het is een 2704x.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:02 schreef freak1 het volgende:
bleiblei, wat is het dan voor zaagtafel van Makita?
heb nog nooit meegemaakt dat je in die spullen moest boren om t recht te krijgen?
Ok, maar nog aanbevolen modellen?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, ik zou iets meer uitgeven. Voor 40 euro heb je best nette.
Van die ontzettend gammel plastice dingen moet je afblijven.
Velleman heeft wel betaalbare multimeters die een tijd meegaan.
Dit soort modellen
[ afbeelding ]
Pfff, ik verkoop dat al een jaren niet meer, dus ik heb geen idee wat ze zoal maken.quote:
Ik mag lijen dat ze het netjes fixenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:30 schreef freak1 het volgende:
dat moet echt allemaal gewoon lekker passen. Makita is echt super met reparatiesvergeet hem niet op makita.nl te registreren voor gratis 3 jaar garantie!
Wat je stoelenboer betreft, als hij dat stelt, mag hij het bewijzen. Dat kan hij niet dus .....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat ze het netjes fixen.
Heb al ruzie hier met een fabrikant van design stoelen die het vertikt om een stoel van nog geen jaar oud te fixen omdat het niet kapot kon zijn gegaan door normaal gebruik.
Kortom, ik hoop heel hard dat Makita het heel snel netjes oplost. Anders ben ik een beetje mijn vertrouwen kwijt in dure "kwaliteit" spullen.
Zou Makita NL niet moeilijk gaan doen dat ik een tafel uit de UK probeer te registreren? Cybersijp, hoe doe jij dat met het gereedschap dat je in de UK besteld?
tja, als jij hem in de UK hebt gehaald dan zal Makita NL hem zonder problemena ccepteren, maar je zult iemand moeten vinden die hem wil opsturen...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:23 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Wat je stoelenboer betreft, als hij dat stelt, mag hij het bewijzen. Dat kan hij niet dus .....
Wat je registratie betretf, iets dergelijks kwam vanmiddag ook ff ter sprake.
Registreren is geen enkel probleem. Het hangt echter wel heeel erg van de dealers hier in NL af of ze reparatie zaken in behandeling willen nemen. De festool jongens in NL schijnen er iig niet aan te beginnen.
Die sturen je ijskoud naar de leverancier. In de uk in dit geval...
Ik heb het probleem sowieso teruggestuurd naar de leverancierquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:23 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Wat je stoelenboer betreft, als hij dat stelt, mag hij het bewijzen. Dat kan hij niet dus .....
Wat je registratie betretf, iets dergelijks kwam vanmiddag ook ff ter sprake.
Registreren is geen enkel probleem. Het hangt echter wel heeel erg van de dealers hier in NL af of ze reparatie zaken in behandeling willen nemen. De festool jongens in NL schijnen er iig niet aan te beginnen.
Die sturen je ijskoud naar de leverancier. In de uk in dit geval...
Prima setjequote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef quo_ het volgende:
Reeds gepost in het andere topic wat nu op slot zit.
Gekocht voor 12 euro bij de kijkshop.
Zitten onwijs veel piepkleine maten bij, ik wist niet eens dat er inbusboutjes zijn in die maat.
Maar belangrijkste reden voor de aankoop van dit setje is dat er zowel metrisch als imperial maten inzitten.
[ afbeelding ]
TOP !!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:49 schreef bleiblei het volgende:
Trouwens klusfoobje, via Baptist en wat google werk kwam ik net dit tegen:
http://www.ttrackusa.com/
Ze verkopen al wat dingen van T-Track, dus kan me niet voorstellen dat ze bij baptist niets kunnen bestellen.
Het is daarnaast wel verrekte mooi spul voor freestafels.
Ik ga voor mijn freestafel ook maar eens kijken wat ik er van kan gebruiken om het geheel nauwkeuriger te maken.
Vindt hem eerlijk gezegd nog al duur. Kon je niet bij de gewone bouwmarkt of op een meer bouw gerichte webshop een leuk model vinden? Wat heeft je van deze boor overtuigd? Wat voor accus zitten er trouwens bij?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef Osramp het volgende:
Vandaag deze AEG accuboormachine besteld: http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=816546
Benieuwd hoe die 35Nmkoppel gaan bevallen. 2-3werkdag is het ding er, dus het weekend kan er weer geschroefd worden.
IK vind dat duur wel meevallen, ¤125,- is ook niet geschonken natuurlijk maar zo idioot duur is het nou ook weer niet. De set van KeimpeLwd hierboven kost ruim het viervoudige! Bij mij is de machine voor eigen gebruik, dus die wordt niet dagelijks ingezet. Dat scheelt al in de aanschaf.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:41 schreef Sloomstroom het volgende:
[..]
Vindt hem eerlijk gezegd nog al duur. Kon je niet bij de gewone bouwmarkt of op een meer bouw gerichte webshop een leuk model vinden? Wat heeft je van deze boor overtuigd? Wat voor accus zitten er trouwens bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |