Foei!quote:
verplicht? Hahahaha, ik verplicht hem niet om met mij te trouwen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's dan een voordeel. Maar toch... verplicht bekeren.. da's wel heel erg.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef griskay het volgende:
[..]
Als alle korte pittige kapsels verdwijnen, zal Islam zijn hoogtepunt bereiken.
Chanteren dan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef griskay het volgende:
[..]
verplicht? Hahahaha, ik verplicht hem niet om met mij te trouwen.
Mooie, blonde, snorloze vrouwen zullen nooit verdwijnen moppie! Wen er maar aan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef griskay het volgende:
[..]
Als alle korte pittige kapsels verdwijnen, zal Islam zijn hoogtepunt bereiken.
Dat is een retourtje hel!quote:
laatste nieuws: ik ga trouwen met Griskay.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef griskay het volgende:
[..]
verplicht? Hahahaha, ik verplicht hem niet om met mij te trouwen.
feitelijk gezien wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Mooie, blonde, snorloze vrouwen zullen nooit verdwijnen moppie!
Anders is de wereld sowieso verkankerd en mogen ze de wereldh ebben van mequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Mooie, blonde, snorloze vrouwen zullen nooit verdwijnen moppie!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:37 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
laatste nieuws: ik ga trouwen met Griskay.
Staat dat in je boek? Dream on..quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders is de wereld sowieso verkankerd en mogen ze de wereldh ebben van me
Ga jij maar naar je rockabelle toe, dan ga ik bounty mooi verwennen met mijn Afghaanse kookkunsten.quote:
Ik wil geen zoon die in zo'n wereld opgroeitquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef griskay het volgende:
[..]
Ga jij maar naar je rockabelle toe, dan ga ik bounty mooi verwennen met mijn Afghaanse kookkunsten.
Ik word liever verwend door een Chinese schone met geweldige kookkunstenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef griskay het volgende:
[..]
Ga jij maar naar je rockabelle toe, dan ga ik bounty mooi verwennen met mijn Afghaanse kookkunsten.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:30 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ga dat schurftige boek lezen in je 'eigen' land en val ons er niet mee lastig.
Oh ja, spleetogen doen het ook goed bij julliequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik word liever verwend door een Chinese schone met geweldige kookkunsten
Sorry, ze heeft het verknalt met d'r bekeren.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Mooie blonde vrouwen met blauwe kijkers niet mooi vinden ?
* Als het "chloor gebleekt blond" is, dus wit en over de top? Laat dan maar.
En persoonlijk ben ik verliefd geweest op dames met alle mogelijke haarkleur/oogkleur combinaties.
Afknappen op vrouwen die er sexy bijlopen ?
* Zelfde verhaal, iets uitdagends mag best, maar houd de eer aan jezelf wees vooral niet "hoerig".
Afknappen op nederlandse dames?
* Er zijn inmiddels toch ook zat zwarte/bruine/gele Nederlandse dames?
Afknappen op vrouwen die een dure auto rijden ?
* Alstie uit schoonpa z'n zak komt?= dikke erfenis...
Wat nou werken tot 67? (Geintje
)
* Nee hoor, ligt eraan of ze er eerlijk aan gekomen is.
Niet tegen vrouwen kunnen die een hoge management functie hebben en alleen maar kerels onder zich hebben?
* Mwa, zolang ze geen Rita Verdonk of Neelie Kroes heet...
Afknappen op vrouwen die voetballen ?
* Ligt eraan tegen welk soort ballen die voet aanschopt![]()
Afknappen op vrouwen in de ICT ?
* Handig! : "Schat? Ik kom fok! niet meer op... Kun je even naar die PC kijken?"
Ik snap het niet.
* Ik wel... Je voelt je aangetrokken tot, of wordt zelfs verliefd op "jouw type".
Dat is gelukkig voor iedereen anders!
Sinds wanneer? Die staan ongeveer gelijk met jullie, ergens onderaan het lijstje..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef griskay het volgende:
[..]
Oh ja, spleetogen doen het ook goed bij jullie
gefrustreerd manwijf, wat is jouw probleem. Als ik een moslimmane wil dan hebben ik daar alle recht op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Sorry, ze heeft het verknalt met d'r bekeren.
Blond,kort pittige kapsels staan dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Die staan ongeveer gelijk met jullie, ergens onderaan het lijstje..
Ik ben niet gefrustreerd, ik mag namelijk wel aan mijn poesje zittenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef griskay het volgende:
[..]
gefrustreerd manwijf, wat is jouw probleem. Als ik een moslimmane wil dan hebben ik daar alle recht op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |