niet zulks moeilijke termen gebruiken ja?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
om milou warm te houden?
duidelijk, toch sodom en gomorra
ah dat..!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedoelde dat er gelijk 4x gereageerd wordt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sodom_en_Gomorraquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk het laatste, al heb ik daar nog nooit van gehoord
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk het laatste, al heb ik daar nog nooit van gehoord
ja maar ik moet welquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niet zulks moeilijke termen gebruiken ja?
[..]
ah dat..!
Ik was je voor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]niet?/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sodom_en_Gomorra
Ja?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan ben jij ook 180 graden gedraaid
ja omdatjij niet het fatsoen hebt met een extra uitroep te komen en alleen een link dumptquote:
de tering... ik heb er volgens mij nooit meer dan 5 gehad...!quote:
Ik had wel een PI gebruikt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja omdatjij niet het fatsoen hebt met een extra uitroep te komen en alleen een link dumpt
Jij was wel tegen geslijm in de scquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja?Want ik was altijd tegen dubbelzinnige opmerkingen
PI's zijn stomquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had wel een PI gebruikt.
Daarom moest ik het de hele tijd op msn doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij was wel tegen geslijm in de sc
Ohhh... Nou, er zit wel een verschil tussen het geslijm toen, en af en toe een dubbelzinnige opmerkingquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
PI's zijnquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
5 regulier en 3 her. Meer wil ik niet horen over tentamensquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de tering... ik heb er volgens mij nooit meer dan 5 gehad...!![]()
![]()
ach... we kunnen er wel 1 gebruiken hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar ik moet wel
na al die word/wordt blunders denken jullie straks nog dat ik dom ben
dat was niet de manier waarop ik van plan was onsterfelijk te worden
oke terug naar milou in bed dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
5 regulier en 3 her. Meer wil ik niet horen over tentamens
om de modjes een idee te geven dat het niet alleen maar slowchat is...quote:
dan zal ik vooral mijn hoofdje niet meer gaan breken over die d/dt zooiquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach... we kunnen er wel 1 gebruiken hoordie dom is
Wat heb jij aaaaaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke terug naar milou in bed dus
Vertel, wat heb je aan, welke kleur heeft je dekbedovertrek maar belangrijker nog: wat heb je aan?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vertel, wat heb je aan, welke kleur heeft je dekbedovertrek maar belangrijker nog: wat heb gaat je er aan uit?
Zwart. En trainingsbroek en trui. Sexy iequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vertel, wat heb je aan, welke kleur heeft je dekbedovertrek maar belangrijker nog: wat heb je aan?
over schluss genoeg! slaap lekker strax in je koude bed!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
5 regulier en 3 her. Meer wil ik niet horen over tentamens
FAP FAP FAPquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zwart. En trainingsbroek en trui. Sexy ie
Beetje jammer dat het mobiel niet kanquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohhh... Nou, er zit wel een verschil tussen het geslijm toen, en af en toe een dubbelzinnige opmerking
Voor jou maak ik graag een uitzondering![]()
[..]
PI's zijn
nou dat valt een beetje tegenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zwart. En trainingsbroek en trui. Sexy ie
Wat ga jij dan aan hebben zo?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat valt een beetje tegen
dus ik denk dat ik zelf ook maar ga slapen en dan in mijn droom veranderen we dat wel in een vreselijk onhandig en oncomfortabel maar toch onwijs sexy lingerie setje
Doen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat valt een beetje tegen
dus ik denk dat ik zelf ook maar ga slapen en dan in mijn droom veranderen we dat wel in een vreselijk onhandig en oncomfortabel maar toch onwijs sexy lingerie setje
Ja, te laatquote:
Ha, ik moet niksquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij moet ergens anders op fappen. Ha
Valt hij bij 10 niet in de slaapstand?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Batterij van mn laptop is bijna leeg...!nog 13 %.... jullie mogen raden hoelang ik nog kan!
weltrustenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Batterij van mn laptop is bijna leeg...!nog 13 %.... jullie mogen raden hoelang ik nog kan!
gister pas bij 5 %quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Valt hij bij 10 niet in de slaapstand?
9 tot 12 uur?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gister pas bij 5 %heb een 9 cells batterij waar ik ongeveer zon 9 tot 12 uur mee werken!
Acer TImeline 3810tz for the win!quote:
Sicke shit gastquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Acer TImeline 3810tz for the win!
is echt relaxed, vandaag hele dag aan een verslag gezeten (wel hele dag, vanaf een uur of 2) en nu hoefde die pas aan de oplader...!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sicke shit gastIk dacht dat 7 uur van de MacBooks al veel was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |