Chinese vrouwen kunnen érg mooi zijn!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Die staan ongeveer gelijk met jullie, ergens onderaan het lijstje..
Inderdaad, ze doen alsof het wereldnieuws is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom zijn jullie vebaasd dat een Moslim alleen met een Moslim mag trouwen? Zo zijn de regels, ik dacht dat iedereen dat wist?
Christenen mogen ook niet met niet christenen trouwen hoor, het staat in de bijbel.
Vind je dat raar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef griskay het volgende:
[..]
Oh ja, spleetogen doen het ook goed bij jullie
Ik trouw met wie ik wilquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom zijn jullie vebaasd dat een Moslim alleen met een Moslim mag trouwen? Zo zijn de regels, ik dacht dat iedereen dat wist?
Christenen mogen ook niet met niet christenen trouwen hoor, het staat in de bijbel.
Heb je, je cursus Nederlands wel voldoende afgesloten?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef griskay het volgende:
[..]
Blond,kort pittige kapsels staan dan?
Over het algemeen vind ik van niet.. Halfbloed chineesjes daarentegen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Chinese vrouwen kunnen érg mooi zijn!
Nou, de geleerden zijn het er nog niet over eens begreep ik... dus het is niet verboden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd, ik mag namelijk wel aan mijn poesje zitten.
Weet je hoeveel Hollandse dames zich bekeren voor moslimman, ze zijn zelf in staat om een burka aan te doen en nemen de Turkse taal over. Na paar jaartjes merk je niks van die oer hollandse dames, jullie zijn makkelijk en dat maakt jullie karakterloos.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd, ik mag namelijk wel aan mijn poesje zitten. (Wat me dan ook direct weer geen manwijf maakt..) En echte Nederlandse mannen bekeren zich niet tot de islam, kun je vergeefs naar blijven zoeken..
Ten eerste:quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd, ik mag namelijk wel aan mijn poesje zitten. (Wat me dan ook direct weer geen manwijf maakt..) En echte Nederlandse mannen bekeren zich niet tot de islam, kun je vergeefs naar blijven zoeken..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik van niet.. Halfbloed chineesjes daarentegen..
Post Nadia nu onder 2 accounts?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef griskay het volgende:
[..]
Weet je hoeveel Hollandse dames zich bekeren voor moslimman, ze zijn zelf in staat om een burka aan te doen en nemen de Turkse taal over. Na paar jaartjes merk je niks van die oer hollandse dames, jullie zijn makkelijk en dat maakt jullie karakterloos.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rocka ik vind dat je met hollands next top model mee moet doen. Jij hebt daar echt een koppie voor
Ik welquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ten eerste:![]()
Ten tweede: ik zal me nooit bekeren naar de islam. Echt nooit
Het jammere van Chinese meisjes is dat ze bijna geen tieten hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik van niet.. Halfbloed chineesjes daarentegen..
weer gefrustreerd?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Mannen zijn klootzakken!!!!!!!!!!!!!!
Ja, maar dan ga je tegen de christelijke geloof, he? Bijbel zegt dat het niet mag.quote:
De rotte appels zijn voor julliequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef griskay het volgende:
En je hebt gelijk, echte hollandse mannen/vrouwen bekeren zich niet, houden zich vast aan hun identiteit.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wel
Lekker ongestraft je vrouw afrossen
Eens.quote:
wie zegt dat we ze willen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De rotte appels zijn voor jullie
je snapt dat dit een geintje is hequote:
Als de bijbel zegt dat ik in de put moet springen, dan blijf ik ook staan hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je tegen de christelijke geloof, he? Bijbel zegt dat het niet mag.
Als Griskay met een Moslim wil trouwen is haar keuze. Is trouwens ook slimmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |