Awhquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:41 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben heel lief
.
Ik ben begonnen? Jij kraakt overal op 't forum Nederlandse vrouwen af, lieve meid. Als je jezelf zo mooi vind, plaatst eens een foto, dan kan ik oordelen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ja Rockabella je bent zelf begonnen...dus zo lief ben je niett.
nee hoor, die zijn heel knap. heeft niets met lichaamsbeharing te maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:23 schreef Rockabella het volgende:
[..]
'Dude', ik weet nu wel dat je op vrouwen valt die net zo behaard zijn als jijzelf.
Wie heb ik afgekraakt???quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben begonnen? Jij kraakt overal op 't forum Nederlandse vrouwen af, lieve meid. Als je jezelf zo mooi vind, plaatst eens een foto, dan kan ik oordelen..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:47 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Misschien moet je nog zo'n bagger post neerzetten. We snappen het nog niet.
Ik heb hier op het forum nog nooit een zinvolle doch positieve reactie van je gezien. Het lijkt wel alsof je leeft voor frustraties.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Wie heb ik afgekraakt???
Jij zegt dat moslim meiden hun snor moeten scheren en lelijk zijn dus wie kraakt hier wie af...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben begonnen? Jij kraakt overal op 't forum Nederlandse vrouwen af, lieve meid. Als je jezelf zo mooi vind, plaatst eens een foto, dan kan ik oordelen..
Dat plaatje komt niet overeen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voor jou dan ...omdat je het nog niet snapt
[ afbeelding ]
Hap.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik heb hier op het forum nog nooit een zinvolle doch positieve reactie van je gezien. Het lijkt wel alsof je leeft voor frustraties.
Ik zeg niet dat ze hun snor moeten scheren hoor, ik zeg ook niet dat moslima's per definitie lelijk zijn..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij zegt dat moslim meiden hun snor moeten scheren en lelijk zijn dus wie kraakt hier wie af...
Is niet happen, is een feit!quote:
dan moet je maar voortaan mijn post niet meer lezen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik heb hier op het forum nog nooit een zinvolle doch positieve reactie van je gezien. Het lijkt wel alsof je leeft voor frustraties.
Ik welquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Mooie blonde vrouwen met blauwe kijkers niet mooi vinden ?
Afknappen op vrouwen die er sexy bijlopen ?
Afknappen op nederlandse dames?
Afknappen op vrouwen die een dure auto rijden ?
Niet tegen vrouwen kunnen die een hoge management functie hebben en alleen maar kerels onder zich hebben?
Afknappen op vrouwen die voetballen ?
Afknappen op vrouwen in de ICT ?
Ik snap het niet.
elke vrouw is anders.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:38 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Doe maar geen poll. Het is hun mening en die mogen ze hebben. Plus het is al lang bekend dat moslima's jaloers zijn op Nederlandse vrouwen..
Meh, ik heb zo'n hekel aan het accent van die allochtone meiden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:51 schreef Montelly het volgende:
Rockabella VS Nadia met vriendin EPIC!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |