abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:40:58 #151
195761 Reflectionne
Hm hm ja ja
pi_81293979
Krijg outlook mail echt niet meer verwijderd vet raar.. ;S
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb hem trouwens ook
Blij mee?
pi_81298504
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:40 schreef Reflectionne het volgende:
is het voor jou niet veel handiger een backup uit te voeren met myphone en dan het ding een hard reset te geven.. jij hebt echt ongeloofelijk veel problemen die volgens mij op een normaal werkend toestel goed moeten werken..
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:22:59 #153
195761 Reflectionne
Hm hm ja ja
pi_81298703
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef mschol het volgende:

[..]

is het voor jou niet veel handiger een backup uit te voeren met myphone en dan het ding een hard reset te geven.. jij hebt echt ongeloofelijk veel problemen die volgens mij op een normaal werkend toestel goed moeten werken..
zit er wel over te denken, maar geloof dat ook veel dingen onhandigheid van mezelf zijn. Heb pas nog een reset gedaan (ofja, nieuwe rom erop), daarvoor wel dezelfde problemen met het bellen maar toen had ik gewoon geen outlook mail er tussen staan.

Is er een mogelijkheid om je applicaties te bewaren met een backup?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:59:53 #154
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_81320502
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:40 schreef Reflectionne het volgende:
[..]

Blij mee?
ja alleen de accu had wat langer mee mogen gaan... maar overall een erg goede phone
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_81452389
Zou een soft reset ook zinvol zijn als ik wat kleine probleempjes heb? En wat raak je kwijt met een softreset?

En is er een programma/mogelijkheid om je applicaties te bewaren en gewoon terug te laten zetten op de plek waar ze stonden (ik moest toen alle shortcuts weer verplaatsen zodat ze in menu start kwamen te staan).
pi_81452464
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:53 schreef Reflectionne het volgende:
Zou een soft reset ook zinvol zijn als ik wat kleine probleempjes heb? En wat raak je kwijt met een softreset?

En is er een programma/mogelijkheid om je applicaties te bewaren en gewoon terug te laten zetten op de plek waar ze stonden (ik moest toen alle shortcuts weer verplaatsen zodat ze in menu start kwamen te staan).
vergelijk het met een pc:
soft reset -> resetten van de pc (opnieuw opstarten/uitzetten en weer aanzetten)

hard reset -> pc formatteren en windows opnieuw installeren
pi_81454672
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:56 schreef mschol het volgende:

[..]

vergelijk het met een pc:
soft reset -> resetten van de pc (opnieuw opstarten/uitzetten en weer aanzetten)

hard reset -> pc formatteren en windows opnieuw installeren
Haha, bedankt voor je uitleg. Want met alleen de zin: "Vergelijk het met een pc" was ik er niet gekomen hoor

Edit: En dat programmaatje??
pi_81522991
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:12 schreef mschol het volgende:

[..]

gelukkig niet inderdaad.. geweldig apparaat, als je maar met een beetje techniek om kan gaan...
geweldige auto, als je maar met een motorblok om kan gaan.

geweldige fiets, als je maar een fietsenmaker bent.

etc
  maandag 17 mei 2010 @ 19:19:17 #159
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_81547019
quote:
Op maandag 17 mei 2010 08:18 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

geweldige auto, als je maar met een motorblok om kan gaan.

geweldige fiets, als je maar een fietsenmaker bent.

etc
mja is wel een punt... t is niet een phone die je aan zou raden voor een persoon die 0.0 ervaring heeft met smartphones... denk alleen dat de vergelijking meer zo moet:
Geweldige auto, als je kan rallyrijden.
kijk je kan iemand die net zn rijbewijs heeft in een getunede rallybak zetten alleen die haalt er ook niet uit wat er in zit.
stay frosty
  dinsdag 18 mei 2010 @ 01:14:38 #160
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_81564953
als de hd2 op standby staat en je krijgt smsje dan komt dat in dat vergrendelings-schuifblokje te staan
heb je iets anders komt het in een schuifblokje eronder.
Nu had ik er vandaag dus 1tje eronder, ik schuif maar er komt niks tevoorschijn... en nu weet ik niet wat het was.. maar het waren 2 dingen want dat cijfertje stond erbij.
Het was geen nieuwe email of alarm wat ik gemist heb.
Gemiste oproep ook niet geloof ik want als ik bij mijn oproepen kijk zie ik er geen 1 van vandaag
Verder had ik ook 3 smsjes, heb ze alle 3 gelezen / beantwoord
Maar krijg het cijfertje 1 niet weg bij mijn Vandaag scherm

En de muziekhotfix werkt natuurlijk niet bij mij.. gebruik nu alweer ruim een maand mijn mediaplayer ipv hd2 mp3speler
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_81565041
ik heb onder het unlock blokje 2 andere gezien:
een rood telefoontje (=gemiste oproep)
een soort envelopje (=sms, misschien ook email)
beide stonden los van elkaar...
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:35:39 #162
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_81590572
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:14 schreef Erosjuhhh het volgende:
als de hd2 op standby staat en je krijgt smsje dan komt dat in dat vergrendelings-schuifblokje te staan
heb je iets anders komt het in een schuifblokje eronder.
Nu had ik er vandaag dus 1tje eronder, ik schuif maar er komt niks tevoorschijn... en nu weet ik niet wat het was.. maar het waren 2 dingen want dat cijfertje stond erbij.
Het was geen nieuwe email of alarm wat ik gemist heb.
Gemiste oproep ook niet geloof ik want als ik bij mijn oproepen kijk zie ik er geen 1 van vandaag
Verder had ik ook 3 smsjes, heb ze alle 3 gelezen / beantwoord
Maar krijg het cijfertje 1 niet weg bij mijn Vandaag scherm

En de muziekhotfix werkt natuurlijk niet bij mij.. gebruik nu alweer ruim een maand mijn mediaplayer ipv hd2 mp3speler
wat is er mis met de mediaplayer?
(gebruik hem bijna nooit dus vandaar )
dat 1tje in mijn vandaag scherm gaat weg als ik op sms of contacts klik.
stay frosty
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:55:47 #163
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_81608858
normaal gaat hij weg bij mij ja
Nu niet helaas.
Mediaplayer is niet zo handig & simpel als die standaard, wmplayer catagorizeert alles qua album etc, dus 1 spatie anders maakt al uit dat hij mijlen ver uit de playlist staat van de rest, zo heb ik van 1 artiest soms 6 verschillende playlisten etc
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_81665372
Euhm Hoe doe je een hard reset?
pi_81698526
Sup,

Ik heb net de nieuwe ROM gedownload en wil die van mij updaten, alleen hij geeft aan dat alles op de phone gewist wordt. Bedoelen ze hiermee dus dat al je contacten, smsjes, geinstalleerde programma's, foto's etc weg zijn en je dus in feite je telefoon reset naar factory staat?
pi_81699330
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
Sup,

Ik heb net de nieuwe ROM gedownload en wil die van mij updaten, alleen hij geeft aan dat alles op de phone gewist wordt. Bedoelen ze hiermee dus dat al je contacten, smsjes, geinstalleerde programma's, foto's etc weg zijn en je dus in feite je telefoon reset naar factory staat?
yep

vantevoren even synchen met microsoft myphone kan een hoop ellende besparen (althans, van horen zeggen.. heb zelf het nooit op die manier gebackupped en weer terug gezet)
pi_81700490
Ik heb deze phone nu 3 weken, ben er heel tevreden mee. Maar waarom doen Flashaplicaties het niet op internet? of kan ik geen filmpje kijken via internet? Hij doet het alleen met de youtube applicatie. Het is trouwens een Vodafone ROM, toch zit flashlite er wel weer op.
pi_81701490
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:38 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb deze phone nu 3 weken, ben er heel tevreden mee. Maar waarom doen Flashaplicaties het niet op internet? of kan ik geen filmpje kijken via internet? Hij doet het alleen met de youtube applicatie. Het is trouwens een Vodafone ROM, toch zit flashlite er wel weer op.
Download Skyfire, die kan wel flashfilmpjes in de browser zelf tonen. Andere browsers beschikken niet over Flash.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  donderdag 22 juli 2010 @ 18:12:02 #171
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_84365315
Heeft iemand enige ervaring met het flashen van het toestel..?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')