanuit Huissen gestreamd of wat is daar eigenlijk de bedoeling van?
Als ik me moet inlezen, geef me dan in iig een linkje.
Het logeren of het wegrennen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Absoluut! Gillend de poort weer uit maar kan dat?
En zijn verkiezingsprogramma klaar is gok ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Huissen staat ff op een laag pitje, Johan wil eerst zorgen dat PS2 goed opgestart is.
Tuurlijk, 50 euri's per nacht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Absoluut! Gillend de poort weer uit maar kan dat?
Ja maar ik vraag 200 euro per nacht. Oké, voor 150 euro blijf ik daar een nacht slapen.quote:
Dan zou ik maar vast beginnen met eten hoor, Lies.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:12 schreef liesje1979 het volgende:
Donderdag 14 januari
10.00 - 11.00
Ontbijtshow met Johan
Ik zie helemaal niets, een lege bank.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan zou ik maar vast beginnen met eten hoor, Lies.
Waar is zijn Bassie, Alsido?quote:
Geen idee, ik zag net wel Peter heel snel langslopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Waar is zijn Bassie, Alsido?
Ik slinger de streams ook aan want Paulus is er ook al niet!
Ik heb er een tijdje terug een nachtje geslapen en glaasje gedraaid, je kunt zeggen wat je wilt maar het is wel degelijk een raaaar pandquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer: geen idee.
De bedoeling: Johan gelooft dat er veel geesten in het huis zijn, omdat er veel mensen zijn overleden daar. Er gebeuren ook onverklaarbare dingen enzo () nu wil hij geloof ik dat paragnosten e.d daarheen gaan om iets te doen. Geen idee wat precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |