Huub is terug naar zijn bejaarde woning.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef tuinfluiter het volgende:
En blijven Huub, Palma, Harry , willem , waterkoker, Liesbeth allemaal slapen.
Zo ja, moeten de stapelbedden de bunker weer in.
Er is nog een slaapkamer. Speciaal ingericht voor gastenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef tuinfluiter het volgende:
En blijven Huub, Palma, Harry , willem , waterkoker, Liesbeth allemaal slapen.
Zo ja, moeten de stapelbedden de bunker weer in.
Ze zullen wel bij moeten komen van de show, weekeinde en dan weer toeleven naar
de volgende show van Jaap.
Klopt , de andere slaapkamer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er is nog een slaapkamer. Speciaal ingericht voor gastenCompleet met mooie muurschildering en vers laminaat, made by Dottey
Dankje lieverdquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Klopt , de andere slaapkamer.
Welterusten zo, Mera.
Heej vergeet het laatste randje ondergrond niet ..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er is nog een slaapkamer. Speciaal ingericht voor gastenCompleet met mooie muurschildering en vers laminaat, made by Dottey
Neem aan dat ze die gebruiksklaar hebben.
ow... die ga ik effe kijkenquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
volgende week toch maar eens kijken als ik deze zie
tis toch 1x per week die zooi of niet?
Ja klopt, iedere woensdag. Die cap was toen Johan tegen Huub zei dat er allemaal camera's hingen en dat ie op de televisie wasquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
volgende week toch maar eens kijken als ik deze zie
tis toch 1x per week die zooi of niet?
ik kom morgen wel weer langs hier misschien staan er meer toepjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:23 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat alles wel opgenomen is en online komt/kan komen.
In het oorspronkelijke idee was er ook nog sprake van 4 streams.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Van het oorspronkelijke idee om de mensen 24/7 live in beeld en geluid te volgen is zo langzamerhand weinig meer overgebeleven.
[ afbeelding ]
Eerst maar eens een stream op orde krijgen en vullenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In het oorspronkelijke idee was er ook nog sprake van 4 streams.
Als ik René goed begrepen heb kan het nu eigenlijk al. Bijvoorbeeld de stream in huissen en de stream vanaf Johan's laptop kun je tegelijkertijd kijken met de stream uit PS2, en dat hebben we ook online gezien. Echter, het is niet zomaar mogelijk om 2 streams vanuit PS2 te laten komen, omdat de internetverbinding die in PS2 ligt vrij summier is en niet teveel aan kan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In het oorspronkelijke idee was er ook nog sprake van 4 streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |