Ahhh OK, die heb ik weleens gezien! Volgens mij via een link naar youtube, hier op FOK!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Heintje Bondo is een begrip in Eindhoven. Vroeger was hij levend standbeeld, nu staat hij in de stad te trommelen.
Een heuse paradijsvogel, vriend van Theo Maassen, die wél weet wat respectvol omgaan met dit soort mensen is.
Mooi stuk van Theo Maassen en Henk van Straten, schrijver van het boek over Heintje:
[..]
Friet bakken in het restaurant op het bungalowpark van z'n schoonouders tot die met pensioen gaan en de zaak overdoen aan Cora.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef Kinga het volgende:
Hmm DGK winnen is misschien het ergste wat Jaap heeft kunnen overkomen, bedenk ik me net. Zo zal ie nooit een steady baan krijgen.. En over paar jaar is het geld op en wat dan?
Ach die man is niet helemaal helder meer, so what , mag ie dan niet op TV ?, hij zat ook bij DWDD ! Jullie doen net of ie is afgezeken ofzo. Dat heb ik dus zo niet ervarenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
kan hoor maar kom op Jian. Dit was genant. Vooral de eerste minuten,
Ja, in het Tabula Rasa topic heb ik in de OP een link gezet naar zijn DWDD optreden, samen met Theo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef Gert het volgende:
Ahhh OK, die heb ik weleens gezien! Volgens mij via een link naar youtube, hier op FOK!
als jaap vindt dat t zijn zijn show is, had hij meer werk in de voorbereiding mogen stekenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat Jaap nu flink baalt dat zijn show wordt gebruikt als inloopspreekuur voor gasten die hun nieuwste plaatje willen promoten.
Hij was bij de wereld draait door, er is een boek over hem geschreven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahhh OK, die heb ik weleens gezien! Volgens mij via een link naar youtube, hier op FOK!
Ik weet het niet meer precies hoe het ging, maar hij ging maar niet weg. Hij probeerde geloof ik Sylvia nog bij de paardenstal te versieren. (Kan ook één van de andere dames uit de kooi geweest zijn)quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef Copycat het volgende:
Oh God, hij is in DGK geweest? Maar laten we vooral niet op oude roem teren.
Het getal 0.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef Copycat het volgende:
Welke letter komt er na de Z? Om dit garnituur goed te duiden?
Heb ik dat ergens gezegd?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
vind jij dit serieus een succesvolle start van de show?
gooien we alle dgk gasten in de show?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies hoe het ging, maar hij ging maar niet weg. Hij probeerde geloof ik Sylvia nog bij de paardenstal te versieren. (Kan ook één van de andere dames uit de kooi geweest zijn)
Weet ik niet, maar het was heel duidelijk dat het Heintje niet duidelijk was waar hij was. Hij zal het hem heus wel verteld hebben, een paar dagen daarvoor of zo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef Gert het volgende:
Waarom zou Johan bewust Heintje in het ongewisse hebben gelaten dan? Wat zou de winst daarvan zijn?
Er begint me iets te dagen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies hoe het ging, maar hij ging maar niet weg. Hij probeerde geloof ik Sylvia nog bij de paardenstal te versieren. (Kan ook één van de andere dames uit de kooi geweest zijn)
kwam ff zo over.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb ik dat ergens gezegd?![]()
Ik vind het wel grappig allemaal, en tuurlijk kan het veeeeel beter. Het moet nog groeien![]()
Kwestie van in perspectief zien, grote korrel zout erbij en hoppa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |